Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserMin drøm i natt...

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Pjusken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 14 Jun 2005 20:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Min drøm i natt...

Innlegg av Pjusken »

Jeg er rimelig ny i dette gamet, og har ikke mye erfaring. Tror jeg er i ferd med å åpne meg på en eller annen måte, sakte, men sikkert. Jeg har alltid trodd det har vært noe mer enn det jordiske, men ikke før de siste mnd jeg har truffet andre som tror det samme. Litt usikker har jeg derfor vært på hvordan jeg vil takle dette, for tanken på at det finnes en annen dimensjon kan jo være litt skremmende. Men etter en drøm jeg hadde i natt er jeg nå så trygg som bare det på dette nye.

Jeg drømte at jeg gikk nedover gata her hjemme. Det var en mann som fulgte etter meg. Jeg var redd, prøvde å gå fortere, men ble hindret av noen tornebusker som hang seg på meg. Det gikk sakte, men jeg kom meg ned til nedgangen til huset vårt. Det første som møter meg er søplekassene som ligger veltet i nedkjørselen. Jeg tar fart og hopper over disse. Mannen blir stående litt på veien, før han prøver å komme etter. Halvveis ned til huset vårt stopper jeg, og en tanke slår ned i hodet mitt: "Dette er en mann som vil hindre meg i å møte "den andre verdnen"". Videre tenker jeg: "Det skal ikke skje, og det skal jeg bevise! Nå skal jeg vise at "den andre siden" bare er god. Det er ikke noe der som er skremmende. Det eneste som er skremmende og som kan skade meg er mennesker fra denne jordiske verdenen!"
Dermed åpner jeg liksom hjertet mitt. Jeg tenker at alle energier rundt meg tar bolig i meg, og lys flommet ut av meg. Hele meg var opplyst! (Ordet lysfontene dukket opp :lol: )

Og da våknet jeg. Hadde en veldig god følelse inni meg, samtidig som jeg faktisk var litt redd han mannen som hadde fulgt etter meg. Jeg bor i et veldig gammelt hus, og har alltid tenkt at det er noen som går igjen her. Har aldri vært redd for å være alene her, men har blitt litt skremt av lyder noen ganger. Nå sitter jeg igjen med betryggende følelse. Vet at det eneste som kan skade meg eller gjøre meg utrygg her er hvis det er innbrudd/inntrengere her. Denne drømmen har virkelig vekket meg. Velger å tro at det er et skritt i riktig retning på veien mot mer kontakt med det alternative (eller er det noen andre som har noen teorier??). Ville bare dele det.....
Antall ord: 434

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Heeey...

det virker som denne karen kanskje var et symbol for noe, jeg TROR han er et symbol for det naive menneske (altså de ikke-troende, de skeptiske).. Han vil liksom si til deg at det ikke er noe spesielt på det astrale plan, at det liksom er tomhet der, men så tror jeg også det var et slags symbol for nektelse over det ukjente, han var liksom en del av deg som ikke ville at du skulle gjøre det eller kanskje det tredje alternativet er at han er en tidligere beboer...

Men dette er bare paranoide og uklare tanker fra min side.. Ekke så veldig utviklet og skyter i blinde (men treffer ofte.. ;)).. Håper noen av "veteranene" kan hjelpe deg bedre enn det jeg kunne...
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Så herlig at du fikk oppleve slik trygghet!! Men skal jeg fortelle deg noe hemmelig: De fysiske menneskene du er sammen med her på jorden kan faktisk heller ikke skade deg! Du har all kraft! Klem!!
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7959
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1693 ganger
Kjønn:

Re: Min drøm i natt...

Innlegg av Asbjørn »

FØRST OG FREMST ; VELKOMMEN !

