Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerBarnehjelpere osv.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 123
Startet: 16 Sep 2005 20:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nordvestlandet

Barnehjelpere osv.

Innlegg av Cilie+2 »

Hei, var på alternativ tema kveld her om dagen, pratet da med ei veldig hyggelig gammel dame som var synsk ++++. Ho så at jeg hadde 6hjelpere, 5 voksne og ett barn, ei lita jente. Er det noen som vet om det er en grunn til at jeg har så mange, og dette med barn?? Jeg har en sønn, kan dette være grunnen? Må innrømme at jeg blir litt skremt av å tenke på at hele flokken står og "passer" på meg til alle døgnets tider. Vet jo at de er gode og at de er der for å passe på. Men like vell..

Den kvelden jeg oppdaget at jeg hadde så mange, ba jeg om å få føle nærværet av dem om natten. Den natten sov jeg faktisk ikke,føltes som at det var noen som sto og betraktet meg, følte virkelig nærvær. Jeg må få si at jeg ALLTID sover som en stein ellers.

Men faktisk etter den natten, så har jeg følt så mye ro i kroppen..lykke på en måte :)
Antall ord: 184
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Logisk da. Når noen sier at noen er med deg så føler du det plutselig den natte. Innbildning heter det.
Ikke stol på det såkalte synske sier til deg. Statistisk sett har hun ikke evner.


PS; Odin er navnet på den største Gud innen norrøn mytologi. Er ikke brukernavnet ditt litt respektløst?
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Kanskje sønnen hennes er oppkalt etter den største guden i norrøn mytologi? Norrøne navn er jo i vinden som aldri før...
Antall ord: 26
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 123
Startet: 16 Sep 2005 20:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nordvestlandet

Sønnen min

Innlegg av Cilie+2 »

Sønnen min heter Odin ja. Vet jo at det bare kan være innbilding, det er jeg fullstendig klar over :) Men der og da var det litt creepy.. Men noen som vet noe ang det å ha barn som hjelpere, kan det ha noe betydning?
Antall ord: 45
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Re: Sønnen min

Innlegg av >wiz »

Odin`s mamma skrev:Sønnen min heter Odin ja. Vet jo at det bare kan være innbilding, det er jeg fullstendig klar over :) Men der og da var det litt creepy.. Men noen som vet noe ang det å ha barn som hjelpere, kan det ha noe betydning?
Tenkte ikke på det med sønnen din het Odin. Ikke mange som heter det. Men det er fint navn da.

Når det gjelder det med barn og voksne ånder er det et spørsmål jeg har stilt tidligere. Det er også et spørsmål man bør spørre såkalte klarsynte om fordi hvordan kan en fleretusen år gammel ånd være barn? Hvi hjelpere er høyt utviklet gjennom mange inkarnasjoner har de vært barn og voksne mange ganger. Hvis noen ser hjelpere som barn så er nok det måten hjelperen vil bli sett. Men hvorfor vise seg som barn?
For å være helt ærlig har jeg aldri sett barn i åndeverden og ingen jeg kjenner har det heller. Tror du kanskje bør undersøke med flere medier før du slår deg til ro med hva den damen sa til deg. Dessverre mange bløffmakere der ute!
Antall ord: 207

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Kan hende at det er slik at denne "barnehjelperen" viser seg som den inkarnasjonen du sist hadde sammen med den. Du vet, bevisstheten din husker ikke vedkommende, men sjelen din gjør det....bare en teori..

En annen ting er at tanker og opplevelser kan manifesteres i auraen, kan hende det er et "bilde" i auraen din også.

Eller at det er et annet aspekt av deg; en tidligere inkarnasjon du har hatt. Sjelsmessig er dette aspektet sammenhengende, men adskilt fordi det nærmest foregår over flere "frekvenser" av deg. Jeg klarer ikke å forklare det da jeg ikke helt begriper det selv, men...forhåpentligvis vil jeg huske det igjen- i dette livet. :)
Antall ord: 114
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jo mer vi snakker om hjelpere og ånder jo mer lærer jeg om hvor lite vi vet. Jeg tror hjelpere, engler, ånder, reinkarnasjon er en kjempeforenkling. Jeg tror det er mye mer komplisert enn som så.
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 123
Startet: 16 Sep 2005 20:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nordvestlandet

Innlegg av Cilie+2 »

