Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEn vellykket utdrivelse!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Lille Drøm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 01 Jul 2005 21:40
18

En vellykket utdrivelse!

Innlegg av Lille Drøm »

Jeg hadde et par ånder i hus, som ikke ville la meg være og sugde all energi ut av meg.
Så lenge det gikk på meg, gikk det alltids ann, men datteren min på 3 år så også disse. Den ene var snill og holdt henne med selskap (helt til mamma ble bekymret), da ble hun borte. Men mannen viste seg for henne, og værre vrak av en treåring skal du lete lenge etter. Da bestemte jeg meg for at NÅ skal du ut!! Ringte en kar som kom hit, og han bekreftet alt jeg trodde. Og sammen fikk vi han ut, men han skulle absolutt inn i kroppen min, før han dro. Og da vi fikk han ut derfra så gikk han på han som hjalp meg. Vi trengte litt høyere makter for å hjelpe oss ut av den. Akkurat når vi trodde han var på vei, tok han tak i energien min, så jeg holdt på å besvime. Men med denne karens hjelp var det ingen utvei enn hjem til lyset. I det vi lukket sirkelen kom den snille damen igjennom også :D
Jeg kjenner STOR forskjell på meg selv, og Veldig på barna at det har blitt fritt her :!:
Så all takk til deg Vidar for hjelpen! Og det kosta IKKE skjorta, nesten gratis spør du meg!
Antall ord: 224

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Godt å høre at det gikk bra! :D
Antall ord: 7
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links