Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderPriser på utdrivelser innenfor Norge

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Jeg kjenner til at N.N. som bor i Stavanger foretar utdrivelser.
Ring henne/han på tlf. 99999999 og hør om dette er noe han/hun har lyst til å ta på seg.

(få et nettverk av utdrivere som kan gjøre slikt så slipper man å reise fra f.eks. Tromsø til Kristiansand med de kostnader dette innebærer)
Antall ord: 59
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NoMore

Innlegg av NoMore »

Jeg har holdt meg til lokalområdet mitt, så dette blir utenfor min "sone"... Men hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg tatt 1000 kr.

Prosedyren for betaling:
Jeg går og tar utdrivelsen. Sørger for å ikke vite noe på forhånd. Da jeg kommer dit viser jeg personene i huset hvor energien er og evt hvor det er noen "ånder".
Etterpå setter jeg med ned med beboerne, og forklarer hva jeg skal gjøre.

Deretter setter jeg meg ned vedsidenav "ånden" og sender den til andre siden.

Jeg tar deretter ikke betaling på stedet, men ber beboerne sette inn penger på min konto 14 dager etter utdrivelsen, hvis de er fornøyd. Er de ikke fornøyd, kommer jeg tilbake, gratis, og gjør et forsøk til. Hvis jeg ikke klarer det denne gang, tar jeg kontakt med noen som har holdt på lenger enn meg.

Dette er ihvertfall mitt ærlige opplegg. Bedre for "kunden" kan det vel ikke bli?
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
heiwa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 22 Des 2004 17:08
19

Innlegg av heiwa »

samme her.. har hatt en skikkelig utdrivelse og masse andre seanser, men har ikke tatt noe penger for det enda..


heiwa :P
Antall ord: 21
den som skryter av gårsdagens seiere, får ikke mye å skryte av i morra!

(kinesisk ordtak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

jeg tar 1000kr og garanterer at det blir fred. Og noomore, trenger du hjelp si fra. Venner støtter venmner. så jeg vil gi gode anbefalinger til Nomore, vidar :)

Hilsen Olav.
www.utdrivelse.no
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NoMore

Innlegg av NoMore »

jovian skrev:Hei NoMore og dere andre, jeg beklager min kritiske "skrivemåte" her i denne tråden, men jeg regner med de fleste av dere skjønner hva jeg vil frem til. Jeg har laget en fiktiv forespørsel ovenfor - så kom igjen folkens, hva tar dere for en utdrivelse, på dette stedet? Larsrolle, du er inne på noe - men pr.idag finnes ikke et slikt nettverk, jeg tror også det blir vanskelig å få til - så la oss ta hensyn til slik det er i dag:

Here goes:

NoMore, det hjelper ikke at "hadde jeg bodd i nærheten, så hadde jeg tatt en utdrivelse for kr 1000". Jeg ønsker å vite hvor mye du skal ta for denne utdrivelsen, i penger og øre, uansett hvor du bor i norge. Jeg ser for meg at du skal reise til denne lokasjonen (Rennesøy) og utføre denne utdrivelsen, evt. bo en natt, og så dra hjem igjen når oppdraget er fulltført.

Den som vil svare ærlig og seriøst vil nå ta hensyn til følgende:

- reisekostnader (fly,tog,taxi,bil,bensin,ferje,bompenger osv)
- kost og losji for 1 overnatting (kanskje mer?)

Jeg regner med at de fleste som driver med utdrivelser driver en "virksomhet", næringsinntekt i norge. Derfor regner jeg med at det tas hensyn til slike utgifter - ALLE VET AT MAN KAN IKKE GJØRE DETTE GRATIS.

Så, jeg venter fremdeles spent på svar!
For å si det sånn Jovian, så vil jeg på det nåværende tidspunkt ikke ta oppdrag langt unna. Maks 1 time med bil for å si det sånn.

Men siden du absolutt skal ha et svar om utgifter, så selvfølgelig må man få dekt reisekostnader! Det er en selvfølge. Når du skal gjøre en service for en kunde bør man få dekt utgifter man har på turen. MEN... Jeg ville prøvd å lagt det til helga, billigst mulig (fly, for tog tar jo hele helga), og hørt med kunden om de hadde forslag om billig overnatting.

Og 1000 kr for selve utdrivelsen.
Antall ord: 350

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NoMore

Innlegg av NoMore »

olav moldestad ppv skrev:jeg tar 1000kr og garanterer at det blir fred. Og noomore, trenger du hjelp si fra. Venner støtter venmner. så jeg vil gi gode anbefalinger til Nomore, vidar :)

Hilsen Olav.
www.utdrivelse.no
Takk Olav :oops:
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NoMore

Innlegg av NoMore »

jovian skrev:NoMore og Olav, takk for svar. Jeg har ingen grunn til å tvile på selve arbeidet dere gjør, men det som jeg synes er rart, det er at dere tilsynelatende utfører alt dette med TAP. Det koster mye mer å komme til Rennesøy, feks, enn hva dere tror. Dere på ta hensyn både til bom, ferjer, bensin, kanskje fly ... jeg forstår ikke hvordan dere kan drive med dette, og ikke gå på en økonomisk smell.

