Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkillingmark Paran-treffet REFERAT

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 578
Startet: 20 Jan 2005 12:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: one bedroom apartment

Innlegg av Spirou »

Tom_33 skrev:Olav: Jeg kan godt tenke meg å være med neste gang også... *s*
yeaaboyjiii.... tenkte det samme jeg...
Thyrin skrev:Har veldig lyst til å dra dit selv jeg, men får litt følelse av at disse turene er kun for "spesielt invidde"?

En liten ting til.... Er det veldig mange fra trøndelag her? Virker litt sånn...
(trønder selv
jeg er ikke spesiellt innvidd men jeg har jaffal sendt mail
avgårde om påmelding...

om det er trøndere her ? ja de har nok tatt helt av her...those bastards!!
Antall ord: 97
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Jørgen skrev:
om det er trøndere her ? ja de har nok tatt helt av her...those bastards!!
Nu e nu æ ækte skaptrønder da. Førrde om æ bor i Tronjæm så kann æ vel snakke norsk førrrde. :P
Antall ord: 40
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 345
Startet: 04 Mai 2005 13:28
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

Så flotte bilder,ser ut som dere virkelig koste dere :D
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sissa.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 22 Des 2004 18:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sørlandet

Innlegg av sissa. »

Ja... nå har det gått to uker siden turen til Sverige.

Må si at det har skjedd utrolig mye med meg i løpet av den tiden. Det er vanskelig å skulle lage et kort referat av hva jeg opplevde. Alt er så rart og uforståelig. :?
Turen, som egentlig var ment som en "spøkelsesjakt" (tror jeg?), ble slettes ikke slik jeg hadde forestilt meg. Det hjemsøkte huset kom helt i skyggen, for min del...

Jeg fikk de største opplevelsene gjennom trommereisene. Så tidligere liv, og fikk historien gjenfortalt av en som så akkurat det samme som meg. Underlig. Hørte også flere trommer enn de som var der, samt fløyte musikk. Det jobbet og banket i "det tredje øynet". Jeg ble så utrolig glad i mange mennesker jeg aldri før har sett. (i dette liv...) Det var direkte vondt å gå fra dem. Hadde følelesen av å være kommet hjem. Hadde endelig funnet dem, og så skulle de bare dra fra meg... Hvordan er det mulig? Har fått venner for livet... og jeg vet at om vi ikke treffes så ofte, så gjør det ikke noe, for vi er sammen i ånden. (ja... jeg er sprø... :D )

Nei... det er vanskelig å forklare til dere som ikke har vært der... og fremdeles tenker og grubler jeg masse over det som skjedde rundt bålet (trommereisene). Vet ikke om jeg kommer til å få noen svar, men det vekket hvertfall noe i meg! :D

Savner dere folkens...

Klem fra Sissa :wink:
Antall ord: 254
Livet er sjelens jordreise.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Animalspirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 52
Startet: 17 Feb 2005 10:58
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: En liten bygd på Vestlandet

Innlegg av Animalspirit »

Jeg har meldt min interesse når det gjelder neste treff ;) så nå krysser jeg fingrene og håper det er plass :)
Antall ord: 22
How lonely is the night without the howling of the wolf? Hear my song, know that you are not alone. Listen, you will hear me singing. Listen to my freedom, floating on the night air. Listen to what could be yours... oh my hunter, if only you would listen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Innlegg av Bearchild »

Sissa sier:
Må si at det har skjedd utrolig mye med meg i løpet av den tiden. Det er vanskelig å skulle lage et kort referat av hva jeg opplevde. Alt er så rart og uforståelig.
Turen, som egentlig var ment som en "spøkelsesjakt" (tror jeg?), ble slettes ikke slik jeg hadde forestilt meg. Det hjemsøkte huset kom helt i skyggen, for min del...

