Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerNy energi

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Gjest

Ny energi

Innlegg av Gjest »

Tenkte eg skulle skrive litt om korleis eg meinar verden forandrar seg.

Fra tidene morgen så har det altid vært ein dualitet her på jorda, altså ein kamp mellom lys og mørket, det er desse skiftningene mellom lys og mørket som har skapt utviklinga både i vår eigen kropp og kollektivt.

Energimessig sett så gjør verden ein endring no, kampene begynner å opphøre og lys og mørket kommer til ein sammensmeltning.

For å skape eit bilde så kan ein tenke seg at inne i mennesker så er det 3 klinkekuler, ein mørk, ein lys, og ein blank. Mennesker er den blanke klinkekula, desse klinkekulene har altid vært adskilt, og den blanke klinkekula har enten tatt energier frå den lyse eller mørke klinkekula.

Men det som har skjedd er at alle desse klinkekulene har smeltet sammen til en enhet, og det skaper ein energi som mennesker aldri har erfart før, det er ein energi som er meir kraftfull og positiv en den lyse klinkekula.

Verden er i dag delt i 2, dei som fortsatt lever i den gamle dualitets energien, og dei som integrerer den nye enhets energien i heile sin væren.

Eg har hatt opplevelser og føleler i heile mitt liv som eg ikkje skjønte kva var for noko, det var følelser etter at eg la meg om kvelden som eg ikkje klarer å beskrive, det gjekk nylig opp eit lys for meg for ikkje så lenge sidan at det var denne enhets følelsen eg kjente, den er ubeskrivelig.

Få grunn av mine opplevelsar i denn energien så er eg ikkje i tvil at det er det som er den energien som er ny på jorda og som mennesker beveger seg inn i.
Antall ord: 297

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg er ganske enig egentlig, særlig dette med dualiteten som begynner å utviskes gradvis som vi er på vei gjennom forandringen. Det er en utrolig følelse den dagen en forstår hva dualiteten gjør og hvordan den forvrenger virkeligheten. Først da kan en begynne å leve!

Ser du kaller deg Shaumbra, er du det? Eller er du bare fan av crimson circle?
Antall ord: 64
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Veit ikkje heilt om eg er shaumbra, har ikkje heil 100 prosen følelse for den tittelen, men mykkje har falt på plass for meg etter at eg begynte å lese der inne, mange beskrivelser der stemmer med meg.

Men no er eg litt redd for å gå inn i noko som eg ikkje er, men føler meg alikevell trygg på det som står der.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg kjenner følelsen. Jeg har det på samme måte med Kryon.
Det Kryon sier er, at hvis du finner veien til hans materiale av deg selv og kan gjenkjenne deg selv i hans lære, da er man hans familie.
Jeg vil ikke gå så langt som å si jeg er ekte Lemurier, men mye har virkelig gått rett til hjerterota på meg og på rekordtid har livet tatt en helt ny vending. Kryonenergien har en enorm healingeffekt og denne har gjort susen :!:
Og når det gjelder din redsel og tvil, husk at det er dualiteten. Jeg også har vært igjennom tvilsfaser, men det er bare den gamle energien som fortsatt får oss til å nøle litt.

Jeg mener Kryon og Tobias har vært "sammen" på en konferanse for ikke så lenge siden? Skulle ønske det hadde gått an å få til en slik konferanse her i landet, men det er vel ikke store publikummet her....holder vel bare til maten på flyet for kanalene hehehe :lol:
Antall ord: 172
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

På en møte føler jeg en større splittelse nå enn jeg gjorde før, mindre av denne "enhetsfølelsen". Jeg har alltid følt at vi alle er en del av det samme, men jeg har den siste tiden følt at skillet er større mellom de som gjør ting for menneskeheten og de som bare gjør ting for seg selv og et fåtall utvalgte personer som står nær de.

Grunnen til at jeg føler det sånn er kanskje fordi jeg ikke går med disse fargede brilleglassene som farger verden lyserosa lenger. Og fordi jeg har oppsøkt sannheten på hvordan tilstand jorden faktisk befinner seg i, og blir så utrolig lei meg over alt vi mennesker gjør som fører til så mye vondt...
Meeeen, det jeg egentlig skulle si var at jeg har tenkt disse tankene jeg også, og at jeg syntes du sa det så fint ;)

Se der ja, nå så jeg også at du skrev "Verden er i dag delt i 2, dei som fortsatt lever i den gamle dualitets energien, og dei som integrerer den nye enhets energien i heile sin væren". Da er vi jo omtrent så enig som vi kan få blitt! hehe
Antall ord: 214
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Kryon er av og til ein energimesig gjest, når shaumbra (og dei som leser på nettet) har samlingane sine.

Kryon har justert rutenettet på jorda, så mennesker kan få full tilgang til sin gudommelighet, ifølge Tobias.
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

zind skrev:På en møte føler jeg en større splittelse nå enn jeg gjorde før, mindre av denne "enhetsfølelsen". Jeg har alltid følt at vi alle er en del av det samme, men jeg har den siste tiden følt at skillet er større mellom de som gjør ting for menneskeheten og de som bare gjør ting for seg selv og et fåtall utvalgte personer som står nær de.