Artig "nick" du har skaffet deg, og ikke minst i kontrast med avataren din ( bildet ) :)

Pjusken skrev:Jeg er rimelig ny i dette gamet, og har ikke mye erfaring. Tror jeg er i ferd med å åpne meg på en eller annen måte, sakte, men sikkert. Jeg har alltid trodd det har vært noe mer enn det jordiske, men ikke før de siste mnd jeg har truffet andre som tror det samme.
Det at folk åpner seg ser ut til å være noe som går igjen hos mange, "det ligger i tiden"!
Det er bra du nå har truffet på folk som tror på det paranormale !
Det er utrolig spennende, og når man begynner å få evner til både se og forstå, så er det som en ny verden åpner seg !
Pjusken skrev:Jeg var redd, prøvde å gå fortere, men ble hindret av noen tornebusker som hang seg på meg. Det gikk sakte, men jeg kom meg ned til nedgangen til huset vårt. Det første som møter meg er søplekassene som ligger veltet i nedkjørselen.
Dette minner sterkt om "dårlige drømmer" , dvs du "kommer deg ikke unna"... - mareritt kalles det ofte.
Pjusken skrev:Jeg tenker at alle energier rundt meg tar bolig i meg, og lys flommet ut av meg. Hele meg var opplyst! (Ordet lysfontene dukket opp :lol: )
Hehe, Dette tror jeg vi skal tolke som at du nå har åpnet deg litt, og energiene strømmer inn!
Ett lite tips: Si til deg selv; "Jeg vil bare godta det som kommer fra det universelle LYSET og dets energier."
Når du sier dette høyt ( du kan GJERNE være alene ;-) ) så innprenter du både deg selv og dine Hjelpere at alt annet som ikke er godt skal holdes unna. Og da vil også hjelperene stoppe negative energier.
( Men ikke alt ; de skal jo ikke ødelegge planen med ditt liv ;-) )
Pjusken skrev:Og da våknet jeg. Hadde en veldig god følelse inni meg,
Denne drømmen har virkelig vekket meg. Velger å tro at det er et skritt i riktig retning på veien mot mer kontakt med det alternative
Ville bare dele det.....
Ja, det er flott å dele, og det er bla.a. hva vi gjør her på Paranormal!
Vi er meget heldige som har disse sidene her, og at de ble iverksatt den gang de ble det.

DRØMMEN din : Jeg ( som ikke har peil på drømmetydning) ;-) - føler at dette er en melding til deg: Nå er du ferdig med "gamle dager, og det som "henger på slep". ( du ble forfulgt og det var hindringer)
Tiden er kommet for å begynne på den nye delen av livet ditt, med LYSET som følgesvenn!
Og Du visste intuitivt hva det var , når lyset kom.
( Jeg ville iallfall ikke vært den som fulgte etter deg, og så fikk se noe slikt ;-) Da hadde jeg lagt til skogs .... hehe, nå driver ikke jeg å følger etter folk heller da, det er ikke "min greie".

Uansett; Hva som er "din livsplan" , se det er ikke jeg den rette til å fortelle deg.
Og kansje er du ikke klar for den enda. Men du vil merke at ting begynner "å falle påplass av seg selv" etterhvert, rett og slett fordi du nå har "våknet".
LYTT til hva hjertet ditt forteller deg, og hvis du ikke allerede kan det å lytte til det, lær deg å meditere !
( det er ikke så vanskelig ;-) ) Meditasjonen gjør at du kommer lettere i kontakt med dine Hjelpere og Guider og da får du og lettere input !

Lykke til videre !

Og som sagt ; Vær velkommen til oss.... ;-)

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Antall ord: 633

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Jeg har tenkt mye på drømmen din i etterkant Pjusken, og alt av det jeg tenker ender opp i at den betyr at du virkelig åpner opp og prøver å fjerne deg fra tvilere/ andre som kan hindre deg i å nyte og oppleve en ny verden på din måte. mannen er symbolet på hinderet. men mannen kan også symbolisere noe av det gamle kritiske som har bodd i deg selv og som du ikke må helt miste slik at du unngår humbugen som lever høyt i det alternative på lik linje med andre områder i verden.

det som er interessant også er de søplekassene som du måtte over og kom deg over... finn litt om de i drømmetydning, her er en side du kan kikke på:
http://www.droemmetydning.com/

like mye som at det er din hjerne som jobber, kan det også være at noen andre jobbet med deg under drømmen, da tenker jeg på lyset du ble fylt av.

klem :D
Antall ord: 172
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pjusken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 14 Jun 2005 20:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av Pjusken »

TakkTakk alle sammen. Interessant å lese andres tanker.
Har tenkt mye på dette her, og skal ikke se bort fra at mannen er et symbol på min egen siste rest av skepsis...den føler jeg nemlig nå er som forduftet! :D
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Ingen årsak fra meg hvertfall.. Håper du koser deg her på forumet.. ;)
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links