Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSMS, sjokk og glede

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 101
Startet: 06 Mar 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: molde
Blitt takket: 1 gang

SMS, sjokk og glede

Innlegg av CrazyMy »

litt teit overskrift eller hva jeg skal si, men kom ikke på noe :P
Men uansett, dette skjedde også i går og natt til i går.
Jeg drømmer ofte om tinger som kommer til å skje, og natt til i går så drømte jeg at jeg leste en SMS fra beste venninna mi, der det sto at hun var glad og at en kompis hadde slått opp med dama og at han likte henne, men at han angret litt og hun var litt i vil om det var dette hun ville alikavell... jeg var så sikker på at jeg hadde fått den meldinga og lest den rett før jeg sovnet osv.
Og i går morgest fikk jeg tlf fra henne om vi skulle finne på noe, men jeg var sjuk og følte meg ikke bra så jeg orket ikke med det første, men da innsisterte hun på å komme å lage frogost til meg. Og det var jo greit for meg, så en 1 etterpå kom hun og laget frogost til meg.
Og da spurte jeg henne om hun var glad nå. Hun så ut som et spørsmålstegn. Jeg spurte koffor ho ikke va gla for at han hade slått opp me dama og at han sa at han va gal i ho osv. Hun så fortsatt ut som en spørsmåltegn. Så jeg måtte bare spør litt forsikti om hun hadde sendt mlding til meg natta før, men det hadde hun ikke. Jeg svleget det i meg og forstod at dette var en va de sprøe drømmene mine. Hun bare flirte og kasta ei salamiskive rett i tryne på meg og fortsatte.
Hun gikk rundt kl 2 for hun måtte på jobb kl 4.
Rundt kl 9 fikk jeg meldinga, han hadde slått opp, hun var glad, men han angret litt, og hun var i tvil. jeg leste den samme meldinga da som jeg hadde gjort natta før, helt ordrett.
Litt over 9 kom hun hoppende ned til meg, vi laget brownies og så på film mens hun snakket om han og at hun var litt i vil. Og slik snakket vi hele kvelden snart. :)

slike sanndrømte tinger er litt kosli syns jeg, eller hva syns dere?
Antall ord: 388
gjør det du vil i dag,
for i morgen kan det være for sent ;P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

det er litt koselig.. hehe.. :D
Har opplevd masse rart og sånt selv så.. MEn nå er jeg så happy.. Kjæresten min er snart ferdig med eksamen..
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 101
Startet: 06 Mar 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: molde
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av CrazyMy »

åååh... føler med deg... det er slitsomt når folk har eksamen, der er så annspente og stresset, og må hele tiden øve :?
Jeg er også glad nå, fikk akkurat samme beskjed som beste venninna mi... kompisen min dompa dama for at hsn elsket meg fortsatt :o
så nå er jeg så glad at jeg skal lage middag til mamma :o bare pizza da men, men det er jo noe, og det er jo laget med kjærlighet. :wink: :P hoho *hoppe og danse rundt*
Antall ord: 82
gjør det du vil i dag,
for i morgen kan det være for sent ;P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Yay.. Det er jo hyggelig.. Kjæresten min freaka ut i går og kjefta og sånt.... Og vi snakka sammen i dag.. Tro meg.. jeg var dødslei meg enda og han beklagde seg.. Så nå snakka vi litt etterpå.. Han var i skikkelig go tone.. Det er så deilig å være med kjærsten når han ikke er så annspent.. :D
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 101
Startet: 06 Mar 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: molde
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av CrazyMy »

hehe... så bra at det ordner seg :D jeg vet, det er orntlig deilig :D
når jeg og kompisen min kranglet før, eller vi kranglet ikke, men han var så sur og kjæfta heile tiden og jeg kom aldri til ordet, så satt jeg meg redd ned der jeg sto, hvis han ikke slutta så la jeg meg bakover å lata som om jeg var død... og jeg lå slikt helt til han sluttet, og da begynte han å pirke borti meg for å få meg "i live" igjen, men det gikk ikke... så da begynte han å kile meg, og da fikk jeg helt latterkrampe å da flirte han også, å han kunne kile meg opp til en time :shock:
men han var i verdens beste humør etterpå :D

eller begynn med en putekrig...
hiv puta på han, han hiver den til bake, du på han igjen, han til bake, å til slutt bar det butekrig eller leikeslossing, og da flirer bagge og alt er godt igjen :D

eller siden han var sur å grinene eller hva jeg skal si fordi han var stresset pga eksamen så kan du jo lage kake.. brownies eller ei lignendes kake, det gjorde jeg, da var alt bra igjen...
jeg har ei perfekt oppskrift til akkurat slike tilfeller hvis du vil ha :D
den er kjempe go og trøster alle i alle slags annledninger :D
Antall ord: 223
gjør det du vil i dag,
for i morgen kan det være for sent ;P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 101
Startet: 06 Mar 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: molde
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av CrazyMy »

hehe... så bra at det ordner seg :D jeg vet, det er orntlig deilig :D
når jeg og kompisen min kranglet før, eller vi kranglet ikke, men han var så sur og kjæfta heile tiden og jeg kom aldri til ordet, så satt jeg meg redd ned der jeg sto, hvis han ikke slutta så la jeg meg bakover å lata som om jeg var død... og jeg lå slikt helt til han sluttet, og da begynte han å pirke borti meg for å få meg "i live" igjen, men det gikk ikke... så da begynte han å kile meg, og da fikk jeg helt latterkrampe å da flirte han også, å han kunne kile meg opp til en time :shock:
men han var i verdens beste humør etterpå :D

eller begynn med en putekrig...
hiv puta på han, han hiver den til bake, du på han igjen, han til bake, å til slutt bar det butekrig eller leikeslossing, og da flirer bagge og alt er godt igjen :D

eller siden han var sur å grinene eller hva jeg skal si fordi han var stresset pga eksamen så kan du jo lage kake.. brownies eller ei lignendes kake, det gjorde jeg, da var alt bra igjen...
jeg har ei perfekt oppskrift til akkurat slike tilfeller hvis du vil ha :D
den er kjempe go og trøster alle i alle slags annledninger :D
Antall ord: 223
gjør det du vil i dag,
for i morgen kan det være for sent ;P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Nienna.Melwasul skrev:Yay.. Det er jo hyggelig.. Kjæresten min freaka ut i går og kjefta og sånt.... Og vi snakka sammen i dag.. Tro meg.. jeg var dødslei meg enda og han beklagde seg.. Så nå snakka vi litt etterpå.. Han var i skikkelig go tone.. Det er så deilig å være med kjærsten når han ikke er så annspent.. :D
det går opp ned med kjærligheten og et forhold, bare den gode tonen ligger i bånn med en god hverdag så kan man trygt føle at forholdet fungerer... man er tilsammen en greie basert på to mennesker som er forskjellige sinn i samspill :) og det betyr: at man må jobbe litt for kjærligheten, kjærligheten kan være tung men de gode stundene er verdt de dårlige !!!

tvi tvi og kose deg med kjæresten de gode dagene og stå på de dårlige he he
Antall ord: 159
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !