Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkremende hendelse på bygda

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Elvira
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 43
Startet: 26 Mai 2005 10:52
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Skremende hendelse på bygda

Innlegg av Elvira »

Hei! Da jeg var på hytta nå i sommer skjedde en underlig skremmende hendelse. Jeg satt i gamlestua sammen med bestemor. Jeg, som vanlig, tok opp et spesielt tema, nemmelig døden.

«Bestemor, hva tror du skjer etter døden?»

Hun klapper hendene i fanget og sier:

«ahh! Jeg skal si deg det elvira at etter døden er vi ikke annet enn mark og jord!»

Jeg ble svært overasket av hennes bestemte reaksjon.

«Mener du virkelig det? Jeg tror ikke det går ann at vi bare forsvinner etter døden, jeg tror det er noe helt uventet.. Noe.. Noe større enn dette liv!»

Bestemor bare mumler nei å nei denne gangen.

Plutselig hører vi en brå lyd. Begge snur hodet mot veggen, og ser at et bilde i midten av mange andre, er falt ned. Bestemor uttaler:

«løp og se hvilket bilde det er!»

Jeg løp forskrekket bort mot veggen, satte meg ned på huk, snudde bildet. I bildet var det mest skremmende ansikt. Uvitende var jeg om at det var min oldemor.. Jeg visste bildet til bestemor, hun ble meget forskrekket, redd nesten.

«Noe så skremmende!»

Bestemor ser nesten lei seg ut. Hadde hun sagt noe galt? Kanskje var dette et tegn på at det virkelig finnes liv etter døden? Jeg er iallefall fast bestemt på det.

Er det noen av dere som har opplevd det samme?
Antall ord: 235
Verden er en evighet, jeg lever av å gi den energi.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Det mest skremmende jeg har opplevd er min lillebror som sa helt ut av det blå da han var 3-4 år, Jeg har bare en bror, han andre dør snart. Akkurat i det han sa det knuste lampa over bildet av min andre bror. Vi er 3 brødre og det henger 3 store barnebilder av alle samme over sofaen.

...Han lever ennå 8)
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Steffen:o)
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 26 Mai 2005 10:34
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vega

Innlegg av Steffen:o) »

Hmm! Hørtes gaske rart ut ja :roll:

Kanskje det finnes et liv etter døden?

Va du på Hysvære Elvira? :wink:
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
SeiKo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 09 Aug 2005 11:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av SeiKo »

Klart det finnes et liv etter døden. Det som driver oss alle(sjelen vår) er en energikilde av dimensjoner. Energi forsvinner ikke. Det går over i en annen form, men hvilken for det er er opp til hver enkelt å tenke seg fram til. Vi har alle våre oppfatninger om hva livet etter har å tilby. Enten man tror man blir født på ny eller himmel og det andre stedet. Jeg for min del tror at man får oppleve det man tror sterkest på. Vil man bli født på ny så gjør man det. Vil man til himmelen så blir man mødt av St. Peter ved perleporten. Jeg mener og at sinnet er en del av sjelen og på den måten vil alle våre tanker og følelser følge med den energien som forlater oss når livet her er slutt.
Antall ord: 151
Lev mens du tør det
Elsk mens du gjør det

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links