Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhjelp...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
ensomreke

hjelp...

Innlegg av ensomreke »

vet ikke om det har tilta for meg.. :oops: helt siden jeg var lita har jeg følt energier. jeg må jo ha sett dem en gang og for jeg satt ofte å lekte med ting som ikke var dær,men ikke nå lenger. jeg kjenner lukter og hører ting stadig støtt. det er akkrat som om energiene prøver ta kontakt men... #-o ååå det går bare ikke. holder jeg på å utvikkle noe "evner" eller har jeg tilta? både min mor,bestemor og min oldefar(så langt som jeg har funnet ut) føler/følte energier og er/var synsk(ikke meg) hvorfor føler jeg at jeg kjenner oldefaren min som jeg aldri har møtt? kan forfedre bli skyttsengler? drømmer om han ganske ofte,hvis noe plager meg,jeg har det tungt eller har forsovet meg

hjelp...
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
)Ukjent(
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 18 Jul 2005 20:02
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen / Sotra

Innlegg av )Ukjent( »

Det kan jo være du er på god vei til å utvikle noe. Vi får høre hva ekspertene her på forumet sier etterhvert :)
Antall ord: 25
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nattlyset
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 216
Startet: 22 Apr 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Re: hjelp...

Innlegg av nattlyset »

ensomreke skrev:vet ikke om det har tilta for meg.. :oops: helt siden jeg var lita har jeg følt energier. jeg må jo ha sett dem en gang og for jeg satt ofte å lekte med ting som ikke var dær,men ikke nå lenger. jeg kjenner lukter og hører ting stadig støtt. det er akkrat som om energiene prøver ta kontakt men... #-o ååå det går bare ikke. holder jeg på å utvikkle noe "evner" eller har jeg tilta? både min mor,bestemor og min oldefar(så langt som jeg har funnet ut) føler/følte energier og er/var synsk(ikke meg) hvorfor føler jeg at jeg kjenner oldefaren min som jeg aldri har møtt? kan forfedre bli skyttsengler? drømmer om han ganske ofte,hvis noe plager meg,jeg har det tungt eller har forsovet meg

hjelp...
Oldefaren din kan godt tenkes er en av hjelperene dine. Kan også være at han ser innom deg når du har det vanskelig eller trenger hjelp. Det andre du spør om kan jeg ikke svare deg på, men jeg lurer på en ting. Bekymrer du deg veldig mye for tiden? Kan jo også være at du har en eller annen form for blokkeringer ett sted. Men nå tenker jeg bare høyt altså! :roll:
Antall ord: 222
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ensomreke

Innlegg av ensomreke »

bekymrer meg egentli hele tiden. kan være ganske nervøs til tider men det kommer av sosialangsten
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nattlyset
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 216
Startet: 22 Apr 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av nattlyset »

ensomreke skrev:bekymrer meg egentli hele tiden. kan være ganske nervøs til tider men det kommer av sosialangsten
Var det jeg hadde følelsen av ja. Har ikke så mange gode råd til deg bortsett fra at det kanskje begynner å bli på tide for deg å vurdere å gjøre noe med den angsten? Det er ikke bra å ha det sånn, og det beste rådet jeg kan gi deg er å oppsøke profesjonell hjelp. Ønsker deg iallefall lykke til!
Antall ord: 82
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ensomreke

Innlegg av ensomreke »

ha fått hjælp før lenge sia. går på psykriatisk dagavdeling og e nestn utskreven :D *hurra før meg* oj.. dæ hær vart jo på dialekt.. jaja
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nattlyset
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 216
Startet: 22 Apr 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av nattlyset »

ensomreke skrev:ha fått hjælp før lenge sia. går på psykriatisk dagavdeling og e nestn utskreven :D *hurra før meg* oj.. dæ hær vart jo på dialekt.. jaja
Du er da iallefall kommet deg noen skritt videre på veien! Det er bra det da i det minste vel? :D Jeg skjønner da hva du skriver, så litt dialekt kan bare være hyggelig det da! :lol:
Antall ord: 70
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Emma

Håper dette kan hjelpe...

Innlegg av Emma »

Bekymrer du deg veldig mye for tiden? Kan jo også være at du har en eller annen form for blokkeringer ett sted
Skrev nattlyset.

Fra meg selv vet jeg at det ikke er lett å få kontakt eller kjenne ting når det er noe som plager en. I perioder hvor jeg har det vanskelig er det helt "dødt".
En klok og god venninne av meg forklarte meg en teknikk som hun bruker når verden ikke er helt på topp.
- Takk til henne! :wink: -

- Tenk deg at du "åpner" toppen av hodet og trekker inn et hvitt lys og sender det gjennom kroppen. - Jeg pleier å gjøre dette i takt med pusten, slik at jeg trekker inn lys når jeg puster inn. (i sakte takt.) -

Kan hende at det kan hjelpe, det har i allefall hjulpet meg når jeg er urolig, stressa, redd osv.

:roll:
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nattlyset
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 216
Startet: 22 Apr 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av nattlyset »

En fin teknikk det der Emma. Vet også at noen bruker solen, trekker energier fra solen og lar lyset flomme. Andre igjen velger å bade seg i gull-lys. Det viktigste er iallefall at man gjør det som føles riktigst for en selv og som man føler fungerer! :wink:

Noen ganger kan det være godt å bare være med seg selv, kjenne på følelsene man har og godtar at det er sånn. Det er også viktig at man finner små lyspunkter når det ser som svartest ut. At man kan gi seg selv noe pent, som feks blomster. Man fortjener litt skjønnhet også da! :wink:
Antall ord: 110
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links