Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenKanalisering? Astral projeksjon? Anything at all? =]

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

_pusen009_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 16 Sep 2005 14:57
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Kanalisering? Astral projeksjon? Anything at all? =]

Innlegg av _pusen009_ »

Hei!
Jeg er helt ny her og har en del spørsmål jeg håper å få svar på :)
Jeg har lenge hatt lyst til å prøve spiritisme, men har blitt sterkt advart mot dette og ble heller annbefalt kanalisering..
Men jeg har ikke peiling på hve det er for noe, så vil gjerne ha en god forklaring med det, trenger å få det inn med teskje assa! :D

Noe jeg også lurer på er astral projeksjon, hva er det? Kan alle få det til, jeg og?

Jeg har aldri vært noe særlig overnaturlig, hvis du/dere skjønner, men vil gjerne prøve og FÅ TIL ET ELLER ANNET, har så utrolig lyst!! Så please, anyone, hjelp meg! :P

Håper på svar, på forhånd takk, pusen009 =]
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Hvis du søker på de forskjellige temaene du er interessert i, her på forumet - er jeg sikker på at du vil få opp endel tråder med råd og vink :wink:

Velkommen hit, forresten! :D
Antall ord: 35
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links