Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerDaglig besøk av hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Så fint at du har fått kontakt med hjelperene dine da, det er en fin opplevelse! Kreftene er noe vi alle har i oss å vi må være ydmyke i forhold til dem. Jeg vet ikke hva som er normalt i forhold til hvor mye evner folk har. Men du er ikke alene :)
Om du "ser" så vil du sikkert oppleve å se skrømt/onde krefter som du kaller det også.. Men du skal ikke frykte det isåfall, du har jo beskyttelse. Om det er det slik at du utvikler evner så må du jo lære og skille mellom godt og vondt. Utviklingen kan gå fort når du først oppfatter hva som skjer :) Lykke til!
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Re: Å huff da?

Innlegg av ToneG »

BareMeg skrev:Jeg tenker litt som så... Er det min "skyld" hvis jeg begynner å se "det onde"? Siden jeg har søkt kontakt med mine hjelpere? Det var jo ikke det som var tanken bak,hvis du skjønner? Men man kan vel ikke bestemme dette selv,likedan som ellers i livet? Lurer på om jeg skal prøve å "skru av",men er jo da redd for å gå glipp av noe.

Føler som nevnt at noe i kroppen min har "ventet" på noe sånt. Så da stemmer det vel..
Men er det sånn at alle som blir klarsynte ser "skrømt"?
Har ikke satt meg så mye inn i dette,er rimelig fersk.
Huff,er en slags skrekkblandet fryd,dette. Men det er vel en gave,er det ikke det de sier? Føler at jeg bare gir meg over og stoler på mine hjelpere,sier at jeg kun godtar det som er av lyset.

Takk for svar. Hjelper å få noen input fra andre,gjerne noen mer erfarne
Nei, det er ikke din skyld om du ser de negative!! Om du ikke påkaller dem selv da.. Men det gjør du sikkert ikke.. Noen kan komme over slike negative om de vi eller ei, det har jeg selv erfart. Det har vært ganske tøfft, men også lærerikt. Så det var nok en grunn til at jeg opplever det.
Jeg vet ikke om alle klarsynte ser slike, tror det.. Tror de må se og føle som en del av læretiden?? Men jeg vet egentlig ikke.. Noen ganger lurer jeg på om det er en gave eller en byrde. Men jeg tror det er en gave. Iallefall med tiden når man har lært. Det er bra du godtar bare lys, noe annet er vel uaktuellt for de fleste!!
Ta ting som de kommer å ikke søk for mye, tror alt kommer når du selv er klar for det..
Antall ord: 328

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nattlyset
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 216
Startet: 22 Apr 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Re: Å huff da?

Innlegg av nattlyset »

BareMeg skrev:Jeg tenker litt som så... Er det min "skyld" hvis jeg begynner å se "det onde"? Siden jeg har søkt kontakt med mine hjelpere? Det var jo ikke det som var tanken bak,hvis du skjønner? Men man kan vel ikke bestemme dette selv,likedan som ellers i livet? Lurer på om jeg skal prøve å "skru av",men er jo da redd for å gå glipp av noe.

Føler som nevnt at noe i kroppen min har "ventet" på noe sånt. Så da stemmer det vel..
Men er det sånn at alle som blir klarsynte ser "skrømt"?
Har ikke satt meg så mye inn i dette,er rimelig fersk.
Huff,er en slags skrekkblandet fryd,dette. Men det er vel en gave,er det ikke det de sier? Føler at jeg bare gir meg over og stoler på mine hjelpere,sier at jeg kun godtar det som er av lyset.

Takk for svar. Hjelper å få noen input fra andre,gjerne noen mer erfarne
Ikke at jeg er så erfaren da, men jeg må bare! :wink: Det er så utrolig deilig at jeg ikke er den eneste som føler det sånn for tiden!

Var bare det jeg ville si egentlig! :D
Antall ord: 208
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Det du føler og merker er veldig vanlig for de som åpner opp og der sansene blir ekstra skjerpet, jeg er ikke kjempeerfaren, men har så langt tillagt meg erfaring og hørt/opplevd andre, som tilsier at det skjer andre, det som skjer med deg... antagelig langt flere idag enn for bare 10 år siden, men tidsånden tillater mer av det alternative enn før.

Du skal ikke gå og tro at det er din skyld om du en dag erfarer onde skrømt eller noe annet ubehagelig/negativt, i den duren. Skal vi oppleve slikt er det ment det og slikt skal man ikke bli engstelig for unødig, for du har allered en god kontakt med noe av det som beskytter deg, bare ved det er du langt fremme i å slippe mye dårlige greier... og det kan ikke sies nok: husk å tilføre deg selv kjærlighet/energi og beskyttelse, gjerne under meditasjon. på den måten er du et enda større bidrag til deg selv og omgivelsene :)

så fortsatt lykketil med erfaringer i en ny verden, men husk bakkekontakten/jording for fornuften råder selv i dette ;) og å fly høyt kan tappe deg... he he selverfart. Tips om du en dag føler deg sliten og tom: Sett deg ned, hør på musikk, heal deg selv og be om hjelp til det og antagelig vil du føle deg mye bedre etterpå!!!
Antall ord: 242
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Guidene dine som du tydeligvis nå har møtt er også dørvakter, så de slipper ikke inn noen du ikke skal ha i auraen din. Det eneste ubehaget du kan oppleve er når guidene begynner å jobbe med deg for fullt. Da vil de begynne å åpne blokkeringene dine, og de vil jobbe med ærligheten din. Ikke din ærlighet ovenfor andre, men for deg selv. Hva som er bra og hva som er mindre bra for deg. Og det kan være ganske tøft. :wink:

