Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Det er flere enn meg joh =O
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mar 2005 18:08
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: molde
- Blitt takket: 1 gang
Det er flere enn meg joh =O
hey hey folkens =D
jeg er bare så UTROLIG glad må bare dele dette med dere, jeg bare MÅ...
Det er flere enn meg jo, flere som meg HER, eller... rundt her JEG bor
jeg har følt meg annerledes og ville bare bort pga evner og slikt... Men NÅ skjønner du, så har jeg begynt på skole en annen plass... og der, i MIN klasse, OG på MIN skole er det mennersker som sender ut energi, som reagerer på tinger akkurat som jeg gjør...
Jeg føler meg så "normal"
Men i min klasse går det ei jente, som har gått gjennom det SAMME helvete som meg pga dette... og nå... har vi fonne hverandre, hun sender ut en fantastisk energi, en orntlig god energi som kommer rett fra hjertet, men hun er så kald, kald i kroppen, som om hun ikke har en sjel som om den er borte, gjemt bort...
Så jeg lurer på om noen vet hvordan jeg kan finne en sjel tilbake?
jeg er bare så UTROLIG glad må bare dele dette med dere, jeg bare MÅ...
Det er flere enn meg jo, flere som meg HER, eller... rundt her JEG bor
jeg har følt meg annerledes og ville bare bort pga evner og slikt... Men NÅ skjønner du, så har jeg begynt på skole en annen plass... og der, i MIN klasse, OG på MIN skole er det mennersker som sender ut energi, som reagerer på tinger akkurat som jeg gjør...
Jeg føler meg så "normal"
Men i min klasse går det ei jente, som har gått gjennom det SAMME helvete som meg pga dette... og nå... har vi fonne hverandre, hun sender ut en fantastisk energi, en orntlig god energi som kommer rett fra hjertet, men hun er så kald, kald i kroppen, som om hun ikke har en sjel som om den er borte, gjemt bort...
Så jeg lurer på om noen vet hvordan jeg kan finne en sjel tilbake?
Antall ord: 171
gjør det du vil i dag,
for i morgen kan det være for sent ;P
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
ikke en sjel... hva mener du, alle har vel en sjel>wiz skrev:Kanskje hun ikke har en sjel?
Antall ord: 19
gjør det du vil i dag,
Hide post links |
Nei jeg personlig tror ikke det. Eller alle har sjel, men ikke alle sjeler er her for det samme formålet.CrazyMy skrev:ikke en sjel... hva mener du, alle har vel en sjel>wiz skrev:Kanskje hun ikke har en sjel?
Antall ord: 42
Hide post links |
Men hva vet jeg egentlig. Det er bare min tro. Sjelen kan aldri bli borte men enkelte har null utstråling og det kan vi ikke gjøre noe med.
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Det høres litt motstridende ut å utstråle en god energi og samtidig være iskald og "sjeleløs".
Har ikke peil på hva det går ut på, men sjamaner driver jo med sjelehenting. Kanskje det var det du siktet til?
En annen ting er at feminin energi sies å være kald og har en høyere frekvens enn den maskuline (jfr. den nye tids energi= gudinneenergien).
Bare noen tanker....
Flott at du har fått deg en ny venninne og likesinnet
Har ikke peil på hva det går ut på, men sjamaner driver jo med sjelehenting. Kanskje det var det du siktet til?
En annen ting er at feminin energi sies å være kald og har en høyere frekvens enn den maskuline (jfr. den nye tids energi= gudinneenergien).
Bare noen tanker....
Antall ord: 83
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Heia skrev:Det høres litt motstridende ut å utstråle en god energi og samtidig være iskald og "sjeleløs".
Bare noen tanker....
hva mente du med det? jeg skjønte ikke helt va du mente der =/ hun er ikke akkurat faminim da men =/
Antall ord: 132
gjør det du vil i dag,
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): Mainn
- Blitt takket: 7 ganger
Jeg regner med at du sikter til fysisk varme når du sier at hun er kald...? I så fall, tror jeg ikke du bør bekymre deg for om hun har en sjel eller ikke. det finnes ikke mennesker som ikke er her av en grunn.
Spesielt lite bekymringsverdig hvis hun sender ut god energi.
Vær forsiktig med å søke sensasjoner. ikke lurt å henge seg opp i slike detaljer, det er nok av alvorlige saker å finne ut av.(mener ikke at dette er en bagatell, men det er så opplagt for meg at denne jenta har en sjel.) ingen vits i å prøve å finne sjelen hennes på et annet sted enn i henne selv. Med mindre hun har astralreist og noen (veeeeldig usannsynlig) har klippet over strengen hennes. (men da vile hun hatt liten sjans for å overleve). Så slapp av, alt er i sin skjønneste orden.
