Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ De sier det samme...
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
De sier det samme...
Var hos et medium i fjor som presenterte følgende historie
Jeg har en yngre avdød bror som er hos meg "i åndeform", rundt 19 år, lyst hår med fall (slik ser forresten min 22 år gamle bror ut også).
Fikk bekreftet av min mor at hun hadde et avbrutt svangerskap ca på den tiden.
Var hos et nytt medium i dag, en dansk dame som bl.a. kanaliserer hjelpere. Jeg fortalte om min mors abort og spurte om hun kunne si meg noe om det.
Hun sa omtrent som følger, etter å ha beskrevet han som ovenfor:
"Du har en bror der er nær dig (hun er dejligt dansk). Han akter absolutt å komme tilbake, og din hjelper siger til meg: han skal fortelle en hemmelighet. Han vil komme tilbake som din søn. Så da får du vel en gutt."
Jeg er ikke gravid for tida
Dette er sånt som jeg HAAAAR så lyst til å tro på, snakker om lys og kjærlighet da gitt!! Men så får jeg sånn skeptisismeanfall.
Får bare trøste meg med at den innsikten hun har hatt tidligere og forøvrig på ting jeg allerede vet og har sett, har vært meget meget bra!!
Jeg har en yngre avdød bror som er hos meg "i åndeform", rundt 19 år, lyst hår med fall (slik ser forresten min 22 år gamle bror ut også).
Fikk bekreftet av min mor at hun hadde et avbrutt svangerskap ca på den tiden.
Var hos et nytt medium i dag, en dansk dame som bl.a. kanaliserer hjelpere. Jeg fortalte om min mors abort og spurte om hun kunne si meg noe om det.
Hun sa omtrent som følger, etter å ha beskrevet han som ovenfor:
"Du har en bror der er nær dig (hun er dejligt dansk). Han akter absolutt å komme tilbake, og din hjelper siger til meg: han skal fortelle en hemmelighet. Han vil komme tilbake som din søn. Så da får du vel en gutt."
Jeg er ikke gravid for tida
Dette er sånt som jeg HAAAAR så lyst til å tro på, snakker om lys og kjærlighet da gitt!! Men så får jeg sånn skeptisismeanfall.
Får bare trøste meg med at den innsikten hun har hatt tidligere og forøvrig på ting jeg allerede vet og har sett, har vært meget meget bra!!
Antall ord: 210
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Apr 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Jeg har egentlig lyst å skrive noe smart, men hjernen funker ikke helt optimalt på denne tiden av døgnet!
Var jo litt spennende at broren din kommer tilbake som sønnen din. Hun sa jo ikke at du er gravid nå vel? Bare at han vil bli sønnen din engang. Kan jo være om ti år for den saks skyld.
Så slår skepsis-siden frem i meg, hvordan kan du vite at det er broren din som kommer tilbake? Det kan jo være BS. Men hva tenker du om det om jeg kan spørre?
Var jo litt spennende at broren din kommer tilbake som sønnen din. Hun sa jo ikke at du er gravid nå vel? Bare at han vil bli sønnen din engang. Kan jo være om ti år for den saks skyld.
Så slår skepsis-siden frem i meg, hvordan kan du vite at det er broren din som kommer tilbake? Det kan jo være BS. Men hva tenker du om det om jeg kan spørre?
Antall ord: 99
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)
Hide post links |
nattlyset skrev:Jeg har egentlig lyst å skrive noe smart, men hjernen funker ikke helt optimalt på denne tiden av døgnet!
Nei hun sa ikke, og mente ikke, at jeg var gravid nå. Men når jeg får den gutten, såååå... Hun (eller hjelpern min) kunne forøvrig fortelle at det er tre barn som forbereder seg på å komme og det er begge kjønn representert. Virker som bare en av dem er gutt.
Nei hvordan kan man vite om det er BS? Fikk jo det samme presentert av to nå da, bare den ene litt mer i utfyllende grad. Den første så broren min selv. DEn andre fikk fortalt om ham fra min hjelper.
Det er vel bare å vente til man blir gravid da vel, og så gå til begge igjen og høre hva de da forteller? Regner med det blir en goooood stund til, flere år, så da har de nok glemt meg Eller til to helt andre klarsynte for den del, og spørre om jeg 0g barnet har noen forbindelse fra tidligere.
Antall ord: 259
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Ja ikke sant Tone?? Må vente noen år for å få det bekreftet da desverre...
Kjenner også ei som forteller at hennes far er gjenfødt som hennes barnebarn:
Flere som har sånne eksempler på gjenfødelse innen familien??
Kjenner også ei som forteller at hennes far er gjenfødt som hennes barnebarn:
Flere som har sånne eksempler på gjenfødelse innen familien??
