Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenEr jeg min bestemor?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Evita
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 12 Jul 2005 21:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bergen

Er jeg min bestemor?

Innlegg av Evita »

Jeg vet ikke så mye om dette men lurer på en ting.Da min mor gikk gravid med meg så døde moren hennes to uker før jeg ble født.Så kom no jeg da til verden.Og meg og min bestefar har hatt et helt spesiell kontakt altid,jeg flyttet tilogmed inn til han og bodde med han noen år.Jeg bare lurer tror dere jeg kan være hun?
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: Er jeg min bestemor?

Innlegg av Eireen »

Evva skrev:Jeg vet ikke så mye om dette men lurer på en ting.Da min mor gikk gravid med meg så døde moren hennes to uker før jeg ble født.Så kom no jeg da til verden.Og meg og min bestefar har hatt et helt spesiell kontakt altid,jeg flyttet tilogmed inn til han og bodde med han noen år.Jeg bare lurer tror dere jeg kan være hun?
Det viktigste er ikke hva vi tror, men hva du tror selv :wink:
Antall ord: 87
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sweetyfluffy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 16 Jul 2005 00:35
18

Innlegg av sweetyfluffy »

Hei=o)
Jeg synes at den tanken din var ganske interessant.. Jeg har faktisk også tenkt noe i den dur om verden liksom, om det er slik at noen i verden dør, også blir minnet deres kanskje slettet, og de blir født på ny..

men å si at du er din bestemor kan jeg nok ikke bekrefte, men p.g.a dn kontakten så er det mulig at du iallefall har MYE til felles med henne;)
Antall ord: 77
=)=)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bolinder 1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 11 Feb 2005 15:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Bolinder 1 »

:shock: Hvem var du da før din bestemor døde ? Ja da du hadde ligget i din mor 8 og en halv måned?
Lurer? :idea:
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Evita
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 12 Jul 2005 21:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bergen

Innlegg av Evita »

Bolinder 1 skrev::shock: Hvem var du da før din bestemor døde ? Ja da du hadde ligget i din mor 8 og en halv måned?
Lurer? :idea:
Ja jeg vet det har jeg også tenkt litt på,hmm vet ikke jeg.Det er kansje ikke så sannsynlig egentli
Sist redigert av Evita på 18 Jul 2005 00:04, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sweetyfluffy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 16 Jul 2005 00:35
18

Innlegg av sweetyfluffy »

kanskje en annen person som har dødd tidligere? :? men hva med sjelen da? kan den leve videre?
Antall ord: 18
=)=)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Evita
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 12 Jul 2005 21:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bergen

Innlegg av Evita »

sweetyfluffy skrev:kanskje en annen person som har dødd tidligere? :? men hva med sjelen da? kan den leve videre?
Hmm...Jeg tenker å ta en regresjon,viss jeg finner noen som gjør d her i nermeste fremtid så får vi se :)
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caramba

Re: Er jeg min bestemor?

Innlegg av Caramba »

Evva skrev:Jeg vet ikke så mye om dette men lurer på en ting.Da min mor gikk gravid med meg så døde moren hennes to uker før jeg ble født.Så kom no jeg da til verden.Og meg og min bestefar har hatt et helt spesiell kontakt altid,jeg flyttet tilogmed inn til han og bodde med han noen år.Jeg bare lurer tror dere jeg kan være hun?
Slik jeg har lært om reinkarnasjon, er sannsynligheten for at du er din bestemor, svært liten.

Normalt går det minimum en 20-40 år mellom hver inkarnasjon.
Det normale er kanskje 100-150 år mellom hver gang.
Dessuten er det svært skjeldent at man blir reinkarnert i samme familie. Det er kun i Isfolket at slikt skjer ofte. :D

2 uker er for lite. Du er sannsynligvis ikke din bestemor.
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links