Bestemte meg for å skifte nick, like greit så tråkker jeg ingen på store tåa :P
Ja, må vel ta alt med en klype salt- men det var måten ho så på meg på. Helt merkelig, akkurat som ho visste3 noe, men ville ikke si det. Fikk ikke pratet mye med henne. Ja, hehe, rart det der med barn.. Hva mener dere med automat tegning av hjelpere?
Antall ord: 68
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

CilieMilie skrev:Bestemte meg for å skifte nick, like greit så tråkker jeg ingen på store tåa :P
Ja, må vel ta alt med en klype salt- men det var måten ho så på meg på. Helt merkelig, akkurat som ho visste3 noe, men ville ikke si det. Fikk ikke pratet mye med henne. Ja, hehe, rart det der med barn.. Hva mener dere med automat tegning av hjelpere?
Du bare bytt tilbake hvis du vil. Var litt utenktsomt av meg. Du er jo faktisk odins mamma.
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 123
Startet: 16 Sep 2005 20:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nordvestlandet

Innlegg av Cilie+2 »

Neida, spiller ingen rolle for meg :) Hehe, hadde vært værre om jeg hadde brukt mitt eget navn, og folk hadde reagert på det :P
Antall ord: 25
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jepp, det er komplisert. Vi har ikke peiling engang... :lol:

De kanaliseringene jeg har lest i det siste forteller meg at de oppfatningene "vi" har om hjelpere her inne f.eks. tillegger hjelpere veldig mennesklige egenskaper. Vi putter dem i en boks vi kan klare å forholde oss til.
Vi må ekspandere vårt syn for å begynne å ane konturene av det hele. Vi må starte med å finne ut hvem vi er først.
Antall ord: 71
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 123
Startet: 16 Sep 2005 20:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nordvestlandet

Innlegg av Cilie+2 »

Heia skrev:Jepp, det er komplisert. Vi har ikke peiling engang... :lol:

De kanaliseringene jeg har lest i det siste forteller meg at de oppfatningene "vi" har om hjelpere her inne f.eks. tillegger hjelpere veldig mennesklige egenskaper. Vi putter dem i en boks vi kan klare å forholde oss til.
Vi må ekspandere vårt syn for å begynne å ane konturene av det hele. Vi må starte med å finne ut hvem vi er først.
Er nok sant det ja. Men hvem er vi da? he he
Antall ord: 85
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

CilieMilie skrev:
Heia skrev:Jepp, det er komplisert. Vi har ikke peiling engang... :lol:

De kanaliseringene jeg har lest i det siste forteller meg at de oppfatningene "vi" har om hjelpere her inne f.eks. tillegger hjelpere veldig mennesklige egenskaper. Vi putter dem i en boks vi kan klare å forholde oss til.
Vi må ekspandere vårt syn for å begynne å ane konturene av det hele. Vi må starte med å finne ut hvem vi er først.
Er nok sant det ja. Men hvem er vi da? he he
Vi er en "guddommelig familie" om du vil. :wink:

Det er liksom det svaret som en skal finne for seg selv, da. Komme i kontakt med sitt høyere selv, integrere sin sjels visdom i livet her på jorda....men det er ikke påkrevet av noen, for vi har fri vilje. Vår eksistens på jorda er like viktig for menneskeheten og jorden uansett hva vi finner, det er jo samspillet med hverandre som teller og hvordan det påvirker historiens gang.
Antall ord: 169
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 123
Startet: 16 Sep 2005 20:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nordvestlandet

Innlegg av Cilie+2 »

Har nå pratet med ei anna som var synsk, ho sa oxo at jeg hadde 6 hjelpere medregnet barnet. Ho sa at det meste èn kan ha var 7 hjelpere. Men hvorfor akkurat 7 hjelpere? hmmm.. Fikk ikke spurt om barnehjelperen.
Antall ord: 41
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

CilieMilie skrev:Har nå pratet med ei anna som var synsk, ho sa oxo at jeg hadde 6 hjelpere medregnet barnet. Ho sa at det meste èn kan ha var 7 hjelpere. Men hvorfor akkurat 7 hjelpere? hmmm.. Fikk ikke spurt om barnehjelperen.
Olav M har vært borti folk med 12 hjelpere så her kommer det motstridende meldinger fra de klarsynte.
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links