Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHuset med det onde i

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
pewsa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 21 Jul 2005 21:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

Huset med det onde i

Innlegg av pewsa »

Hei. Kjæresten min har skrevet et par innlegg om huset mitt tidligere og han har fått noen svar, men det er fortsatt mye jeg lurer på, så jeg tenkte dette kanskje kunne hjelpe meg. :roll:

Jeg bor i et ganske gammelt hus og det er ganske mye som foregår der, men aldri når stefaren min er hjemme eller når kjæresten min er hos meg. Damen som bygde huset vet jeg går igjen hos oss, men hun er jeg ikke redd for, siden jeg vet at hun bare vil passe på oss og beskytte oss mot det andre som er hos oss.

Vi har hatt to utdrivere hos oss,men det blir ikke bra. Det er rolig en liten stund, men så kommer det tilbake igjen. Det rare er at det bodde et ungt par i huset ca et år før vi flyttet inn. Når de flyttet inn var de forelsket og hadde det som plommen i egget, men etter en stund gikk forholdet deres dunken, og vi fikk vite at han hadde mishandlet henne. Vi har nå bodd i huset i ca 3 år. Jeg og familien min har alltid hatt det topp, men det siste året har stefaren min forandret seg drastisk. Han har til og med slått min mor...Men, hver gang han har vært lenge borte fra huset, så er han den gode gamle, med ingen antydning til å ha gjort noe så grusomt. Det er to etasjer på huset, og det flyttet inn et par i andre etasje for ca 2 år siden. Etter et lite år flyttet han ut. Hun fikk seg ny samboer og alt virket bra, men etter en stund begynte vi å høre mye kjeft og bråk i andre etasje og det viste seg at også han mishandlet henne. Heldigvis så har han flyttet ut og stefaren min har ikke lagt hånd på noen på veldig lenge. Men, det er noe som sier meg at det er ikke personene som er slik, men at det er "huset" som påvirker dem. Den ene utdriveren sa at det hadde skjedd mye forferdelig rundt huset, men jeg vet ikke hva.

Så, nå som dere har lest dette, lurer jeg på om dere har noen tanker rundt omkring dette tilsynelatende forferdelige huset.

Setter pris på alle svar :)
Antall ord: 393

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Huff, så uhyggelig :shock:
Høres ut som om det er huset/stedet som påvirker mennene, ja..
Lurer på hva historien bak alt sammen er :roll:
Antall ord: 25
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bonsaxen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 05 Jan 2005 19:21
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Molde/Tr.Heim

Innlegg av bonsaxen »

Aerius skrev:Ta opp en fakkel, tenn på den og si...
"Hvis dere ikke gir faen i å plage meg, brenner jeg dette hølet ned til grunnmuren!"..

Men så er mine råd ganske primitive i forhold til de andre her da.
Så om dette gjaldt meg hadde jeg sittet husløs til nå sikkert..
Hehe, tenker det ville fått åndene til å tenke over sine handlinger ja...eller kanskje ikke. Hvem vet? :)
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lenaM
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 11 Feb 2005 21:14
19

Innlegg av lenaM »

Aerius skrev:Ta opp en fakkel, tenn på den og si...
"Hvis dere ikke gir faen i å plage meg, brenner jeg dette hølet ned til grunnmuren!"..

Men så er mine råd ganske primitive i forhold til de andre her da.
Så om dette gjaldt meg hadde jeg sittet husløs til nå sikkert..
Hehe, ja det var en ny versjon av utdrivelse for meg du. :lol:
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links