Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderFra drøm til virkelighet !!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Finn.ghost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 98
Startet: 26 Aug 2005 08:46
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Fra drøm til virkelighet !!

Innlegg av Finn.ghost »

Jeg hadde en skrekk-opplevelse her for en tid tilbake siden som jeg tenkte jeg ville dele med dere. Det begynte med at jeg lå og sov og var inne i drømmeland. Jeg drømte at jeg satt på en moped ved siden av en eller annen ukjent person for meg, ihvertfall så satt vi å jabbet sammen om et eller annet da plutselig det satt en ung kvinne på en moped et stykke neden for oss og så opp på oss, han som satt ved siden av meg sa bare "stikk du". Jeg kjørte etter henne rundt en sving oppå en høy mur som vendte mot hovedveien, og jeg tenkte wtf skal vi oppå den muren etter ??!! Det viste seg at hun hadde en leilighet rett oppå der hehe. Jeg ble bedt inn til henne i en veldig trang leilighet og hun var veldig opptatt av å vise meg hva hun hadde inne i kjøkkenskapene sine som da bestod av vanlig kjøkken matriell, hun spanderte en halv pils på meg husker jeg, også var jeg ute av drømmen og inne i noe annet tull, husker ikke hva. Nå er det vanskelig å beskrive tidspunkt i en drøm, men jeg kan tenke meg en ca. 2-3 min etter at jeg forlot drømmen med kvinnen så ringer en telefon i drømmeland hvor jeg da ligger å ser at jeg holder et telefonrør i mitt soverom "det vil si halvveis våken". Jeg våkner av å høre meg selv svare hallo i telefonen og ser da at jeg ligger i min egen seng med et telefonrør fra sikkert 1800 tallet og samtidig hører jeg "HENNE" i telefonen som spørr meg om "hun ikke kunne få kjøpe det" hva det var vet jeg ikke, men det hørtes no ut som vi har kjent hverandre i lang tid hehe, idet øyeblikket hadde jeg snudd meg på siden i sengen og hører hun si "kan ikke jeg da ??". Da vrir jeg meg opp på ryggen å jeg trodde jeg holdt på å dø der og da !! Der ligger hun oppå meg langstrakt i en svart kjole med armene i kryss å ser ned på meg !!! Jeg ble så redd, den første refleksen min var å skyve "DETTE" av meg, men idet jeg skulle bruke armene mine gikk det bare ikke, det eneste jeg klarte å bevege på var hodet mitt !! Jeg skrek "gå vekk, gå vekk, gå vekk å vridde meg som en galning. Etter ca 1 min forsvant "DET". Jeg har ikke sett noe til "HUN" siden. Men det jeg lurer på er om det er mulig få kontakt med et ghost via en drøm ??
Antall ord: 451
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Ja, du kan få kontakt med Ånder gjennom drømmene..
Spennende historie *S* Var du redd? Isåfall er det ingen grunn til å frykte..
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Finn.ghost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 98
Startet: 26 Aug 2005 08:46
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Finn.ghost »

Bokstavelig talt, jeg var vettskremt !!! :shock: :shock: :shock:
Antall ord: 5
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Finn.ghost skrev:Bokstavelig talt, jeg var vettskremt !!! :shock: :shock: :shock:
Det skjønner jeg godt! Men om du skal oppleve det engang til i fremtiden, så skal du vite at du ikke trenger å være redd!
Det er spennende å få kontakt med åndeverdenen, om du ikke er redd *S*
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Finn.ghost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 98
Startet: 26 Aug 2005 08:46
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Finn.ghost »

Jo takk det var greit å vite, men jeg ble så vetaskremt pga. jeg kvapp slik hehe :wink:
Antall ord: 16
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links