Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserVar det en drøm,eller var det virkelig?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 28 Mai 2005 21:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Var det en drøm,eller var det virkelig?

Innlegg av Piawatha »

Må bare få fortelle om min natt til i dag...
Da jeg skulle legge meg fikk jeg besøk av en...jeg så bare energiene og følte dem.-Jeg ble faktisk litt redd denne gangen, og sa at hvis det var noe jeg kunne gjøre for "dem",så kom tilbake i drømmen min.-Altså når jeg sov...
Og da jeg omsider sovnet (etter å ha prøvd i i flere timer,følte meg så stresset...) fikk jeg besøk av en gutt i begynnelsen av tyve-årene.
Han sa han trengte hjelp til å komme seg over til den andre siden,og at jeg var den rette til å hjelpe ham. Så jeg satte meg ned i meditasjon for å finne konsentrasjonen,(i drømme altså)for så å klare å hjelpe ham over til den andre sia....
Jeg våknet i 4-5tida med en trykkende hodepine.Og den er der enda.....
Har sånn på følelsen av dette har vært en begivenhetsrik natt.-Men samtidig sier jeg til meg selv at det bare var en fin drøm.Men samtidig var alt så virkelig...
Det er jo igjen typisk at man drømmer om noe av det siste man tenkte på før man sovnet.... Hva tror dere?Hadde vært fint med litt feed back fra andre som kanskje har opplevd lignende,eller har noen kloke ord å komme med til en litt forvirret pike... :D
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Problemet er at man kan ikke si 100% sikkert at det ikke bare var en drøm. Jeg vet av erfaring at ut av kroppen opplevelse kan oppleves hvis man tenker mye på det på dagen.

Har du et indre ønske om å bli et medium?
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 28 Mai 2005 21:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Piawatha »

>Wiz skrev:Problemet er at man kan ikke si 100% sikkert at det ikke bare var en drøm. Jeg vet av erfaring at ut av kroppen opplevelse kan oppleves hvis man tenker mye på det på dagen.

Har du et indre ønske om å bli et medium?

Jeg har vel ikke en sterk drøm om å bli det,men jobber mye for å lære meg å kommunisere med åndene( eller energiene som jeg liker å kalle dem)......
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links