Er det andre utdrivere her som vil gjøre denne jobben for 1000 ?
Reise til stavanger, arbeide, overnatt og dra hjem igjen for kr 1000 ????

Virker helt sprøtt for meg altså!!!

Og som sagt NoMore og Olav, jeg betviler ikke arbeidet, synes bare det er mistenkelig billig når dere faktisk reiser norge rundt..


Jeg drar på helgetur nå, så jeg blir borte fra forumet i helgen.

Chiao folkens, ha en heidundrandes helg!!! 8)
Syntes egentlig jeg har alt svart deg på det nest siste innlegget mitt.

Uansett Jovian, HA EN FANTASTISK TUR!
Og god helg.
Antall ord: 176

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NoMore

Innlegg av NoMore »

larsrolle PPV skrev:Jeg kjenner til at N.N. som bor i Stavanger foretar utdrivelser.
Ring henne/han på tlf. 99999999 og hør om dette er noe han/hun har lyst til å ta på seg.

(få et nettverk av utdrivere som kan gjøre slikt så slipper man å reise fra f.eks. Tromsø til Kristiansand med de kostnader dette innebærer)
Helt enig larsrolle...

Men tar dere betaling på de som er i denne gruppen av utdrivere? Må alle utdrivere betale bensin og "tapt fritid" selv?

For min del gjør jeg mye for morro og utvikling, men jeg er rimelig tømt og sliten etter en utdrivelse. Feks min forrige utdrivelse tømte meg nesten helt. Gikk med en utslitt følelse og vondt i hodet neste dag.

Alt jeg sier er at hvis dere gjør dette gratis, så kan dere få mye useriøse henvendelser. Det er bl.a. en av grunnene til at jeg tar bittelitt penger for det. 1000 kr er ikke mye for å få fred i hjemmet, og det gir meg en trygghet med at ikke folk ringer bare for å få "testet" om de har noe hjemme.
Antall ord: 194

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Jeg tror det er veldig få som driver med utdrivelse kan gjøre dette til en forretning. Skal det foretas kun en utdrivelse så gjøres dette i de fleste tilfellene på idealistisk grunnlag.
Jeg vet at også Olav har uttalt at det egentlig ikke er noe å tjene på en utdrivelse. Som regel går det opp i opp eller med tap.

I den tiden vi er inne i ser det ut som at åndeverdenen blir mer og mer synlig for fler og fler. Dette ligger i tiden og denne aktiviteten eller synliggjøringen er sannsynligvis økende.
Med kjærlighet til og medlidenhet med de som raser rundt i enkelte hus og skaper dårlige vibrasjoner, både for dyr og mennesker, tror jeg mye er vunnet.
Dersom "utdriveren" i tillegg kan, med overbevisning og sterk tro, overbevise entitetene om at de ikke hører hjemme der, og egentlig kan reise videre dit de hører hjemme. Få dem til å vandre mot lyset og gi opp sin illusjon om at de ikke er døde, så tror jeg fred og ro kan senke seg over det meste.
Flere av de som foretar utdrivelser, og som i tillegg er sterke medium, kan visuelt se disse entiteter og kan klarere kommunisere med dem. De vil jo da også være bedre istand til å foreta denne utdrivelsen.

Kanskje at det, senere, kan være forretning i denne aktiviteten, men foreløpig tror jeg at de som ærlig driver med dette, gjør det på idealistisk grunnlag.
Det er nok en gang mulig at jeg tar feil men...... :roll:
Antall ord: 264
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

NoMore skrev:Men tar dere betaling på de som er i denne gruppen av utdrivere? Må alle utdrivere betale bensin og "tapt fritid" selv?

Alt jeg sier er at hvis dere gjør dette gratis, så kan dere få mye useriøse henvendelser. Det er bl.a. en av grunnene til at jeg tar bittelitt penger for det. 1000 kr er ikke mye for å få fred i hjemmet, og det gir meg en trygghet med at ikke folk ringer bare for å få "testet" om de har noe hjemme.
Kommentar:
Pr idag så har vi ikke organisert noe form for betaling.
Men så er vi i startgropa også.

Hvis dette vokser, må vi jo iallfall ta betaling for egentransport, det sier seg selv.
Og vi må ha de rette folkene....

Hvor dette utvikler seg hen, er enda litt tidlig å si, foreløpig har vi ikke fått en eneste henvendelse om utrykningsgruppen, bortsett fra folk som vil være med. Men jeg regner med at det kommer....

Og da vil det også være en stor fordel for oss å ha en oversikt over de som driver dette mer profesjonelt ( !! ) ... - og kunne tilkalle hjelp dersom det blir nødvendig.
Og da MÅ man jo ta den som har billigst transport ( hensyn til kunden), såsant ikke spesielle hensyn må taes..

Vi ser etterhvert hvordan dette utvikler seg, somsagt; vi er i startgropa enda.

Asbjørn
Antall ord: 233

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links