Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHører barne latte..r

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Zinner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 11 Aug 2005 02:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lofoten

Hører barne latte..r

Innlegg av Zinner »

Første gangen dette skjedde så var jeg hos min daverende kjæreste. vi var alene i huset. jeg satt i kjellerstua og han var oppe på kjøkkenet en tur. klokken var vell rundt 23.30 - 24.00..i denne kjellerstuen så er det 3 smale vinduer som ligger høyt oppe på veggen. jeg satt der og så på tv, men hadde lyden skrudd helt ned. plutselig hører jeg barn som ler rett utenfor vinduene..jeg hopept rask opp i sofaen som står under vinduene og såg ut..men det var ikke en sjel der. det skal sies at dette huset ligger langt fra andre hus og spesiellt langt fra hus med barn i... jeg fortalte det til typen min når han kom ned igjen og han fortalte det at han hadde hørt det samme mange ganger utenfor huset.

den andre gangen jeg hørte barne latter så satt jeg på en kafe tidlig en morgen sammen med søsteren min og en kompis..kafeen var helt folketom. jeg satt med ryggen mot hele lokalet. plutselig helt ut av det blå så hører jeg ett barn ler rett bak ryggen min, jeg snudde meg med en gang og jeg så ingen. søsteren min og kompisen min hørte ingenting så det er sikkert bare noe jeg innbillte meg..
Antall ord: 227

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Schritsh
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 10 Aug 2005 02:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norway, Alta

Innlegg av Schritsh »

hm, interesting =) kansje det har hendt noe på eiendommen?
Antall ord: 9
The dumber people think u are the more suprised they're gonna be when u kill them

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
SeiKo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 09 Aug 2005 11:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Re: Hører barne latte..r

Innlegg av SeiKo »

Natalie85 skrev:Første gangen dette skjedde så var jeg hos min daverende kjæreste. vi var alene i huset. jeg satt i kjellerstua og han var oppe på kjøkkenet en tur. klokken var vell rundt 23.30 - 24.00..i denne kjellerstuen så er det 3 smale vinduer som ligger høyt oppe på veggen. jeg satt der og så på tv, men hadde lyden skrudd helt ned. plutselig hører jeg barn som ler rett utenfor vinduene..jeg hopept rask opp i sofaen som står under vinduene og såg ut..men det var ikke en sjel der. det skal sies at dette huset ligger langt fra andre hus og spesiellt langt fra hus med barn i... jeg fortalte det til typen min når han kom ned igjen og han fortalte det at han hadde hørt det samme mange ganger utenfor huset.

den andre gangen jeg hørte barne latter så satt jeg på en kafe tidlig en morgen sammen med søsteren min og en kompis..kafeen var helt folketom. jeg satt med ryggen mot hele lokalet. plutselig helt ut av det blå så hører jeg ett barn ler rett bak ryggen min, jeg snudde meg med en gang og jeg så ingen. søsteren min og kompisen min hørte ingenting så det er sikkert bare noe jeg innbillte meg..

Har du noen i familien din du har vært nært knyttet til som har gått bort??
Antall ord: 248
Lev mens du tør det
Elsk mens du gjør det

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Zinner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 11 Aug 2005 02:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lofoten

Innlegg av Zinner »

jeg har flere i min familie som har gått bort..lille bror, svigerbror osv
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
SeiKo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 09 Aug 2005 11:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av SeiKo »

Ok. Kondolerer.
Antall ord: 2
Lev mens du tør det
Elsk mens du gjør det

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links