Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBøh!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Bøh!

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Okay.. Må bare dele min historie..

Jeg har en venninne som liker å skremme meg, men jeg trur neppe hu greier å skremme meg så godt som dette.. Vi 2 var aleine hjemme hos faren hennes, og det var stille en liten stund, før vi hørte noen som gikk i trappa.. Siden de bor i rekkehus så fnysa jeg det bort og sa at det var naboen, men de var ikke hjemme (småbarnsfamilie med irriterende unger..). Jeg blir litt redd, men slapper av inne på rommet... Plutselig ringer det på døra og hu sier at det er et spøkelse som alltid gjør det, men igjen fnysa jeg det bort.. Jeg åpner døra og ser ut, bare fnyser og sier det er tull, det ringer en gang til og vi ser ut. Grusen utenfor er som den var da jeg sjekka sist gang, vi beiner ut og sjekker om det var søstra hennes, men ingen hadde løpt opp trappa på utsiden eller no sånt.. Jeg begynner å bli litt redd, men jeg vil ikke vise det til venninna mi.. Døra til rommet går opp, det er ingen helling den veien på rommet og vi hylskriker.. vi var bare 14 da, men allikevel.. Du får litt hetta...

Det høres ut som de skremmer meg, men de er kontinuerlig på spøkelses jakt i det huset, og jeg liker absolutt ikke å være i underetasjen når jeg er aleine der (har alltid vært det).. Tørr nærmest ikke gå på doen aleine :roll: Neida.. Der tulla jeg... ;)

Men jeg tipper jeg er litt tøvete, men begge 2 hørte alt sammen liksom.. Det var ikke bare meg.. (Og søstra hennes var i Svelvik hos ei annen venninne av dem.. De bor forresten i Sande).. Det er også et nokså nytt hus...

Men jeg er tøvete så... ;) Litt paranoid.. hehe
Antall ord: 322

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 345
Startet: 04 Mai 2005 13:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

:shock: Det høres jo liiiitt skummelt ut :shock: Hadde ikke likt meg alene der. :? Har det ligget et annet hus der før dette ble satt opp?Det kan vel henge igjen energier fra gammelt av før de bosatte seg der kanskje :roll:
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Jeg veit faktisk ikke.. De kan ligge våkne hele natta og de sier ser runde ting som svever og at de ser et spøkelse.. Kl. 3 om natta ekke en morsom tid å bli vekt på.. spess når du ikke liker mørket.. :P Men jeg trur nå de liker å føkke litt med tankene mine..
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 345
Startet: 04 Mai 2005 13:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

Kjenner følelsen..Der jeg bodde før i 4 et,hadde jeg loftet rett over meg,hver natt kl 01 el 02 begynte det å bråke,ting ble slept rundt og kastet veggmellom.Doen var i gangen en trapp opp og det var ikke like kult og gå dit alltid.. :shock: Jeg er opvokst i oppgangen ved siden av og der var det skritt,ting som slo seg av/på,og noe som for meg så ut som lysende øyne over et skap pluss mye annet :roll: :D .Der var det ikke like skummelt,for der hadde jeg jo bodd i alle år og var vel vant med det,det var bare sånn der :roll: Liiitt creepy alene om kvelden,men ikke at jeg satt med angst. :) I 4 et flyttet jeg inn 6-7 år etter at jeg flyttet ut hjemme ifra,sikkert derfor dt var skummelt,ikke vant med slikt lengre :lol: Lurer på hva det egentlig var med den gården,har ikke fått noe svar på det noengang,rare greier :D
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

hehe.. Jauda... Men jeg husker de snakka om spøkelsestraktoren.. De skremte seg selv da vi så denne gjennomsiktige traktoren på vei opp.. Jeg tror jentene har en slags evne til å se diverse ting, men de er også veeeldig viltre.. Men den traktoren var ekkel.. Den var gjennomsiktig og vi så at ingen satt i den.. Den bare kjørte... Vi fikk samtidig latterkrampe.. huff.. Gode gamle dager ass.. :lol:

Jeg er veldig flink til å skremme meg selv, det er jeg.. hehe... Men jeg skjønner fremdeles ikke det som skjedde der de bor (altså hos faren) det er roligere hos moren som bor et par hus bortenfor...
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 345
Startet: 04 Mai 2005 13:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

Urk..Spøkelseskjøretøyer begynner å bli litt veel skummelt synes jeg,grøss... :shock:
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Hehehe.. De ekke det.. Traktoren er viiirkelig ekkel... Hihi.. Samtalen da vi så traktoren..

T: Ser du traktoren?
Moi: Jupp...
C: La oss stikke før den kommer etter oss..
Alle skriker og begynner å sykle panisk..
Moi: Jeg fåkke puste, jeg fåkke puste..
Alle ler og sykler paniskt fremdeles..
T: Vil du at jeg skal pisse på meg? (hu ler seg halvtforderva)

Det er liksom sånne samtaler som er morsomme.. Men men.. Back to the point.. Its spook-eeeh.
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 345
Startet: 04 Mai 2005 13:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

:lol: :lol: Hadde sykla pusten av meg jeg og..Meeen morsomt og lese da,fniiis :wink:
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Hehehe.. ER alltids like morsomt å lese sånt.. hehe.. :P Hehehe.. Hadde typen min visst om dette, trur jeg han ville ledd seg ihjel. :P
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links