Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Vil teste
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jun 2005 00:46
- 19
Vil teste
Har hørt så mye om alt dette paranormale, men så høres det så rart ut... vet jo ikke hva man skal tro om alt man hører heller da derfor vil jeg prøve noe, et eller anna... noen som har noen forslag?
Antall ord: 45
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Re: Vil teste
Kanskje en meditasjon kunne være interessant. Det behøver ikke være så voldsomt, og kan kanskje være til nytte i noen tilfeller.nightstalker skrev:noen som har noen forslag?
Nær døden-opplevelse blir litt drastisk å prøve på.
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jun 2005 00:46
- 19
Re: Vil teste
Kanskje en meditasjon kunne være interessant. [/quote]BA skrev:?
joa, prøver det meste jeg, så lenge jeg får et svar på om det er noe eller ikke mn om jeg skal gjøre det da, så hadde det vært fint med litt hjelp.. en side på nette elno, eller fra noen her...... har null peiling på sånn ama
Antall ord: 63
Hide post links |
legg deg til sengs steng vekk alle forstyrrende momenter som lyder og tanker lukk øynene og tell fra hundre og nedover. når du er ferdig spør du om hjelperene dine kan gi deg et tegn på at de er der dette virker nok ike første gangen men jeg har lest at det virker for noen og det høres enkelt ut gjør det ikke jeg har ikke prøvd selv enda, men da får vi se om det virker ikkesant?? hehe koz meg
Antall ord: 88
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Feb 2005 15:13
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Syns du skal vente med å få kontakt med hjelpere. Greit å prøve å meditere en stund fremover.
Antall ord: 16
Hide post links |