Spesielt lite bekymringsverdig hvis hun sender ut god energi.
Vær forsiktig med å søke sensasjoner. ikke lurt å henge seg opp i slike detaljer, det er nok av alvorlige saker å finne ut av.(mener ikke at dette er en bagatell, men det er så opplagt for meg at denne jenta har en sjel.) ingen vits i å prøve å finne sjelen hennes på et annet sted enn i henne selv. Med mindre hun har astralreist og noen (veeeeldig usannsynlig) har klippet over strengen hennes. (men da vile hun hatt liten sjans for å overleve). Så slapp av, alt er i sin skjønneste orden.
Antall ord: 149
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.
Hide post links |
Såklart har hun en sjel, ellers ville hun ikke vært menneske! Spørsmålet er vel heller om hun mangler aura? Det som former oss til tider, og jeg tror at aura faktisk kan forsvinne viss man har det svært vanskelig, men at den over tiden vil danne seg på nytt, og hun blir en smilende og blid jente igjen!
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
jeg er HELT enig med degTachiko skrev:Såklart har hun en sjel, ellers ville hun ikke vært menneske! Spørsmålet er vel heller om hun mangler aura? Det som former oss til tider, og jeg tror at aura faktisk kan forsvinne viss man har det svært vanskelig, men at den over tiden vil danne seg på nytt, og hun blir en smilende og blid jente igjen!
og nå har vi funet den... hun er blitt varm og energien er sterkere enn noen gang
men vi fant ut grunnen også da
hun var så deppet en gang at hun tok en sermoni eller noe slikt og gidde sjelen sin til djevelen
jeg trudde ikke det gikk ann jeg da, men det gikk troligens det, men jeg trur vi har fått den til bake nå. jeg syns iallefall at hun ikke er så "tom" som før
Antall ord: 151
gjør det du vil i dag,
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Feb 2005 21:55
- 19
- Lokalisering: Akershus
Så flott at du har fått deg en likesinnet venninne! *glad på dine vegne*
Antall ord: 15
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."
Hide post links |
Tviler på at djevelen vil ha en sjel eller to hengende rundt seg, tror djevelen vil ha mest fred og ro og ha det koselig rundt seg, jeg har nemlig sett ham, og han leser Donald blader...rart men han var ikke særlig pen..Riper i ansiktet sitt å stor å svær når han gikk rundt, men han likte mest å ha det rolig rundt seg.jeg vokna med en ripe på nesen, noe jeg ikke burde fått av noen andre enn djevelen selv.CrazyMy skrev:jeg er HELT enig med degTachiko skrev:Såklart har hun en sjel, ellers ville hun ikke vært menneske! Spørsmålet er vel heller om hun mangler aura? Det som former oss til tider, og jeg tror at aura faktisk kan forsvinne viss man har det svært vanskelig, men at den over tiden vil danne seg på nytt, og hun blir en smilende og blid jente igjen!
og nå har vi funet den... hun er blitt varm og energien er sterkere enn noen gang
men vi fant ut grunnen også da
hun var så deppet en gang at hun tok en sermoni eller noe slikt og gidde sjelen sin til djevelen
jeg trudde ikke det gikk ann jeg da, men det gikk troligens det, men jeg trur vi har fått den til bake nå. jeg syns iallefall at hun ikke er så "tom" som før
Antall ord: 238
Hide post links |
helt enig med ananas, bra at du har fått deg en god venninne crazymy, og lykke til.Ananas skrev:Så flott at du har fått deg en likesinnet venninne! *glad på dine vegne*
Fint bilde ananas.
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Feb 2005 21:55
- 19
- Lokalisering: Akershus
Ja, ern ikke nuudelig?!Tachiko skrev:helt enig med ananas, bra at du har fått deg en god venninne crazymy, og lykke til.Ananas skrev:Så flott at du har fått deg en likesinnet venninne! *glad på dine vegne*
Fint bilde ananas.
Antall ord: 44
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."
Hide post links |
Jo kjempesøt pusekatt!Ananas skrev:Ja, ern ikke nuudelig?!Tachiko skrev:helt enig med ananas, bra at du har fått deg en god venninne crazymy, og lykke til.Ananas skrev:Så flott at du har fått deg en likesinnet venninne! *glad på dine vegne*
Fint bilde ananas.
Antall ord: 50
Hide post links |