Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTil alle dere som ''ser''

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

shocola SM skrev:ser ikke døde folk(tror jg) mn aura :D
så spennende.. hvordan fokuserer du når du skal se den? eller bare skjer det automatisk og åssen ser aura ut liksom? Kan du se auraen til andre uten at de er i samme rom som deg hvis du fokuserer på den personen?
Antall ord: 55
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Ildfugl skrev:Da jeg var på sykehuset i fjor,så ejg en jente i øyenkroken,siden skikkelsen forsvant når ejg snudde hodet mot den skjønte ejg hva det var,var ei lita jente,lyst langt hår,gikk i en nattkjole som er veldig sjelden du ser nå i våre dager,var litt småutydelig.
så det med å se noen/noe i øyekroken er å se de? slike øyekrokskikkelser har jeg alltid sett så lenge jeg kan huske.... flere ganger i uken, men jeg trodde det bare var fantasi eller generelt lys/skygge spill... husker en hendelse hvor jeg sto og vasket opp og så plutselig noen på høyre siden i øyekroken, men når jeg snudde meg var det ingen der... pytt pytt bare fantasi tenker jeg he he...
Antall ord: 133
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 23 Aug 2004 18:05
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Kristin »

Jeg bare fornemmer de og føler dem, er vel egentlig glad for at jeg ikke kan se de :lol: Kristin
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

Kristin skrev:Jeg bare fornemmer de og føler dem, er vel egentlig glad for at jeg ikke kan se de :lol: Kristin
Jeg også! Men jeg kan ta inn følelsene deres. Det er ikke alltid så morsomt!
Antall ord: 38
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Feel skrev:
Kristin skrev:Jeg bare fornemmer de og føler dem, er vel egentlig glad for at jeg ikke kan se de :lol: Kristin
Jeg også! Men jeg kan ta inn følelsene deres. Det er ikke alltid så morsomt!
Hmmm hun ene damen som har gått igjen her ble hengt i et tre her i nærheten.. Hun ga meg hele tiden en kvelningsfornemmelse.. Helt forferdelig.. JEg fikk inn at hun ikke hadde hengt seg selv, men blitt hengt av noen menn.. Jeg har fått det bekreftet fra en synsk.. >Sprøtt!!!
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
maie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 22 Mai 2005 20:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av maie »

Får bare støtte meg til Tone... joda jeg ser døde og hjelpere men de er ikke så tydelige som andre mennensker og jeg ser dem ofte i glimt og så er de borte igjen... noen ganger må jeg spørre om å få se før jeg ser dem... Det kan utarte seg forskjellig for hver gang jeg ser... noen ganger ser jeg først uklare skikkelser og så spør jeg eller defokuserer blikket for å se dem klarere... Ser dem når jeg lukker øynene også slik som Tone beskriver... for dere som ikke er så vant til å se for eksempel aura eller hjelpere så er det ofte lettere om personen står mot en helt lys eller helt mørk bakgrunn, defokuser blikket litt og se litt ved sidenav vedkommende... :wink: verdt et forsøk, mange av dem er ordentlig koselige å prate med...
håper dere ble litte grann klokere... litt vanskelig å forklare alt
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

ToneG PPV skrev:Jeg vet ikke om alle kan se oss.. Men de som er her ser iallefall meg.. Tror alle kan se oss da.-. Men jeg er ikke noe ekspert fordi jeg har egentlig ikke satt meg så mye inn i hva de driver med.. Prøver stort sett bare å unngå dem :)
Tror du dette kan ha noe med hvilket frekvensområde dere opererer innenfor? At du kan se mange områder fordi du åpner deg, mens de kan bare se deg når du er på deres frekvens???
Bare noen tanker, altså... :wink:
Antall ord: 94
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Aerius skrev:Om man ser disse spøkelsene som vanelige mennesker, så går jeg kanskje forbi dem heletiden på jobb da? :P
Om de finnes, finnes dem helt sikkert på Rikshospitalet.
Har følelsen av at det er "lettere" på det nye RH, sikkert fordi det er lysere og mer moderne, men på det gamle...brrr!
Der synes jeg det var guff! Særlig nede i tunellen og på rettsmedisinsk (i heisen fra garasjen) Hadde ikke kjøpt leilighet der om de hadde kostet 1 kr.! :shock:
Antall ord: 86
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NoMore

Innlegg av NoMore »

Til Tone G:
Hva fokuserer du på for å se dem?
Jeg driver med åpning av øynene men kommer liksom liten vei føler jeg.

