Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserNoen som kan svare meg?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

samomosa

Innlegg av samomosa »

Hei :)

Det og møte personer som man har en følelse av at ikke liker deg er en slitsom opplevelse, det hender de aller fleste av oss noen ganger i livet.
Følelsene dine lyver aldri! :( Det er ofte slik at når du møter mennesker som du får slike følelser for så er de i de fleste tilfeller gjensidig selv om du ikke har noe å utsette på personen, så er det noe i deg som sier nei.

Jeg anbefaler deg å lese en bok som heter: Finn din indre ledestjerne.

Det er ei flott bok som virkelig "snakker" til deg, og som vil gi deg svar på mange slike spørsmål og mere. :D

Mvh Monica
Beklager hvis det ble litt dårlig forklart, men kjenner følelsen
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Dette med å føle en annens aura er noe som alle kan - dersom de er innstilt på å gjøre det. Åpen for å motta de signaler som sendes.
I denne auraen finnes det masse med følelser som ikke den andre personen kan gjemme.
Dette kan imidlertid også være misvisende dersom det står flere mennesker sammen fordi motviljen i auraen kan være rettet mot noen andre - og ikke deg, men du oppfatter den.
Det har jeg opplevd selv nettopp, og det var ikke morsomt.

Det at du er sliten kan være en årsak til at du er mottagelig - eller for å si det på en annen måte - klarer ikke å stenge ute.

At du føler at noen kaller på deg kan være en høyere makt - ja - men jeg betviler det.
Jeg anser det for mere sannsynlig at det kan være dine hjelpere som har noe de vil fortelle deg.
Bare lytt etter så vil du få høre.

Desverre så er det veldig lettvindt å bli dradd inn i kristne miljøer når man er i en slik følelsesmessig situasjon som du er i - men jeg synes du skal være litt oppmerksom, og ikke ta alt som andre sier til deg som sannheter (ikke meg heller).
Personlig synes jeg det er for lettvindt å sette navn på noen og tro at disse skal være den eneste sanne vei. Det er veldig lett å bli hjernevasket i slike miljøer og jeg antar at du vil fortsette å ha din frie tanke.
Høres kanskje blasfemisk ut dette - og det er det.
Antall ord: 267
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Mulig at du tok inn at middagsgjesten ikke likte deg, men du kan jo også ha tatt inn hennes usikkrhet (og husk at ikke alle SER usikre ut, men blir bråkjekke i stedet) som påvirket deg. MEN det var DU som tillot denne følelsen å innvirke på deg. Børst slike ting av deg som støv på skuldrene. Send tanker og følelser tilbake som sier at du har medfølelse for henne som sliter så fælt, at ditt nærvær kan representere en trussel for henne.
DU må bestemme DEG for å ta styringa, ikke la andre styre deg.

Klart man kan få kontakt med hjelperene sine. Det er mange debatter her inne på foraet som du kan lese ang dette tema. Men vær klar for å skulle måtte jobbe med dette. Åndelighet er som en muskel som må trenes, den kan ikke kjøpes eller tas noe lynkurs i.
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Vi lever i en veldig mental verden, så det er nok ikke alle rundt oss som godtar åndeverden nei.

Men bare hygg deg med dine opplevelser du, det er mange her inne som har slike. :wink:
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ulva
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 14 Jan 2005 15:18
19
Kjønn (valgfri): Kvinne

Re: Noen som kan svare meg?

Innlegg av Ulva »

Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver, om å motta signalene som andre sender ut... Å bli psyket ned/tappet for energi... Jeg har det sånn hele tiden, og må kunne si at det jeg føler ang andre som regel er rett.

Stol på at det du opplever/føler er riktig, for det er som regel det. Og du er ikke alene om å oppleve slike ting... vi er flere i "samme båt!"
Antall ord: 76
Livet er ikke et problem du skal løse, livet er et mysterium du skal oppleve.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Jeg har en venninne som jeg i mitt stille sinn kaller for en energivampyr.
Hun er hyggelig å snakke med, men etter 30 min så sovner jeg nesten i sofaen. Så for å ikke bli tappet av henne, sier jeg til energiene mine at hun kan få av mitt overskudd, ikke det jeg selv trenger. Og da slipper jeg å sovne når besøket er her... :wink:
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilya
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 17 Apr 2005 18:32
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Noen som kan svare meg?

Innlegg av Vilya »

BareMeg skrev:
Jeg er ganske følsom av meg. Merker lett hvordan folk er,om de er "snill" eller falsk/ikke til å stole på. Ganske god menneskekjenner,tror jeg selv.
Har flere ganger opplevd vardøger,de siste årene.Hører at min kjære kommer hjem,selv om han ikke egentlig kommer.. Føler selv at jeg kommer til å oppleve noe Overnaturlig av en eller annen art,vet ikke hvorfor,følelsen bare er der.

Så til min opplevelse. Jeg satt rundt et bord sammen med bla en som jeg ikke er helt trygg på og ikke vet helt om liker meg. Jeg var svært sliten,sovet lite i det siste. Følte at hun sendte sterke signaler om at hun ikke likte meg,ikke hadde respekt for meg,så ned på meg.. Jeg ble rett og slett litt uvel i hennes nærhet,og følte meg helt psyket ned. HAr aldri opplevd noe sånt før.. Akkurat som om jeg kjente henns motvilje mot meg-på kroppen. Jeg lurer jo nå på om dette bare var pga jeg var sliten,osv. Men jeg har jo vært sliten mange ganger før i mitt liv,og møtt folk som har vist/sagt at de var "begeistret" for meg.
Hei
Kjenner meg veldig igjen i det du beskriver her. Når jeg møter nye mennesker får jeg nesten automatisk opp et "indre bilde" av hvordan de er. Det kan være veldig mye til hjelp i situasjoner der det viktig å vite om man kan stole på noen eller ikke, men det kan også være slitsomt. Det kan også være vanskelig å vite om de signalene du oppfatter er rettet mot deg eller noen andre hvis man er flere sammen.

Derfor har jeg begynt å beskytte meg selv ved hjelp av såkalte skjold i enkelte situasjoner. Jeg har beskrevet disse i en annen tråd som heter shield hvis du er interessert.

Mitt råd er at du finner en måte å beskytte deg selv på slik at du kan håndtere slike situasjoner bedre. Å bli mer trygg på seg selv er en viktig del av dette.

Vilya
Antall ord: 365
Ved tjernet, det sorte, forglemte,
bak skogenes siste myr,
der skjelver i måneskinnet
et eventyr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links