Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerenergier i luften/ på kroppen...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Starstoner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 04 Apr 2005 16:27
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

energier i luften/ på kroppen...

Innlegg av Starstoner »

Hei,

for noen mnd tilbake nå skjedde det en tragisk ulykke som gjorde at jeg mistet min samboer. og etter dette har det skjedd masse paranormale ting of uforklarlige opplevelser.. ikke bare med meg men med presten som hadde begravelsen osv. men det er noe helt annet..

det jeg lurer på er:

Når jeg blir sittende å tenke på henne posetivt eller negativt(desverre, sinne) så er det som om luften fyller seg med spenning.

Som om det er et spindelvev som gjør luften grov. har ikke noen bedre måte å forklare det på, men som om luften blir grov og fylt med små tråder som spinner rundt.. det kan like gjerne være i fult dagslys eller på natten..
samtidig som jeg får frysinger som beveger seg over kroppen som å bli berørt, jeg er uten tvil av den mening at dette er henne.

så det jeg lurer på er om noen her har ligende erfaringer?

mvh
Alexander
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Familien min og jeg opplevde også en del slike ting etter at moren min døde...kan fornemme en kjølig bris nærmest og tåke i rommet...noen ganger parfyme.

Hun kommer nok når du har det vanskelig. Da vil hun sikkert trøste deg og fortelle deg at hun fortsatt er hos deg. Hun vil nok hjelpe deg gjennom dette, det er flott at du er åpen for at hun er der, det vil nok gjøre det lettere for dere begge.


Våre kjære er bare en tanke unna, sa en klok dame til meg en gang. Det er mye sannhet i det :wink:
Antall ord: 109
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links