Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKan noen gi meg noen hint?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Catra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 31 Aug 2005 22:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Kan noen gi meg noen hint?

Innlegg av Catra »

Hei,

Er ikke så lenge siden jeg registrerte meg her men har vært med en stund for det :-)

Lurte på om noen av dere som har greie på det kunne gi meg litt informasjon om hjelperen (e) min (e) ?

Hei hei til dere alle forressten! :D
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Hjelpere er visstnok snille vesner som passer på oss. Det finnes ingen beviser for dette så det er et trospørsmål akkurat som gud.
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Catra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 31 Aug 2005 22:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Catra »

Takk for svar! Har definitivt troen på de jeg. Men i hva slags form og slikt det vet jeg jo selvsagt ikke. Hvis noen leser dette og "får opp" noe på meh så blir jeg selvsagt glad for svar :-)
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Jeg vil anbefale deg å ikke stole på andre når det gjelder dette med hjelpere. Det er sikkert noen som kan det, mange som TROR de kan det og mange svindlere. Men, informasjon om hjelpere og hvordan du kan lære deg å se dem selv (med mye tålmodighet.. og det skal sies at mange bruker lang tid på det uten å få det til, men bedre å bruke mye tid på å prøve, enn mye penger på at noen skal fortelle deg noe som kanskje ikke stemmer spør du meg. Oi! Dette ble en parantes med mange bokstaver imellom!) så kan du titte gjennom, og bakover i tid, på postene her.

Akkurat dette er et spørsmål som blir stillt omtrent daglig her :)
Antall ord: 124
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 26 Sep 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): Mainn
Blitt takket: 7 ganger

Innlegg av Orthrinos »

Det beste er å finne sine hjelpere selv. Jeg har skrevet flere kommentarer på hvordan :shock:
Antall ord: 14
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links