Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBarn og spøkelser 2

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Nimue_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 07 Feb 2005 12:35
19

Barn og spøkelser 2

Innlegg av Nimue_ »

Jeg skrev inn her for en stund siden om den yngste sønnen min som så en mann på soverommet. Tenkte kaskje jeg skulle skrive litt mer om hva som har hent etterpå.

Guttene har fått eget soverom og flyttet inn på det. Fra natt en har ikke minstemann nevnt noe om mannen i det hele tatt - så var det en helg her tidlig i sommer at mannen min skulle bort, og jeg lot guttene ligge inne på soverommet mitt. Det første minstemann gjør etter at han er kommet i seng er å utbryte med fryd i stemmen "DER er mannen!" (Oppriktig gjensynsglede altså...)

Samme skjedde nå i helga - mannen reiste bort og jeg lot derfor guttene sove på rommet mitt (de syns det er stas å ligge i den store senga, og dessuten litt ekstra koselig når vi er alene hjemme.) Lillemann snakker igjen om at mannen er der, og pøseser (spøkelser - mannen hører nok ikke til blandt disse). Så spør jeg om han er redd. Nei det er han ikke, men det er skummelt. Samtalen blir som følger: (Nå har jeg "oversatt" ettersom han snakker litt urent enda. M = meg L= Lillegutt.

M: Hvis du syns det er skummelt, kan vi kanskje spørre mannen om han vil gå ut av soverommet.
L: Ja, også han og han.
M: Kan dere som er her på soverommet være så snill og gå ut. L er trøtt og vil sove.
L: Natta (Vinker og sier hadet)
L: Nå har han gått og sover i bakken, men han (peker i taket) sitter fast. han vil være her. Snill.
M: Sier han at han vil være her.
L: Ja, han være her.
M: Snakker du med ham. Vet du hva han heter?
Da snur lillegutt seg mot meg og legger hånda si over munnen min og hvisker. "Nei - ikke si det. Ikke si han heter for noe.Hysj"

Og dermed har mamma gåsehud igjen.....

Natta etterpå snakket han igjen om Mannen, men heldigvis ikke til ham. Han bare konstanterte at det var skummelt men ikke farlig. Og nå kan vi lukke øynene og sove, for det er ikke farlig. Hele tiden mens han gløtter til det samme hjørnet som han hele tiden ser mannen ved. Denne kvelden hadde jeg slukket alt lys, så det ikke skulle være lysstrimer og skygger på romet, men tydeligvis er det ikke dette han ser.

Jaja - en mulig løsning er jo og ikke la guttungene sove på rommet mitt mer. :lol:
Antall ord: 432

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Jeg forstår godt at mamma får gåsehud :)
Men det er jo ikke noe å være redd for. Barn i ung alder er mye mere åpne for det som skjer i andre dimensjoner. Når barnet blir eldre lærer de seg å stenge ut ting.
I vår tid ser det ut som foreldre har mer forståelse for det som barn ser og dermed skaper de trygghet for barnets evner.
Bare for noen år siden så så man på dette som fantasi og tullball. Det ser ut som dette er på vei til å endre seg i vesentlig grad.
Antall ord: 101
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maya
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 169
Startet: 22 Nov 2003 08:22
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Aabenraa

Innlegg av Maya »

Larsrolle, det er som om jeg skulle ha sagt det selv :)
Du sa det før meg :lol:
Antall ord: 17
Perfeksjonisme findes ej...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links