Jeg fikk de største opplevelsene gjennom trommereisene. Så tidligere liv, og fikk historien gjenfortalt av en som så akkurat det samme som meg. Underlig. Hørte også flere trommer enn de som var der, samt fløyte musikk. Det jobbet og banket i "det tredje øynet". Jeg ble så utrolig glad i mange mennesker jeg aldri før har sett. (i dette liv...) Det var direkte vondt å gå fra dem. Hadde følelesen av å være kommet hjem. Hadde endelig funnet dem, og så skulle de bare dra fra meg... Hvordan er det mulig? Har fått venner for livet... og jeg vet at om vi ikke treffes så ofte, så gjør det ikke noe, for vi er sammen i ånden.
Kunne ikke sagt det bedre selv..!! :)

Sissa sier:
(ja... jeg er sprø... )
Så langt derifra. Eller.. i såfall er vi fler om å være det! I og med at vi er så mange som har akkurat den følelsen. Takk for at du satte ord på det jeg har tenkt, det er litt "befriende" å få bekreftet at man ikke er alene om opplevelsene og følelsene, og nå føler jeg meg mye mindre sprø..! :D :wink:
Antall ord: 266
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

sissa skrev:Jeg fikk de største opplevelsene gjennom trommereisene. Så tidligere liv, og fikk historien gjenfortalt av en som så akkurat det samme som meg. Underlig. Hørte også flere trommer enn de som var der, samt fløyte musikk. Det jobbet og banket i "det tredje øynet". Jeg ble så utrolig glad i mange mennesker jeg aldri før har sett. (i dette liv...) Det var direkte vondt å gå fra dem. Hadde følelesen av å være kommet hjem. Hadde endelig funnet dem, og så skulle de bare dra fra meg... Hvordan er det mulig? Har fått venner for livet... og jeg vet at om vi ikke treffes så ofte, så gjør det ikke noe, for vi er sammen i ånden. (ja... jeg er sprø... :D )
Egentlig ganske merkelig å tenke på den gjengen som var der i et par dager. For mitt vedkommende var det kun Olav og Jan-Olav jeg hadde møtt før.
De følelsene av å være hjemme - å høre til blandt dere - var ganske overveldende.
Jeg ble kjent med masse flotte mennesker som var vonde å reise ifra fordi jeg ble glad i mange av dere.

Det var absolutt ikke en sammensveiset gjeng som reiste ned - men jeg tror sveiseflammen raste rundt og sveiset i ett sett.
Så kanskje vi var en utvalgt gruppe, kanskje det var meningen at vi skulle møte hverandre, kanskje det var forutbestemt at vi skulle ha de opplevelsene vi hadde.
For det hadde vi - masse gode opplevelser - alle sammen.

Ja det blir vanskelig å fordøye slikt - og det blir vanskelig å beskrive slikt.
Men takk for at jeg fikk møte dere - alle fine menneskene. :D :D :D :D
Antall ord: 278
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sissa.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 22 Des 2004 18:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sørlandet

Innlegg av sissa. »

Bearchild og Larsrolle:


God å høre at dere har liknende erfaringer som meg. Det tok faktisk de to ukene før jeg klarte å summe tankene mine såpass at jeg klarte å skrive noe her... Vet at andre sliter med det samme.

Og som du sier Larsrolle, så tror jeg også det var meningen at akkurat de som var der, var de som ble med. Det er derfor jeg er litt skeptisk til neste tur... ikke det at jeg har noe som helst imot de "nye" som skal være med. Det er bare det at jeg er redd for at "de gamle" ikke får plass... Høres sikkert rart ut. OG jeg gjentar: Har ikke noe imot de nye som skal være med... det er sikkert en mening med å treffe dem også. Syntes bare vi hadde det så greit vi som var der... :D

Og noen synes sikkert at dette høres helt teit ut, men jeg ble faktisk oppriktig glad i mange av de som var med på turen. Har tenkt i ettertid at det å treffe en eller to personer man har god kjemi med, er ganske unikt. Og her var det snakk om en hel gjeng!

klem til alle fra lille meg... :D
Antall ord: 205
Livet er sjelens jordreise.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
heiwa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 22 Des 2004 17:08
19

Innlegg av heiwa »

den turen gjorde noe med meg å! har sjedd mye med meg etterpå!
jeg trenger mer en to uker for å fordøye det, og for å få skrivd noe....
angående neste tur, så er jeg litt enig med sissa... men jeg vet også at det er fler som skal være med på dette å...


gleder meg til neste gang!
klem heiwa :P
Antall ord: 60
den som skryter av gårsdagens seiere, får ikke mye å skryte av i morra!

