Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

FILMER, BØKER OG MUSIKKFilmer og musikk

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod hjem, mod engler

Sjaman
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 20 Aug 2005 18:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Barkåker (8km fra Horten,!mil fra Tønsberg)

Filmer og musikk

Innlegg av Sjaman »

Å beholde drømmen

:wink: Hei!!Satt i morges og slappa av med handa opp som legen
anbefalte. Ingen healing ahdde hjulpet, og jeg forstår nå hvorfor. En dags time off!! Våkna tidlig som jeg bruker, og satt på tv 1000 family.Der ble jeg sittende fra klokka sju til ett. Begge filmene jeg så handlet om indianere.den første het "Edge of Amerika", bra nok. men nr. to var en amr./kan miniserie som het"Dreamkeeper". En vakker film der tårer rant og med en historie vi alle trenger å lære. Kort fortalt handler det om en gammel lakotaindianer som er en forteller. Det er alt for mye og innvikla å forklare her, men alle historiene har en tråd og vi er innom flere forskjellige stammer og deres historie. Jeg håper og tror jeg fikk regissør og forfatter med:Matti O`Connor. En film mange bør se. Vet ikke om en får leid den, man kan søke på Amazon. Filmen ble laget i 2003. Søk og let!
:) Lykke til, i fred og harmoni fra
Sjaman
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: Filmer og musikk

Innlegg av Eireen »

Sjaman skrev:Å beholde drømmen

:wink: Hei!!Satt i morges og slappa av med handa opp som legen
anbefalte. Ingen healing ahdde hjulpet, og jeg forstår nå hvorfor. En dags time off!! Våkna tidlig som jeg bruker, og satt på tv 1000 family.Der ble jeg sittende fra klokka sju til ett. Begge filmene jeg så handlet om indianere.den første het "Edge of Amerika", bra nok. men nr. to var en amr./kan miniserie som het"Dreamkeeper". En vakker film der tårer rant og med en historie vi alle trenger å lære. Kort fortalt handler det om en gammel lakotaindianer som er en forteller. Det er alt for mye og innvikla å forklare her, men alle historiene har en tråd og vi er innom flere forskjellige stammer og deres historie. Jeg håper og tror jeg fikk regissør og forfatter med:Matti O`Connor. En film mange bør se. Vet ikke om en får leid den, man kan søke på Amazon. Filmen ble laget i 2003. Søk og let!
:) Lykke til, i fred og harmoni fra

Sjaman
Høres ut som en film for meg. Takk for tipset Sjaman :wink:
Antall ord: 198
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 256
Startet: 10 Aug 2005 01:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

takker for tipset........
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links