Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Åndertårer i øynene

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
I.F
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 11 Jan 2005 17:33
19

tårer i øynene

Innlegg av I.F »

er det noen flere som pleier få tårer i øynene og frysninger når dere leser om noe ekkelt, som f eks ting som er ubehagelige her inne f eks........ noe dere ikke liker, syns er skummelt?....
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Tårer i øynene har jeg ikke opplevd, nei.. :roll:
Antall ord: 9
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Pusejenta skrev:Tårer i øynene har jeg ikke opplevd, nei.. :roll:
Ikke jeg heller - aldri :shock:
Man er da vel f.f. totalt ufølsom vel :?
Klart man får tårer i øynene nå man leser noe trist, ser noe trist eller hører om noe trist. Det samme gjelder dersom noe rører ens følelses dypt.
Det er endel av vårt følelsesmønster.
Antall ord: 67
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Jojo, men jeg mente nå liksom at jeg aldri har fått tårer i øynene av noe "ekkelt eller ubehagelig" som jeg har lest her inne. :roll:
Jeg er et ytterst følsomt menneske og kanskje litt for empatisk ganske så ofte.
Antall ord: 42
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Re: tårer i øynene

Innlegg av Feel »

I.F skrev:er det noen flere som pleier få tårer i øynene og frysninger når dere leser om noe ekkelt, som f eks ting som er ubehagelige her inne f eks........ noe dere ikke liker, syns er skummelt?....
Ja, det har hendt meg. Men nå er jeg veldig følsom, kan hende er jeg en empat, men aldri fått det bekreftet! :)
Antall ord: 65
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
maie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 22 Mai 2005 20:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av maie »

Det kalles å være kinestetisk :wink:
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ok

Re: tårer i øynene

Innlegg av Ok »

I.F skrev:er det noen flere som pleier få tårer i øynene og frysninger når dere leser om noe ekkelt, som f eks ting som er ubehagelige her inne f eks........ noe dere ikke liker, syns er skummelt?....
Jeg kan få tårer i øynene og en form for frysninger i hode/nakke, altså ikke sånne normale frysninger (vanskelig og forklare). Jeg kan f.eks se på et program som dreier seg om det paranormale, og så reagerer jeg slik på to tre av historiene de forteller mens de restrerende føler jeg ingenting på. Jeg er en veeeeldig skeptisk person, jeg biter liksom ikke på hva som helst men jeg har alltid lurt fælt på hvorfor jeg (rettere sagt kroppen min) reagerer slik. Jeg kan tenke slik at det jeg hører bare er tull men så kommer reaksjonen, så jeg vet at det er ikke jeg som skremmer meg selv til å få en slik reaksjon. Må jo innrømme at jeg har tolket det slik at det jeg reagerer på er sant mens resten er oppspinn, nesten som en forlengelse av magefølelsen :lol:
Antall ord: 190

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Re: tårer i øynene

Innlegg av Roy A »

I.F skrev:er det noen flere som pleier få tårer i øynene og frysninger når dere leser om noe ekkelt, som f eks ting som er ubehagelige her inne f eks........ noe dere ikke liker, syns er skummelt?....
jeg pleier og få det når jeg snakker eller tenker på hjelpere :D men det er vel mest fordi det er så mye kjærlighet og glede i det.
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
skytte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 167
Startet: 01 Jun 2005 02:13
18

Re: tårer i øynene

Innlegg av skytte »

I.F skrev:er det noen flere som pleier få tårer i øynene og frysninger når dere leser om noe ekkelt, som f eks ting som er ubehagelige her inne f eks........ noe dere ikke liker, syns er skummelt?....
Jeg gjør det!!Kan ofte då det når jeg prater om "overnaturlige" emner mye og!Jeg har alltid fått tårer og frysninger så lenge jeg kan huske angående forskjellige emner, som skremmer, rører meg osv.Men jeg er jo ett følelse menneske...
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jeanette
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 06 Jul 2005 21:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Jeanette »

Heisann. tenkte jeg ville skrive litt ang dette med tårer...

Jeg mistet bestefaren min for noen år tilbake og ikke lenge etter at han var borte savnet jeg han veldig sterkt og hadde behov for å snakke med han. dette var jo umulig i mine øyne men så hadde jeg en venninne med
andre meninger. hun spurte om jeg hadde lyst til å være med henne og prøve spiritisme... jeg var veldig usikker men bestemte meg for å prøve. jeg har alltid syntes det har hvert spennende med sånne ting så hvorfor ikke.... :?

så kom den dagen at vi skulle prøve dette.. venninna mi fortalte meg litt om hva som skulle skje og hva jeg skulle gjøre. så var vi i gang. første to gangene fikk vi ikke kontakt men så tredje gangen fikk vi kontakt med noen vi ikke kjente. dette var veldig spennende men samtidig som jeg ble litt skremt for at det faktisk funket. tredje gangen som vi prøvde var jeg mye mere trygg og selvsikker og jeg snakket også litt med åndene og følte meg tryggere på meg selv. jeg hadde ikke hatt noen spesielle reaksjoner men plutselig begynte tårene mine å trille og alt ble så veldig trist. jeg spurte hvem som var i rommet med oss og da gikk glasset på M_O_F_F_A. det var det jeg kalte bestefaren min som hadde gått bort og den følelsen jeg fikk da han "kom inn i rommet" var helt overveldende. jeg fikk ikke snakket så mye med han men de få ordene han kom med var utrolig viktig for meg og jeg fikk ro etter det. jeg vet at bestefar har det godt nå og når jeg tenker på han nå er det kun de gode minnene so dukker opp. en god erfaring og ta med seg! q:)

-Jeanette
Antall ord: 316
Jeg er ei hedmark jente på 22 år som er veldig interessert i det paranormale.
har varme hender og finner spiritisme utrolig spennende! er jeg kommet til riktig sted?
JEG VIL LÆRE MERE!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ukjent rase
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 02 Jul 2005 17:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

Innlegg av ukjent rase »

Jeg får frysninger av og til jeg! Ikke noe godt..Bare en sjelden gang, men ekkelt like vel!..
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ThaSpirit

Innlegg av ThaSpirit »

Pusejenta skrev:Jojo, men jeg mente nå liksom at jeg aldri har fått tårer i øynene av noe "ekkelt eller ubehagelig" som jeg har lest her inne. :roll:
Jeg er et ytterst følsomt menneske og kanskje litt for empatisk ganske så ofte.
m'm.. sier det samme :wink:
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links