Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSanndrømt?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Beebzee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 24 Jun 2005 14:19
18

Sanndrømt?

Innlegg av Beebzee »

Hey :wink:

jeg lurer på hvordan jeg kan vite om jeg virkelig er sanndrømt eller om det bare er jeg som er lett mottakelig for ting som skjer i omverdenen. Da jeg var liten "spådde" jeg været, og jeg har alltid hatt evnen til å kunne lese mennesker og vite hva de egentlig mener, lese på ansiktuttrykk og det å føle ting på meg når ting er bra eller dårlig. Har alltid vært redd for å si mine meninger, og vært veldig følsom så det kan ha utviklet seg via det. Hatt mange merkelige opplevelser opp gjennom tidene som: For ca 1 1/2år siden gikk jeg meg en tur så fikk jeg plutselig følelsen av at typen min ville være utro noen dager senere. Fredag 3-4 dager senere fikk jeg tlf fra ei venninne som hadde sett at han var utro, dette fik jeg bekreftet dagen etter av ham. dette var med den samme jenta jeg hadde "følt" det var med. Det merkelige var at jeg følte meg lettet når det ble oppdaget. Senere fikk jeg en ny type og jeg hadde mange forskjellige slike syn, bare at han kysset jentene, og bla tok jeg ham på fersken da han kysset den ene. Dette stemte også helt korrekt med drømmene, fikk vite at han hadde rotet med to forskjellige, kom inn i rommet da han rotet med den ene, akkurat med samme omgivelser som i drømmene. Er enda sammen med ham, men nå har disse drømmene vent tilbake, bare annderledes drømmer med akkurat samme vonde magefølelse, hodeverk, mareritt og merkelige netter. Er ikke helt sikker på hva jeg skal tro eller gjøre. Er utrolig sjalu så det vil vel også virke inn. Noen tips? Drømmene jeg har gjør at jeg aldri får sovet skikkelig ut, jeg våkner flere ganger i løpet av natta og når jeg våkner føles det ikke ut som om jeg sover, føles som om jeg bare halvsover, og det jeg drømmer virker utrolig virkelig, og disse 3-4 marerittene per natt kan jeg forklare i detaljer når jeg våkner. for noen uker siden reiste typen og to kammerater på tur. Før jeg fikk vite om denne turen drømte jeg at han skulle dra og at de ble arrestert ved ei bru, og ble borte i ei od stund. Denne drømmen var som alle andre drømmer så jeg tenkte ikke mer over det, før han kom og fortalte at han skulle reise samme dagen. jeg fikk helt vondt i magen og ba han om å bli for noe kom til å skje. 2dager senere drømte jeg at nå var han blitt arrestert. samme dagen ringte foreldrene hans og fortalte at han var blitt arrestert og ikke kom til å komme ut før om vertfall 1/2år.
En annen opplevelse hendte på en hyttetur da jeg og tre venninnen kunne "føle" at ei lita jente satt på ei disse og at hun hadde en bamse med seg. Vi prøvde å få kontakt, men ingen av oss hadde jo vært borti slikt før så det gikk ikke. dagen da vi skulle reise og vi hadde pakket og gjort alt klart. ringte plutselig tlf til søstera mi, det var mor mi som ringte, men ingen pratet da hun tok tlf. vi tenkte ikke mer over det, før vi så mor sin tlf ligge helt foran i bilen med dekselet vendt ned rett etter samtalen, ingen var i nærheten av den, da vi gikk inn på oppringte anrop sto ikke samtalen oppført. vi testet etterpå og samtalen skulle vært vist der om den hadde ringt. Hva tror dere om dette? I en periode etter hendelsen kunne søstera mi "føle" at hun hadde blitt med oss hjem. Døren til kottet o.l. gikk opp noen ganger på nettene, og hun våknet av at ting ble flyttet på. Jeg merker også ting som: Om folk vil holde avtaler, når de lyger osv, ikke bare med folk jeg kjender. Som da jeg var på jobben til far og en mann kom inn og sa noe som ikke var sant om bilen som han hadde brukt uten lov, jeg ba far sjekke opp i dette og de kom frem til at han hadde løyet flere ganger. men dette tror jeg selv bare er en slags ekstra fornuftig sans. En hjelpsom magefølelse.
En kamerat døde for rundt et år siden, sendte han en kos over en mel, før han krasjet inn i et tre, full på øl. Meldingen ble sendt til meg ca 5 min før han døde, og pga denne mel som kom uten grunn og bremsesporene på baken tror jeg at det var selvmord, du kunne se det på hvordan han oppførte seg samme kvelden når vi var på fest. Dette forteller jeg seff. ikke til noen andre. ca 2 uker etterpå så jeg ham stå i en svart dress med ansiktet vendt mot veggen, da jeg senere drømte, drømte jeg at han ba meg opp til dans, mens vi danset fortalte han meg at jeg måtte la ham dra, han hadde fått det bra nå, og han hadde det veldig bra der han var kommet, han ba meg også om å fortelle alle vennene sine at han var der for dem, støttet dem opp, brydde seg om dem og var glade i dem, så ba han om at alle måtte la ham dra. Det var meningen at dette hadde skjedd. Han hørtes nesten litt sint ut når han fortalte dette til meg, og ville virkelig ikke at vi skulle være leie, for han hadde det bestemt bra. Så smilte han og forsvant. Da jeg skulle besøke graven noen dager senere igjen føltes det ut som om han ville ha meg vekk og ville at jeg ikke skulle besøke ham. jeg "hørte" ham si at jeg skulle komme over ham og ikke fikk lov til å komme hit mer. jeg fikk så vondt av denne følelsen, men klarte ikke la være å si farvel, før jeg nesten løp ut av kirkegården med en skikkelig angst. Ble helt lettet med en gang jeg fikk kommet meg ut av porten, siden dette har jeg bare vært der en gang, og den gangen fikk jeg samme stikkende følelsen. Tror dere det kan ha vært ham som har besøkt meg? Jeg tror dette selv, ble bare lettet etter å ha "snakket" med ham i drømmen, og noe av sorgen forsvant. mener selv at det er skjebnen og valgene en tar i løpet av livet som bestemmer hvordan og når en dør. til mer du tar vare på deg selv, til bedre lever du. Horfor ikke til lenger lever du. Jeg mener at ved å velge en annen vei kan en utsette døden. Dette ser vi skjer hele tiden overalt i verden.
Har noen av dere noen tips mot mareritt og hjelp til å få sove gjennom hele natta, vil ikke miste drømmene, men ihvertfall våkne uthvilt. For den dårlige nattesøvnen gjør at jeg er helt utslitt på dagene og det hender ofte at jeg bare sovner. og hva kalles det når en drømmer bevisst, men er bare halvtvåken? Når timene kan virke som minutter, men du er liksom våken, og sovende?
jeg vet at jeg roter litt når jeg skal prøve og forklare, derfor er det ikke sikkert at alt blir forståeligt. c",)

Klem :D
Antall ord: 1307
Beebzee

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

Du er definitivt sanndrømt. Du kan prøve å få hjelp fra hjelperne dine med å få sove en hel natt. Snakk til dem like før du sovner. Det kan hjelpe å meditere for å få balanse i kroppen! :D
Antall ord: 37
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Beebzee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 24 Jun 2005 14:19
18

Innlegg av Beebzee »

Takk ska du ha :lol:
Prøvde å meditera, men sovna bare når eg holdt på i nått, men det e så di saje: øvelse gjør mester=)
he någen tips te lesestoff om meditasjon? Ka vil dokk anbefala? :D
Antall ord: 40
Beebzee

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links