(kinesisk ordtak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

sissa skrev: klem til alle fra lille meg... :D
Ååå nå er du ikke så lita da Sissa :D Jeg vil heller si nett :D

Jeg tror at det samme vil skje på neste treff, uansett om de "gamle" blir med eller ikke.
Faktisk så tror jeg at vi allerede på dette forum har skapt en kjemi mellom mange, som er betegnende for hvorfor dette skjedde på Skillingmark.
Kjemien måtte bare passe.
Det var slik det skulle være og det er slik det vil bli på neste treff også.
Antall ord: 87
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sissa.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 22 Des 2004 18:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sørlandet

Innlegg av sissa. »

larsrolle PPV skrev:
sissa skrev: klem til alle fra lille meg... :D
Ååå nå er du ikke så lita da Sissa :D Jeg vil heller si nett :D

Jeg tror at det samme vil skje på neste treff, uansett om de "gamle" blir med eller ikke.
Faktisk så tror jeg at vi allerede på dette forum har skapt en kjemi mellom mange, som er betegnende for hvorfor dette skjedde på Skillingmark.
Kjemien måtte bare passe.
Det var slik det skulle være og det er slik det vil bli på neste treff også.
Jeg er vel ikke så liten, nei... men føler meg liten i den store sammenhengen... særlig nå for tiden! Føler ikke jeg har kontroll på livet mitt. Tror mer og mer at alt er skjebnestyrt. Og derfor ble det en hilsen fra lille meg... :)

Stor klem til Larsrolle fra nette meg! :wink:
Antall ord: 144
Livet er sjelens jordreise.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7959
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1693 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Off Topic ;-)
sissa skrev: Jeg er vel ikke så liten, nei... men føler meg liten i den store sammenhengen... særlig nå for tiden! Føler ikke jeg har kontroll på livet mitt. Tror mer og mer at alt er skjebnestyrt. Og derfor ble det en hilsen fra lille meg... :)
Stor klem til Larsrolle fra nette meg! :wink:
Vi har i utgangspunktet fri vilje, men vi har og visse ting vi skal igjennom, tror jeg.
( visse ting er skjebnebestemt , ja - vi har bestemd det selv i "mellomlivene" - altså fra andre siden)

Så når ett av disse "skjebne-punktene" dukker opp, må ting skje slik at vi "treffer der vi skal" ,
rett og slett for å få den erfaringen vi skal ha.
Dersom vi er ute av kurs for å treffe dette "skjebnepunktet" pågrunn av hva vi har valgt ( fri vilje),
må vi styres slik at vi treffer - dvs skjebnepunktet og vi må møtes ett sted.
At våre Hjelperefinner beste punkt for det stedet, er greit, så må de styre oss så vi og kommer dit.
Personlig tror jeg at man kan flytte om på steder og situasjoner slik at man får den opplevelsen man skal ha ifølge planen sin,
men det er det Hjelpere og Guider som gjør.
Så når vi kommer styrket ut i "andre enden av skjebnepunktet", får vi igjen "tilbake" livet vårt, men nå en erfaring rikere.

Det er de som mener at man har en 5-6 slike skjebnepunkter i livet,
og dette er ting man på en eller annen måte skal igjennom.

Noen slike punkter varer bare i timer, andre kan ta opptil flere år.

Uansett hva og hvordan ting og tang utvikler seg ; ta en dag av gangen. Og plutselig er vi ferdig med prøvelsen....

