Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderForfølgelse

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Schritsh
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 10 Aug 2005 02:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norway, Alta

Forfølgelse

Innlegg av Schritsh »

er det noen som har greie på om det er noe som heter vandreånder?

Jeg bodde i et en leilighet for 2 årsiden dær hvor det hvar 2 ånder/spøkelser eller hva det no hvar. hvar i vertfall 2 skikkelser. da jeg fortellte dette til min far så sa han at de hvar der når han leide den også før 15 år siden *shrug*. tenkte ikke så mye mer åver det, når de hadde vert der så lenge så skulle jeg ikke bry meg om det tenkte jeg, helt til jeg flyttet og jeg og en venn av meg observerte dem i den nye leiligheten :?

noen som kan ha noen logisk forklaring?
Antall ord: 118
The dumber people think u are the more suprised they're gonna be when u kill them

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kim
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 06 Jul 2005 05:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Kim »

kan vell være klebeånder som henger seg på deg.. Som har vært i leiligheten og hengt seg på deg..?
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links