Husk at å jobbe med guidene er et sammarbeide, så om du begynner å spørre om ting, be om hendelser eller saker, så kan de ofte hjelpe med dette. Ikke alltid på den måten du tror, men de hjelper. Dette betyr også at du kan sette grenser for når dere skal jobbe sammen og ikke. Jeg vet at det er gøy å ha dem der, særlig i begynnelsen. Men etterhvert så må du ikke glemme at du også skal ha jording, det vil si gjøre vanlige ting; grave i hagen, hjelpe familien, vaske huset, ha venner på besøk etc. :lol:

Hjelperene dine; din avdøde familie og venner vil alltid være knyttet til deg. Du trenger ikke å få evnen til å se alle åndene rundt deg. Men du kan se dine egne eller du kan se de som tilhører folk du treffer. Husk at ikke alle får opp et direkte bilde foran seg, men man får et mentalt bilde.(Se for deg en sitron, del denne i to deler i tankene dine = mentalt bilde.)
Jeg får mentale bilder av besøk når de kommer til meg. Jeg "bare vet" at de er her. Når jeg spør folk rundt meg om de kan kjenne igjen en slik person, så viser det seg alltid at det er en avdød i familien til den jeg snakker med.

Prøv å legge merke til "tilfeldigheter" fremover. Guidene ordner og fikser rundt oss, og de bruker mye tid på å planlegge. Grunnen til at du ikke får vite hva du skal bruke evnene dine til i dag, er fordi de gjerne vil at vi skal starte på en bred sti, lære mest mulig, før vi snevrer inn og finner "vår hylle". :P
Antall ord: 384

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det Octopuzzy skriver her er nok slik det fungerer for de aller, aller fleste som blir sine hjelpere bevisst.
Jeg jobber gjennom en god del blokkeringer for tiden og kjenner meg godt igjen i dette med ærlighet. Ting jeg helst vil glemme dukker opp i form av påminnelser; budskap i filmer, bøker, blader o.s.v. som kan sammenlignes med min situasjon og som treffer hodet på spikeren til de grader at en begynner å lure :lol:
De er priviligerte som får lov å "se". Det er ikke alle forunt, ikke det at ikke alle har evnen, for det har vi nok. Jeg tror det har mye å gjøre med hva en har som livsoppgave og hva som er hensiktsmessig. Jeg hadde sikkert ikke egnet meg som medium, men jeg vil gjerne arbeide som healer og at det er det som er min "livsoppgave" hva evner angår. :wink:
Antall ord: 148
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Også som healer er det viktig å åpne blokkeringene sine. Energien trenger å flyte fritt gjennom kroppen, og da er det selvfølgelig best at man også selv har jobbet med sine egne blokkeringer. Den sterkeste healingen forekommer jo nettopp når universal energien benytter healeren som kanal. Og kanale er jo nettopp det ent medium også er, så de to områdene er veldig nære beslektet.

Følger man sin egen guide sine vink og råd, så har man muligheten til å både kroppslig og åndelig bli et bedre menneske.
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

flott at du har fått kontakt da :D :)
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Drøm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 01 Jul 2005 21:40
18

Innlegg av Lille Drøm »

Hei!
Jeg vil bare fortelle at jeg er faktisk stolt av deg;-)
For å slippe "skrømt", må du alltid før du sover hylle deg inn i hvitt lys, for har du evnen til kontakt, så er det ikke alltid av det gode!
Tro på deg selv! Frykt aldri! For frykten i seg selv kan gi "andre" muligheten til å snylte på deg! Tenk alltid positivt og vær ikke redd :-)
Klem fra en som vet litt:-)
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

:lol: Vel spirits vil gjerne jobbe 24 timer i døgnet de, så det er din oppgave å si stopp. Bakkekontakten er din jobb å beholde. Spirits er ofte veldig ivrige i begynnelsen, ENDELIG tenker de, og pøser på. Så normalt vil de jobbe med deg når dere avtaler tid, og så må du passe å be dem om å la deg være når du gjør de dagligdagse tingene.

Stol på guiden og dørvakten din. Du har valgt dem selv før du ble født. De slipper ikke inn noen laverestående ånder som ikke skal være der.

Og de bildene du får, om de ikke er skarpe nok så må du be spirits justere dem for deg. Spirits sender medldingen de, og så er det du som må si fra til dem om det er for lite, for fort, for stort etc. Det kan ta noen timer til noen uker å justere disse bildene.
Antall ord: 158

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links