Asbjørn ( som har noen tøffe siste 12-15 mnd. bak seg... og sikkert enda noe i vente ;-)

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
BildeSjekk her

http://www.aa-mot.no SKYPE:SKYPE

phpMyChat på PPV server - Nederst på siden

Vi snakker på SKYPE:SKYPE
Antall ord: 351

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sissa.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 22 Des 2004 18:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sørlandet

Innlegg av sissa. »

Asbj. Aamot. PPVt skrev:Off Topic ;-)
sissa skrev: Jeg er vel ikke så liten, nei... men føler meg liten i den store sammenhengen... særlig nå for tiden! Føler ikke jeg har kontroll på livet mitt. Tror mer og mer at alt er skjebnestyrt. Og derfor ble det en hilsen fra lille meg... :)
Stor klem til Larsrolle fra nette meg! :wink:
Vi har i utgangspunktet fri vilje, men vi har og visse ting vi skal igjennom, tror jeg.
( visse ting er skjebnebestemt , ja - vi har bestemd det selv i "mellomlivene" - altså fra andre siden)

Så når ett av disse "skjebne-punktene" dukker opp, må ting skje slik at vi "treffer der vi skal" ,
rett og slett for å få den erfaringen vi skal ha.
Dersom vi er ute av kurs for å treffe dette "skjebnepunktet" pågrunn av hva vi har valgt ( fri vilje),
må vi styres slik at vi treffer - dvs skjebnepunktet og vi må møtes ett sted.
At våre Hjelperefinner beste punkt for det stedet, er greit, så må de styre oss så vi og kommer dit.
Personlig tror jeg at man kan flytte om på steder og situasjoner slik at man får den opplevelsen man skal ha ifølge planen sin,
men det er det Hjelpere og Guider som gjør.
Så når vi kommer styrket ut i "andre enden av skjebnepunktet", får vi igjen "tilbake" livet vårt, men nå en erfaring rikere.

Det er de som mener at man har en 5-6 slike skjebnepunkter i livet,
og dette er ting man på en eller annen måte skal igjennom.

Noen slike punkter varer bare i timer, andre kan ta opptil flere år.

Uansett hva og hvordan ting og tang utvikler seg ; ta en dag av gangen. Og plutselig er vi ferdig med prøvelsen....

Asbjørn ( som har noen tøffe siste 12-15 mnd. bak seg... og sikkert enda noe i vente ;-)

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
BildeSjekk her

http://www.aa-mot.no SKYPE:SKYPE

phpMyChat på PPV server - Nederst på siden

Vi snakker på SKYPE:SKYPE

Ja, dette tror jeg på!!! :D

Og nå er jeg inne i en periode hvor ting skjer over min fatte evne. jeg blir ledet og styrt... Jeg vet at det er til mitt eget beste, men det er frustrerende å ikke føle at man har kontroll på livet. Har aldri opplevd maken... hehe...

jaja... har hvertfall fint vær om ikke annet! :P

Solklem fra ei brun, nett sissa!
Antall ord: 422
Livet er sjelens jordreise.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7959
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1693 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

sissa skrev: jaja... har hvertfall fint vær om ikke annet! :P
Solklem fra ei brun, nett sissa!
hehe.... Sol ???? Hva er det ??
Her er det fremdeles REGN, Vått, ca 7-10 grader....
Bor i Florø.
Et stykke nord for Bergen... Norgest festligste ...ehhh... nei unnskyld vestligste by ;-)

Har omtrent ikke hatt sol vi i år...

Statusrapport ;-) :

Bilde

Håper de har rett de som påstår at den skal komme nå da, de lovet oss 15 grader i morgen.
Vel, vi ser jo det i morgen....

Asbjørn
Sist redigert av Asbjørn på 29 Jun 2005 00:46, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Taru
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 96
Startet: 02 Jan 2005 23:12
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Taru »

...og hvorfor ligner Sissa på Anne Mona fra Big Brother?????.... :lol: :wink:
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links