Føler både hjelpere og andre energier, men ser det ikke! Har du noen gode ideer?
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 23 Aug 2004 18:05
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Kristin »

Skjønner at det kan være ekkelt Feel :shock: Det gjør ikke jeg da, men har akkuratt skrevet om min første utdrivelse på et annet innlegg, det var en negativ energi i leiligheten min og nå er det bare så rolig her og en helt annen atmosfære, er bare så stolt av meg selv at jeg klarte det helt alene snakket med et medium både før og etter seansen =D> Men No More tror du skal være glad for at du ikke ser de, er vel ikke noe artig og kunne se døde mennesker, er nå veldig glad for at jeg bare fornemmer de :lol: Kristin
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Heia skrev:
ToneG PPV skrev:Jeg vet ikke om alle kan se oss.. Men de som er her ser iallefall meg.. Tror alle kan se oss da.-. Men jeg er ikke noe ekspert fordi jeg har egentlig ikke satt meg så mye inn i hva de driver med.. Prøver stort sett bare å unngå dem :)
Tror du dette kan ha noe med hvilket frekvensområde dere opererer innenfor? At du kan se mange områder fordi du åpner deg, mens de kan bare se deg når du er på deres frekvens???
Bare noen tanker, altså... :wink:
Helt ærlig så har jeg ikke greie på det frekvensgreiene :oops:
NoMore skrev:Til Tone G:
Hva fokuserer du på for å se dem?
Jeg driver med åpning av øynene men kommer liksom liten vei føler jeg.

Føler både hjelpere og andre energier, men ser det ikke! Har du noen gode ideer?
Jeg bare ser dem egentlig... Hmmm mulig jeg gjør et eller med øynene, men det er isåfall helt naturlig for meg.. Har hatt det slik siden første gang jeg oppdaget en Ånd.. Kanskje det tredje øyet mitt er åpent å at det er derfor jeg ser?? Sikkert noen som har øvelser for å åpne det!?
Prøv å kikk på kveldstid, da er det tydligere! Jeg satt her en kveld med venninnen min å forklarte hva jeg så og hvor de var, hun ville teste om hun kunne se dem.. Etter at hun hadde fokusert en stund så hun den energien i luften, å så fikk hun øye på det ene kraftdyret mitt.. Det var litt morsomt fordi jeg hadde ikke hadde forklart om Ulvene her.. Hun så da den ene ulven..
Jovian skrev:Uff, dette høres ikke digg ut.

Samtdig, dette med "kvelningsfornemmelser" fikk meg til å tenke på Fornemmelse For Mord. Der fikk samtlige synske, uansett sak, "kvelningsfornemmelser".. hvorfor er det sånn? Synes det er litt mistenkelig rart jeg.
Hmmm rart!! Kanskje åndene prøver og fortelle at de har blitt tatt liv av på den måten? Jeg har bare opplevd det med hun ene her.. Veldig ofte i en periode, men når jeg endelig hadde forstått hvorfor så tror jeg det sluttet.. Rart..
Antall ord: 367

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Hva er et kraftdyr?
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

Kristin skrev:Skjønner at det kan være ekkelt Feel :shock: Det gjør ikke jeg da, men har akkuratt skrevet om min første utdrivelse på et annet innlegg, det var en negativ energi i leiligheten min og nå er det bare så rolig her og en helt annen atmosfære, er bare så stolt av meg selv at jeg klarte det helt alene snakket med et medium både før og etter seansen =D> Men No More tror du skal være glad for at du ikke ser de, er vel ikke noe artig og kunne se døde mennesker, er nå veldig glad for at jeg bare fornemmer de :lol: Kristin
Ja, jeg er glad jeg ikke ser! Men det å føle følelsene kan være ganske intenst. Er så fersk ennå, men håper jeg greier å distansere meg etterhvert. Kan godt ta imot følelsene deres, bare de ikke tar overhånd (om du skjønner hva jeg mener). Sist skrek jeg slik og hadde en kjempeklump i magen. Den ga seg ikke før jeg la meg ned og bad om hjelp fra hjelperen min!
Antall ord: 190
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Animalspirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 52
Startet: 17 Feb 2005 10:58
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: En liten bygd på Vestlandet

Innlegg av Animalspirit »

snuppedilla skrev:
Ildfugl skrev:Da jeg var på sykehuset i fjor,så ejg en jente i øyenkroken,siden skikkelsen forsvant når ejg snudde hodet mot den skjønte ejg hva det var,var ei lita jente,lyst langt hår,gikk i en nattkjole som er veldig sjelden du ser nå i våre dager,var litt småutydelig.
så det med å se noen/noe i øyekroken er å se de? slike øyekrokskikkelser har jeg alltid sett så lenge jeg kan huske.... flere ganger i uken, men jeg trodde det bare var fantasi eller generelt lys/skygge spill... husker en hendelse hvor jeg sto og vasket opp og så plutselig noen på høyre siden i øyekroken, men når jeg snudde meg var det ingen der... pytt pytt bare fantasi tenker jeg he he...
Jeg har bare sett det to ganger hehe dessuten fikk jeg en sterk føelse av at det ikke var fantasi :)
Antall ord: 156
How lonely is the night without the howling of the wolf? Hear my song, know that you are not alone. Listen, you will hear me singing. Listen to my freedom, floating on the night air. Listen to what could be yours... oh my hunter, if only you would listen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links