Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerTanker, som har skjedd...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
sweetyfluffy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 16 Jul 2005 00:35
18

Tanker, som har skjedd...

Innlegg av sweetyfluffy »

Det var vel julen for to år siden ca.

Søstera mi prøvde å ringe tanten vår, uten at noen tok tlf. Ho prøvde flere ganger, uten svar.

Jeg fikk en tanke i hode med en gang"kanskje hun er død!", så jeg sa det til søstra mi. Hun bare så rart på meg, som om jeg var syk i hode.

Litt senere på dagen fikk vi høre av mamma at tante hadde ligget på sykehuset og var død. :o

Kan noen si meg hva dette var? :? Jeg har hatt flere sånne tanker som har kommet til meg, også har det skjedd...
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Uff... Det var litt ekkelt da... Kanskje du er synsk, kanskje det bare var tilfeldighet! Hvem veit...
Antall ord: 17
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Tanker, som har skjedd...

Innlegg av Asbjørn »

sweetyfluffy skrev:Kan noen si meg hva dette var? :? Jeg har hatt flere sånne tanker som har kommet til meg, også har det skjedd...
HVIS dette er noe som gjentar seg, ikke bare når det gjelder død, men også andre ting, så kan det tyde på at det kan være evner med i spillet.

MEN ; Vær obs på at ting som skjer, også skjer tilfeldig ; Det betyr ikke nødvendigivis at man har evner !

Sier du 365 dager i ett år at det regner ute, og du bor på vestlandet, MÅ du bare få rett engang iblandt.... - Ganske ofte kansje ;-)

Sier du derimot at solen skinner, så blir det kansje mer påfallende... ;-)

Dersom du så forteller om det flyet der, hva gjør en boeing 737 inne i fjorden her ( på vestlandet) - vil mange sperre opp øya....

At man av og til treffer med tankene betyr ikke at det er evner. Spørsmålet er hvor mange tanker som ikke treffer....

Anbefaler følgende fremgangsmåte for å få ett system i det :

Hver gang du får tanker om noe, skriv det ned. ( i en liten "7-sans" eller noe. )

Så ser du etterhvert hva statistikken sier.
1 av hundre treff - tja, spørs hvaslags.
5 av hundre treff - hmm... kansje....
25 av hundre treff : Her er det ting som tyder på at det kan være noe.
osv.

Sjekk og programmet det ligger link til under her.
Kansje du finner ut noe ??
( ca 20% rett er vanlig på Zener-kortene 1 av 5.).
Det er vanlige treff, og betyr ingenting annet enn at du er som "hvermansen".

Derimot ; dersom du har mer enn 30% rett etter 150 forsøk, DA.....
( eller mindre enn 10% rett på samme antall )
Da kan det hende her bør undersøkes nøyere.
På den annen side ; Mange har evner men scorer ikke på denne testen... ;-)

Asbjørn. PPV info Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.

FAQ for det Paranormale


http://www.aa-mot.no . . . SKYPE:SKYPE

BildeSjekk her


phpMyChat på PPV server - Nederst på siden
Antall ord: 349

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Holder ikke å telle treff.

Vi mennesker lærer oss å tolke symboler og sammenligner situasjoner. Så skal man trene på dette området så må man også se symbolikk i det som kommer av informasjon.

Når min morfar f.eks viser seg, ja så er det ofte en kar som ligner på ham, er av samme karaktertype, eller rett og slett er morfar for den jeg har sitting for. Det er opp til meg å lære å tolke, og gi så presis info som mulig videre.

De som har "synsk" annonse i avisene, må ha 80% treff. Og Deborah Borgen sier hun har 96% treff. Så lær deg også å tørre å feile. Det er ikke alltid symbolikken gir seg der og da, men kommer senere inn i bildet.
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Helt enig med Octopuzzy. Min erfaring er at symbolikk er gjennomgående.
Og det er viktig å bruke intuisjonen sin til å tolke denne selv, ikke stole blindt på andres tolkninger. Det er du som ser sammenhengen i det du opplever og dermed du som må tolke det.
En annen ting: når et menneske som er ganske nært dør, så tror jeg rett og slett at en bare vet det- uten at det er evner inni bildet. Det går på intuisjon, noe alle har, men som er mer utviklet hos personer med psykiske evner. Hvis du har generelt veldig god intuisjon, kan det være at du har evne til f.eks klarsyn. Og da treffer du på mer generelle ting også. Det er ihvertfall slik min erfaring er, selv om jeg bare er på novicestadiet innen dette. :lol:
Antall ord: 140
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links