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Apr 2005 13:56
- 19
- Lokalisering: Bergen
Det høres ikke ut som BS, særlig ikke siden det kommer fra to uavhengige kilder!Leah skrev:
Nei hun sa ikke, og mente ikke, at jeg var gravid nå. Men når jeg får den gutten, såååå... Hun (eller hjelpern min) kunne forøvrig fortelle at det er tre barn som forbereder seg på å komme og det er begge kjønn representert. Virker som bare en av dem er gutt.
Nei hvordan kan man vite om det er BS? Fikk jo det samme presentert av to nå da, bare den ene litt mer i utfyllende grad. Den første så broren min selv. DEn andre fikk fortalt om ham fra min hjelper.
Det er vel bare å vente til man blir gravid da vel, og så gå til begge igjen og høre hva de da forteller? Regner med det blir en goooood stund til, flere år, så da har de nok glemt meg Eller til to helt andre klarsynte for den del, og spørre om jeg 0g barnet har noen forbindelse fra tidligere.
Blir jo noen spennende år du har foran deg da, og jeg tror som du sier og at det kan kanskje være greit å konsultere noen andre når den tid kommer, bare for å bekreftet om det er sant!
En spennende tråd dette!
Antall ord: 221
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)
Hide post links |
Nei jeg tenker også at det ikke kan være BS men skepsisen er der likevel, kan jeg love.
Tenkt masse på dette med reinkarnasjon innen familien. Hvorfor velger enkelte å bli født en gang til innen samme familie mon tro?? Kan det ganske enkelt være på grunn av sterke bånd og sjelevenner? Slik at morfar som alltid har hatt sånn spesiell kontakt og følt sånn for sin sønnesønn Ole, faktisk finner på å komme tilbake som Oles sønn? Er det vanlig mon tro?
Synske Sylvia Browne (som har fått masse pepper her inne) forteller også at hennes barnebarn Angelia har vært hennes bestemor Ada, og til og med husker det - glimtvis riktignok. Av type: "Husker du bestemor når det var du som var liten og jeg som var gammel, og jeg sang den sangen da du ikke ville sove?"
Tenkt masse på dette med reinkarnasjon innen familien. Hvorfor velger enkelte å bli født en gang til innen samme familie mon tro?? Kan det ganske enkelt være på grunn av sterke bånd og sjelevenner? Slik at morfar som alltid har hatt sånn spesiell kontakt og følt sånn for sin sønnesønn Ole, faktisk finner på å komme tilbake som Oles sønn? Er det vanlig mon tro?
Synske Sylvia Browne (som har fått masse pepper her inne) forteller også at hennes barnebarn Angelia har vært hennes bestemor Ada, og til og med husker det - glimtvis riktignok. Av type: "Husker du bestemor når det var du som var liten og jeg som var gammel, og jeg sang den sangen da du ikke ville sove?"
Antall ord: 150
Hide post links |
:twisted: Redd det ikke er så enkelt, Aerius :twisted:
Nei jeg lurer også mange ganger på hva i h.. jeg drev med da jeg valgte å komme til denne familien... En ting er ihvertfall sikkert, jeg får utfordringer!! Og det er jo flott!! :twisted:
Håper jeg slipper å bli gjenfødt flere ganger! Lyst å være ferdig med møkka! :twisted:
Nei jeg lurer også mange ganger på hva i h.. jeg drev med da jeg valgte å komme til denne familien... En ting er ihvertfall sikkert, jeg får utfordringer!! Og det er jo flott!! :twisted:
Håper jeg slipper å bli gjenfødt flere ganger! Lyst å være ferdig med møkka! :twisted:
Antall ord: 61
Hide post links |
Hei!!! Har vært på enda en kanalisering, der jeg fikk høre følgende angående barn: Det kommer to. Så går det noen år, så kommer det en til. Komisk!!! Enda en som sier jeg får tre!!!!
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Jan 2005 12:54
- 19
- Lokalisering: one bedroom apartment
get pregnant allready!Sparrow skrev: Hei!!! Har vært på enda en kanalisering, der jeg fikk høre følgende angående barn: Det kommer to. Så går det noen år, så kommer det en til. Komisk!!! Enda en som sier jeg får tre!!!!
vi er spente på å se utfallet
Antall ord: 52
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind
Hide post links |
:mozilla_cool: Det kommer! I promise you! :mozilla_cool:
Og du skal bytte bleier!!!
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
hah!Sparrow skrev::mozilla_cool: Det kommer! I promise you! :mozilla_cool:
men nei....
aldri...
Antall ord: 20
Hide post links |
HAHAHA at jeg aldri blir gravid eller at du aldri skal bytte bleier??
Du kan i det minste holde nurket litt mens jeg drikker kaffe
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
at jeg aldri ska bytte bleier... aldriii!!Sparrow skrev:HAHAHA at jeg aldri blir gravid eller at du aldri skal bytte bleier??
jeg kan godt holde den når den er snill og nurkette og er rolig...
men begynner den lage leven, then you`re on your own....
Antall ord: 60
Hide post links |