Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEternity Walks aktivering

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Eternity Walks aktivering

Innlegg av Eireen »

Nylig var jeg å fikk en "Eternity Walks aktivering" med norsk-amerikanske Trude Blomsø. Eternity Walks er kort fortalt energier gitt fra Erkeenglene Michael og Metratron og Melchizedek, og består i overføring av lysvibrasjoner fra englene til cellebevisstheten ( www.inner-fitness.net/scandinavia.htm ). En aktivering tok ca. en time og alt ble tatt opp på bånd, som jeg fikk med meg hjem.

Jeg skal innrømme at det var under tvil jeg oppsøkte Trude, men i det vi hilste var tvilen som blåst bort. Å få en "Eternity Walks" en en fantastisk opplevelse og kan ikke beskrives med ord, den må oppleves!

Under selve aktiveringen var det kun Trude som snakket. Snakket er vel kanskje et feil ord, siden hun kanaliserte budskap personlig til meg. For å gjøre en lang vise kort, hun leste meg som en åpen bok, selv da hun kom inn på min opprinnelse og min misjon, følte jeg at det hun sa var helt riktig. Siden svært mye var personlig, kan jeg desverre ikke dele alt med dere, men det er noe av det som ble sagt jeg har lyst til å videreformidle.

Vet ikke om dere kjenner meg og det arbeidet jeg gjør, men jeg er en person som hjelper alle mennesker rundt meg, så langt jeg kan. Jeg tar meg aldri betalt for dette arbeid, da gleden er betaling nok. Blir jeg tilbudt penger, har jeg vanskelig for å ta imot. Dette er noe Trude tok opp under min Eternity Walks. Hun fortalte meg at ved å ikke ta noen form for betaling, verdsatte jeg ikke meg selv. Pengeenergien er gitt oss og har eksitert til alle tider, dog under ulike former. Dersom jeg skal utgjøre en forskjell, som forøvrig er det jeg brenner for i dette liv, er jeg avhengig av penger. Ta feks sulterammede i Afrika, uansett hvordan jeg vender å vri på det, skal jeg hjelpe, trenger jeg penger. Penger er ikke et onde, men et gode! Dersom jeg skal kunne påvirke de som virkelig har penger, trenger jeg å ha penger for å kunne påvirke disse, for uten penger vil jeg være usynlig for dem...

Hun pekte også på et tidligere liv, som årsak til at jeg har vanskelig for å ta imot penger (og ros), et liv hvor åndelighet innebar fattigdom og kyskhet. Hun minte meg på at jeg selv har valgt å bli født inn i dette livet og at svaret ikke er å flykte til en hytte i skogen, for å leve av det naturen har å gi, selv om det er det jeg helst vil. Jeg har valgt dette livet og da må jeg også være til stede. Alt for mange mennesker glemmer dette; å være til stede i dette livet - her og nå - på godt og vondt.

Har tenkt lenge og vel over dette, og som en ekstra påminner dumpet det ned en invitasjon til kurs i Abundance, i mailboksen min. Abundance kan oversettes med overflod, og kurset bygger på arbeidet til en rekke kjente forfattere og kursleder som Deepak Chopra, Doreen Virtue og Loise L. Hay, og handler om å tillate seg selv overflod og alt det innebærer. Gjennom å tillate oss selv å oppleve overflod, vil vi også få en større fordeling av goder enn det vi har i dag. Det er en kjent sak at veldig mange av oss, føler vi må gjøre oss fortjent til hvert et gode vi omgir oss med. Det riktignok noe sant i dette, vi må gi for å få, problemet er at vi setter prisen for lav... Vi verdsetter ikke oss selv! Goder er noe alle har rett på og tilgangen til, og de er der om vi ønsker dem. Spørsmålet er om vi er klar for å ta imot?

I dag har jeg satt pris på meg selv! Etter å ha avsluttet et frivillig prosjekt jeg har jobbet på i et år, ba jeg om betaling. Skal innrømme at hjertet dunket hardt i det jeg uttalte ordene, men etterpå føltes det faktisk bare godt. Jeg er stolt av meg selv og det arbeidet jeg gjør for andre, skjønt jeg skal innrømme at jeg aldri vil kunne klare å ta betalt av mennesker som har mindre enn meg selv, men så er vel heller ikke det meningen.
Antall ord: 719
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Kjempfint at du delte dette med oss Eireen.. Det var mye til ettertanke her ja*S* Lykke til videre i livet
Klem
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Wow, det hørtes virkelig ut som en flott opplevelse :wink:
Skal kikke inn på siden du gav linken til.
Takk for at du delte dette med oss.
Antall ord: 27
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Fint du hadde en flott opplevelse.

Men dette med disse englene. Hun damen, har hun bare fått utlevert engler etter å ha blitt kurset fra moderselskapet eller hvordan fungerer egentlig dette?
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links