Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan lage energiballer?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Xpirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 120
Startet: 23 Mar 2005 18:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

Hvordan lage energiballer?

Innlegg av Xpirit »

Hvordan lager man energiballer?

Jeg vet ikke om det jeg har prøvd er riktig.
Har ikke hørt om energiballer før inntil nylig, og jeg har prøvd å forme henda til en ball og bare kjenne at det strømmer inn energi, at det blir varmere og massivt. Men jeg vet ikke om jeg gjør det riktig. Men jeg tror at det går an, for jeg har siden jeg var liten prøvd å rista lufta/energien av meg, for jeg likte ikke at fingre og kroppsdeler ikke strøk lufta med hårene for å si det slik.. Jeg liker system og jevnhet, liker ikke å "klore" i lufta og lage spor og arr.
Dette kan jo bare være en sjukdom da, men alikevel, jeg tror energiballer er mulig.
Antall ord: 132
Livet er ikke en gave - du ér selve livet!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 298
Startet: 12 Aug 2005 15:13
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

Må si jeg ble kjempe interesert, aldri hørt om dette før . Leser en del om chakra, men...
Har et spørsmål til dere som ser aura: hørte at det også er mulig å vite hva slags personlighet man har og om man lyver etc.? Syntes det høres litt skremmende ut, vet ikke om jeg har lyst til å tro på det, ikke at jeg har så mye å skjule...men det hender man har behov for litt privatliv!!!
Antall ord: 80
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xpirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 120
Startet: 23 Mar 2005 18:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

Innlegg av Xpirit »

Takk. Men har lest denne før. Ville vite mer. Men jeg tror egentlig det er greit nok å bare lese den to ganger. Jeg har ikke tenkt at jeg får energien inn i kroppen. Jeg tenkte at den var utenfor kroppen og at jeg bare kjente den inni hendene. Men jeg skal tenke på at den går inn i kroppen.. interessant dette her.
Antall ord: 76
Livet er ikke en gave - du ér selve livet!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
himmelriketpåjord
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 19
Startet: 26 Jul 2005 12:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes

Innlegg av himmelriketpåjord »

Hei:)
Det er egentlig bare å holde hendene som om du har en ball der, rulle "ballen" mellom hendene, forme den som du vil, lag den større, eller mindre, leke me den.
Når du så skal bruke ballen, kan du bevege hendene me noe større tempo, liksom for å lage mer energi, og hive den på noen , eller trykke den inn i ditt eget bryst, å kjenne at den blir værende der, og gir deg energi.

Jeg pleier å gjøre den gyldne bevegelsen, føler jeg får hentet masse energi, og god energi da, og overfører den til en ball, og gjør som forklart ovenfor.
Har du hørt om Hvit tids healing?
Det fins sider på nettet om hvit tid, og der er den gyldne bevegelsen forklart, slik at du kan lære den.

Egenetlig kan du gjøre alt me tankens kraft, og ved å se for deg at du gjør ting. Så lenge du kommer på at du kan gjøre det, så kan du:) ellers hadde du ikke kommet på det.

Lykke til da:) Ha en fin dag:)
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links