Grunnen til at jeg føler det sånn er kanskje fordi jeg ikke går med disse fargede brilleglassene som farger verden lyserosa lenger. Og fordi jeg har oppsøkt sannheten på hvordan tilstand jorden faktisk befinner seg i, og blir så utrolig lei meg over alt vi mennesker gjør som fører til så mye vondt...
Meeeen, det jeg egentlig skulle si var at jeg har tenkt disse tankene jeg også, og at jeg syntes du sa det så fint ;)

Se der ja, nå så jeg også at du skrev "Verden er i dag delt i 2, dei som fortsatt lever i den gamle dualitets energien, og dei som integrerer den nye enhets energien i heile sin væren". Da er vi jo omtrent så enig som vi kan få blitt! hehe
Eg trur at grunnen til at du føler ein større splitelse er at dualiteten intensiveres når verden er i ein sån transformasjon som den er i no.

Den gamle dualiteten prøver å holde liv i seg sjølv og vil ikkje gi slipp, og det kommer til overflaten.
Antall ord: 268

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Shaumbra skrev:Kryon er av og til ein energimesig gjest, når shaumbra (og dei som leser på nettet) har samlingane sine.

Kryon har justert rutenettet på jorda, så mennesker kan få full tilgang til sin gudommelighet, ifølge Tobias.
I min store uvitenhet - hvem er det dere snakker om?
Antall ord: 50
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Shaumbra skrev:Kryon er av og til ein energimesig gjest, når shaumbra (og dei som leser på nettet) har samlingane sine.

Kryon har justert rutenettet på jorda, så mennesker kan få full tilgang til sin gudommelighet, ifølge Tobias.
Jepp. Han er vel så godt som ferdig med disse justeringene nå, for teamet dro for en stund siden (par år siden, var det vel).
Det er essensen i Kryons budskap; ta din guddommelighet tilbake!
Antall ord: 75
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

larsrolle PPV skrev:
Shaumbra skrev:Kryon er av og til ein energimesig gjest, når shaumbra (og dei som leser på nettet) har samlingane sine.

Kryon har justert rutenettet på jorda, så mennesker kan få full tilgang til sin gudommelighet, ifølge Tobias.
I min store uvitenhet - hvem er det dere snakker om?
Shaumbra: er ein gruppe mennesker på jorda som er med på å skape den nye enhets energien på jorda. shaumbra betyr familie.

Tobias: er ein mennesklig ånd/sjel som er på den andre sida som kanaliserer gjennom ein shaumbra som kaller seg for cauldre.

Kryon: kjenner han ikkje så godt, veit ikkje om han er ein oppstegen mester. Heia veit det sikkert betre.
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Shaumbra skrev:
larsrolle PPV skrev:
Shaumbra skrev:Kryon er av og til ein energimesig gjest, når shaumbra (og dei som leser på nettet) har samlingane sine.

Kryon har justert rutenettet på jorda, så mennesker kan få full tilgang til sin gudommelighet, ifølge Tobias.
I min store uvitenhet - hvem er det dere snakker om?
Shaumbra: er ein gruppe mennesker på jorda som er med på å skape den nye enhets energien på jorda. shaumbra betyr familie.

Tobias: er ein mennesklig ånd/sjel som er på den andre sida som kanaliserer gjennom ein shaumbra som kaller seg for cauldre.

Kryon: kjenner han ikkje så godt, veit ikkje om han er ein oppstegen mester. Heia veit det sikkert betre.
Greit... og veldig takk. :o
Har dere noen anbefalte steder på nettet om disse?
Antall ord: 130
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Shaumbra skrev:
zind skrev:På en møte føler jeg en større splittelse nå enn jeg gjorde før, mindre av denne "enhetsfølelsen". Jeg har alltid følt at vi alle er en del av det samme, men jeg har den siste tiden følt at skillet er større mellom de som gjør ting for menneskeheten og de som bare gjør ting for seg selv og et fåtall utvalgte personer som står nær de.

Grunnen til at jeg føler det sånn er kanskje fordi jeg ikke går med disse fargede brilleglassene som farger verden lyserosa lenger. Og fordi jeg har oppsøkt sannheten på hvordan tilstand jorden faktisk befinner seg i, og blir så utrolig lei meg over alt vi mennesker gjør som fører til så mye vondt...
Meeeen, det jeg egentlig skulle si var at jeg har tenkt disse tankene jeg også, og at jeg syntes du sa det så fint ;)

Se der ja, nå så jeg også at du skrev "Verden er i dag delt i 2, dei som fortsatt lever i den gamle dualitets energien, og dei som integrerer den nye enhets energien i heile sin væren". Da er vi jo omtrent så enig som vi kan få blitt! hehe
Eg trur at grunnen til at du føler ein større splitelse er at dualiteten intensiveres når verden er i ein sån transformasjon som den er i no.

Den gamle dualiteten prøver å holde liv i seg sjølv og vil ikkje gi slipp, og det kommer til overflaten.
Kan hende :)


Ja, dette vil jeg gjerne lese mer om også, så anbefalte nettsider blir det satt stor pris på :D
Antall ord: 290
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Nettsida til shaumbra

http://www.crimsoncircle.no/
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Kryon er en energi/entitet. Litt usikker på hva han kan kalles. Han har aldri levd på jorda, men har alltid vært her som energi.

www.kryon.com
Antall ord: 29
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 26 Sep 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): Mainn
Blitt takket: 7 ganger

Innlegg av Orthrinos »

hmmm...Interessant teori. tror nok du er inne på noe der, med et par små justeringer. :shock:
Antall ord: 16
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links