Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenOfret i tidligreliv?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Tulla81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 03 Jul 2005 21:01
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Ofret i tidligreliv?

Innlegg av Tulla81 »

Jeg hadde en veldig virkelig drøm for en stund siden . Detaljer av den brant seg inn i hukommelsen min. Kan regresjon skje uten hjelp fra andre? helt av seg selv?...
Jeg er nesten overbevist at det var et innsyn i fortiden. Jeg var en indianer-pike ca 15 år. drømmen begynte med at jeg var i et rom laget av strå og leire. en annen jente vasket føttene mine. Så kom to personer inn i rommet. De hadde med seg en skål med en bitter søt drikk, som jeg fikk og drakk. Etter det ble jeg søvnig og vil aller helst bare ligge. De to personene kom igjen og førte meg ut av rommet og igjennom en folkemengde. mange så syke ut... Kort fortalt ble jeg ofret til gudene oppe på en pyramide lignende sak. det var en ypperst prest og 5 andre med dyrelignende masker som sto rundt meg mens jeg lå på en offer benk. jeg var sikkert blitt dopet ned for jeg så meg selv fra ut siden da ofringen skjedde. da hjertet mitt ble revet ut av offerpresten var det som om alt ble kaos og maskene til de som sto rundt ble levende og fløy av gårde med meg. like fort som det ble kaos, ble det helt stille, hvit og alt ble helt ubeskrivelig nydelig...
Der som kniven traff meg har jeg i dag 4 føflekker på linje... I dette livet da jeg var 15 skjedde ting som var alt annet enn hyggelige.. kan det ha en sammenheng med tidligre liv?... Eller er det tilfeldig?...
Antall ord: 271
Nøkkelen til glede er ikkje å få tia til å gå, men få tia til å leve.
For livet er ikkje et problem du skal løyse.
Livet er et mysterium du skal oppleve.
Klem fra Tulla81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Høres virkelig ut den drømmen din - kanskje noe skremmende for deg.
Teoretisk sett så kan du få en regresjon i søvne.
Jeg antar at dette i så fall vil skje i perioden før du våkner fordi du da er i en "slags transetilstand" eller meditativ tilstand.
Les litt om regresjon her så kanskje du bir litt klokere
http://www.rollteck.net/Artikler/regresjon.htm
Antall ord: 69
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links