Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhmmm..

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Gjest

hmmm..

Innlegg av Gjest »

je
Sist redigert av Gjest på 12 Jul 2007 06:00, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: hjelp!

Innlegg av Asbjørn »

akasha memoria skrev:når jeg var på rømmen fra pappa så gikk jeg runt ute kl 4 på natta, jeg var sinna og trist og veldig ensom og bad hjelperne mine om og hjelpe meg litt med følelsene jeg hadde inni meg.. det skjedde aldri noe og jeg ble fryktelig sinna og tilslutt skreik jeg høyt inni meg at hvis de ikke var der for og hjelpe så kunne de dra til hælvete (unskyld utrykket)..
kan hjelpere forsvinne av den grunn jeg er litt bekymret..
Hei!
Jeg tviler på at hjelperene dine tar deg bokstavelig på den kommentaren der.
Hjelperene dine er ikke der for å hjelpe deg ut av en vanskelig situasjon, heller det å hjelpe deg IGJENNOM den...
Utifra hva jeg tror ; så har Hjelperene følgende hovedoppgave ;
Å påse at du får de "tøffe tak" som livet gir, som det så fint heter, men som jeg personlig tror vi selv har vært med å planlagt allerede før vi ble født.

At du når du er oppe i den situasjonen du nevner du var i, så er det ikke vanskelig å forstå frustrasjonen du følte der og da.
Men Hjelperene sin oppgave var ikke å få deg UT av situasjonen, men igjennom den. TROR JEG...

Uansett ; Å be Hjelperene dine å reise ett visst sted, er som når ett lite barn på 3-4 år, som kjefter på mamma, og sier GÅVEKK...
Mamma bare trekker på fliret... og trekker seg kansje unna litt, mens 3-4 åringen roer seg.

Vi tror vi er voksne, men Hjelperene våre er enda mer "voksne" ;-)

Si at du ønsker ett tegn på at Hjelperen(e) din(e) er der, du.
De kan vise seg på mange måter, - ei fjær som kommer ned fra himmelen - en fugl som sitter og studerer deg uredd, osv.
( på samme måte som avdøde familiemedlemmer kan vise seg...)

Spør, og kansje du får vite det , rett og slett ved at du plutselig føler en ro ?

En Hjelper er tøffere enn hva folk flest er klar over !
De håndterer ( kan iallfall håndtere) mange ting som ville overkjøre hver og en av oss "levende".
Men ; Hva de gjør og om de griper inn, er avhengig av hva som er planlagt på forhånd.

Jeg tror ( uten å være sikker), at normalt skal vi alle igjennom en 5-6 "skjebnepunkter", nærmest som enslags test, ikke for kroppen, men for sjela...
Og ; De testene kan være virkelig tøffe, for stakkars oss ;-)

Tror dette går bra jeg.

mvh Asbjørn
Antall ord: 441

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

takk for svaret:D
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: hjelp!

Innlegg av Eireen »

akasha memoria skrev:når jeg var på rømmen fra pappa så gikk jeg runt ute kl 4 på natta, jeg var sinna og trist og veldig ensom og bad hjelperne mine om og hjelpe meg litt med følelsene jeg hadde inni meg.. det skjedde aldri noe og jeg ble fryktelig sinna og tilslutt skreik jeg høyt inni meg at hvis de ikke var der for og hjelpe så kunne de dra til hælvete (unskyld utrykket)..
kan hjelpere forsvinne av den grunn jeg er litt bekymret..
Nei de forsvinner ikke! Forøvrig kan det godt være at de hjalp deg med føelsene du hadde inni deg, bare ikke på den måten du hadde forventet deg...
Antall ord: 122
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Hjelpere og guider er smarte. De har ikke de stengslene som vi på jorden han som er bundet i en fysisk kropp. Så de ser igjennom det som skjer, og får med seg hva saken egentlig dreier seg om.

Det er jo ikke nødvendigvis så hyggelig å bli bedt om å ryke og reise, men som en god venn gjør, ja så kommer de alltid tilbake. Går jo faktisk ann å be om unnskyld også.
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links