Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderForrstyrrelser på elektriske apparater

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Catra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 31 Aug 2005 22:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Forrstyrrelser på elektriske apparater

Innlegg av Catra »

Hei alle sammen!

Dette her er nesten litt science fiction synes jeg men poster det alikevel jeg :D

I det siste har det skjedd så mye rart med elektriske duppeditter i huset mitt, men særlig i nærheten av meg. Har lett etter naturlige forklaringer ( oppdratt skeptiker) men det er for mye tilfeldigheter og merklige ting synes jeg. Vi har småbarn i huset og bruker en sånn babycall. Når jeg har den på min side av senga eller ved siden av meg i det hele tatt skurrer det skikkelig uten at ungene gir lyd fra seg. Flytter jeg den lenger unna (uansett hvor) så slutter det. Seriøst, det er den femte modellen babycall jeg har kjøpt og byttet inn pga dette men nå står den på andre sida hos samboeren så da går det greit.
Babylekene med lyd begynner å spille hvis jeg ser på dem iblandt uten at noe er i nærheten (?) og en lyspære gikk mens jeg tittet på den. et par sek etterpå gikk den i rommet ved siden av også.
Har jeg blitt helt gal eller? :?
Det var nylig elektriker her og gikk over hele det elektriske annlegget forressten, det er et gammelt hus og trengte litt oppdateringer men han fant ikke noe rart.
Hvis noen har noen mulige forklaringer på dette setter jeg pris på det!
Kunne nevnt mye mer...
Antall ord: 233

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 578
Startet: 20 Jan 2005 12:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: one bedroom apartment

Innlegg av Spirou »

ikkje veit jeg

Men kanskje https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewtopic.php?t=4685 ??

solstorm ?
Antall ord: 16
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

hmmm... jeg har også problemer med babycallen. den slår seg på når det ikke er noen i rommet. ungene var borte en dag, og døra til rommet var igjen. plutselig slo den seg på, og jeg holdt på å skvette ut av mitt gode skinn. skjer ofte. jeg tror det er min avdøde mamma som hilser på jeg da, men det er nå bare mine tanker... :shock: :D
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shikaru~
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 169
Startet: 01 Mai 2005 20:19
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rælingen en plass

Innlegg av Shikaru~ »

Mulig jeg er blitt gal, men jeg gikk hjem i dag fra skolen ( er over 5 km ) og hver gang jeg sa/tenkte eller no: BLÅS! så blåste det en del rundt meg i såfall. og det var en generelt vindstille dag egentlig. sikkert bare meg som er rar..

Har også elektriske ting som fucker seg opp av og til, men veit ikke hva det kommer av.

uff jeg trenger en boksebag, fordi pappa sier det rister i hele huset når jeg slår i veggen ellerno.
Antall ord: 91
Parkour for life!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Catra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 31 Aug 2005 22:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Catra »

Merkelig er det iallefalll! For min del har jeg merket mye mere "nærvær" og slikt etter at jeg fikk barn. Uavhengig av hvor jeg er også eller om barna er i nærheten. Kanskje jeg fikk en slags oppvekker? :D
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tone
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 42
Startet: 06 Des 2004 22:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Horten

Innlegg av Tone »

jeg skvatt når jeg hørte i babysitteren at min datter på 3mnd sa klart og tydelig "mamma" .....

Men det viste seg at en nabo hadde helt likt apparat og omed samme innstilling....
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

Tone skrev:jeg skvatt når jeg hørte i babysitteren at min datter på 3mnd sa klart og tydelig "mamma" .....

Men det viste seg at en nabo hadde helt likt apparat og omed samme innstilling....
hehe den var jo bare søt da!!! :lol:
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 256
Startet: 10 Aug 2005 01:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

hørtes litt skummelt ut spør du meg da....hadde vært spennende å vite hva det kan være for noe.....Jeg aner ihvertfall ikke....
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links