Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKlebeånder????

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Klebeånder????

Innlegg av AizQueen »

Har hørt at når man har klebe ånder at di tapper deg for energi..??
En god stund nå har jeg følt at noe tapper meg for energi å gnist.
Men klarer ikke sette fingeren på hva det er.. har vært hos leger å alt, men di skjønner det ikke... Når jeg skal sove er det som om "noen forer" hodet mitt med bilder/minner som ikke er mine.. (hørers litt sykt ut) jeg drømmer ofte om disse bildene/minnene, di er som oftest mareritt som da ødelegger søvnen min... Våkner opp utslitt... har holdt på sånn i noen mnd nå, er utrolig slitsomt å føle at noen suger ut all energien min...

håper noen kan gi meg noen svar/hjelp....
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Nå må du bare tenke logisk. Hadde du trodd det var ånder his du ikke hadde lest alle disse fantasihistoriene på forumet?

Det har noe med å lete etter svar man allerede har bestemt seg for er riktig. Så hvorfor lete?
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

>wiz skrev:Nå må du bare tenke logisk. Hadde du trodd det var ånder his du ikke hadde lest alle disse fantasihistoriene på forumet?

Det har noe med å lete etter svar man allerede har bestemt seg for er riktig. Så hvorfor lete?
Mulig det stemmer det wiz, at man blir litt"revet" med av alt som blir skrevet her, men er vel lov å høre om det er en logis forklaring på det eller ikke...
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg har også sånne drømmer og "fremmede" folk og stemmer i hodet. Det er skikkelig irriterende, særlig hvis en begynnerå henge seg opp i det. Jeg har ingen klebeånder, men jeg trodde jeg var besatt på et tidspunkt etter å ha lest om div. demonbesettelser o.s.v. :shock: , men hallo? :idea: Vi har en ganske fantastisk hjerne (og ikke minst EGO) som generer de sykeste ideer og vrangforestillinger. Dersom du er i ferd med å utvikle deg åndelig, så kvitter du deg med endel gammel energi. Det er bl.a. hva stemmene dreier seg om, gammelt søppel som en bærer på og måååå ut for at vi skal kunne tilpasse oss høyere vibrasjoner å jobbe på. Når det gjelder energitap, unngå negativitet, les bl.a. Lier o.l. (jeg vet du har vært der). Oppsøk evt. en healer som kan scanne auraen og evt. reparere den. Det er ikke sikkert du greier det godt nok selv på dette tidspunktet.
Den beste beskyttelsen du har er fornuft og "lyset" ditt. :wink:

Hvis ikke noe av dette hjelper, så kaaaanskje du har en blindpassasjer. :?
Antall ord: 187
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

Hvordan får jeg tak i noen som kan hjelpe meg med dette da?? ja jeg har vært på lier, men har ikke følt noe der, har vært som å gå i ett mørkt skummelt hus bare egentlig... har ikke følt eller merket noe på lier, men på nes derimot har ejg merket andres nærvær.. men har ikkeblitt "påvirket" der eller hva jeg skal kalle det...
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Sjekk postkassa di!! :mrgreen:
Antall ord: 3
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

takk Heia.. :D
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 256
Startet: 10 Aug 2005 01:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

hvor lenge har du hatt d sånn da kz? som de andre sier her...prøv å snakk med noen som kan d der..... de vet sikkert hva d er..... gid. klem
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

har fått noen råd av Heia å han asbjørn.... skla se om det funker... gid oxo
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Merker du noe annet da AizQueen ?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 256
Startet: 10 Aug 2005 01:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

det er bra.......håper d ordner seg da........ men når begynte dette da?
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

merker noe annet..?? er mye som spiller inn... blei ganske syk for noen mnd siden rett før dette begynte.. det begynte med at jeg følte meg tom å at alt blei tappet ut av nmeg, mistet oxo gnisten til alt... har vært hos mange leger å på sykehus, men di finner ikk eut grunne til at dette skal ha skjedd... så da lurer jeg på om dette kan henge sammen? det som plager meg er alle "minnene" å bildene som ikke tilhører meg.... å "snakking" akkurat som samtaler som jeg overhører eller hva jeh sakl si...
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Siden du har vært syk, kan kroppen trenge tid på å bli helt bra.. Kanskje det er derfor du føler deg sliten? Er du deprimert? Siden du mistet gnisten mener jeg..
Jeg tror du skal slappe av med tanke på klebånd, fordi jeg tror du ville merket det på mange andre måter også..
Kanskje du skal prøve lukkemetoder før du legger deg? Kan hende det hjelper på drømmingen din?
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 256
Startet: 10 Aug 2005 01:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

det med at du føler deg tappet for energi kan jo være alt du går igjennom om dagen da....sliten osv......er minnene og det om samme person eller forskjellig hver gang?
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

ToneG skrev:Siden du har vært syk, kan kroppen trenge tid på å bli helt bra.. Kanskje det er derfor du føler deg sliten? Er du deprimert? Siden du mistet gnisten mener jeg..
Jeg tror du skal slappe av med tanke på klebånd, fordi jeg tror du ville merket det på mange andre måter også..
Kanskje du skal prøve lukkemetoder før du legger deg? Kan hende det hjelper på drømmingen din?
Dette begynt efør ejg blei syk.. men vet ikke.. vil bare ha svar på det... er så slitsomt å gå rundt sånn her... blir sprø av det.. stemmer i hodet er ikke en beroligende ting.. hvertfall bnår ejg ikke skjønner hva det handler om eller hva di "snakker" om?
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links