Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkillingmark Paran-treffet REFERAT

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
anniren

Skillingmark Paran-treffet REFERAT

Innlegg av anniren »

Her tenkte jeg de som ville kunne fortelle sin del av historien.. Alle tror jeg har opplevd forskjellige ting, så jeg tenkte en tråd om det og fortell om man ville..

Jeg vil fortelle min versjon:

Jeg, Anette, Jan-Olav og Lars var de siste som kom dit, så vi tok en hilse runde på de som var der. (var ikke lett å komme på alle navnene og forbinde de med nick med det samme :wink: )

Det ble alkohol i bildet og folk satt å snakket. Vi som kom sist hadde ikke rukket å se noe så vi tok oss en runde inn i huset. Jeg følte meg aldri vel i andre etg, og spesielt ikke på det ene rommet. Der kjente jeg at hjertet begynte å slå og pusten ble vanskeligere. Jeg ble tungpustet. Så gikk vi inn på det store rommet og der følte jeg ikke noe spesielt. Eneste jeg tenkte ved den døren som er helt innerst, var at jeg ikke ville se inn der. Det var noe som fikk meg til å ikke ville se (selv om jeg måtte se litt da) Jeg viste ikke om noe historie bak den døren før senere.
Kjelleren ville jeg ikke gå inn i.. Jeg bare liker ikke kjellere..
I 1 etg så var kjøkkenet den beste delen, ikke noe problemer der. Stuen var også grei, men når jeg gikk inn på det dødsrommet som vi sier, så kjente jeg hjertet begynte å hamre og slå igjen og pusten ble ekkel. Her gikk jeg ikke inn så mange ganger.

Det ble trommereise når alle fikk samlet seg, noe som var veldig avslappende og herlig.

Mer om fredagen vil jeg vel egentlig ikke si, eller jeg har vel ikke stort annet å si.. Merkelig nok så husker jeg svært lite fra den kvelden.

Lørdag:
Olav kommer inn døren der jeg, Anette og Jan-Olav ligger og vekker oss, han var i kjeeempe humør. Måtte jo stå opp da han kom løpende med en boks Cola til meg, hadde ikke no valg da nei.. hehe.. :wink:
Dagen gikk og vi kom til kvelden, Olav guidet oss inn i meditasjon, før han guidet oss inn i regresjon. Kjempe avslappende begge deler.

Det ble mange trommereiser utover kvelden, og det var heeelt utrolig, jeg kan ikke få sagt det nok. Jeg ble så fasinert og helt med når de satt der. Jeg kjente det inni meg selv om jeg ikke satt i ringen. Var spesielt den nest siste gangen de gjorde det når jeg og Anette stod i ringen der.. Den følelsen er vanskelig å beskrive. Jeg bare følte meg herlig.. hehe..
Jeg var også en tur innom det dødsrommet denne dagen, og bare jeg strekte ut hendene for å kjenne så kjente jeg det prikket mot hendene.. energiene i det huset er ikke små..

Jeg, Anette, Jan-Olav og Olav satt inne på stuen nede på lørdagen og snakket og var egentlig alene i huset, da hørte vi faktisk noen som var oppe. De trampet og sånn.. (ingen av deltagerene var oppe)
Vi prøvde så vidt det var trollbordet også, men ble ikke no action den dagen.. men det hadde vi ikke forventet. Jan-Olav spurte om de syntes vi forstyrret de, og olav sa at fordi om bordet ikke sa noe så var svaret nei.. Og det var jo greit å vite da..

Det jeg er mest overrasket over meg selv over, er trommingen til Gullvald og Knut.. Jeg vil bare si takk til de for en utrolig herlig opplevelse. Det var rett å slett fasinerende og flott.. Håper jeg får muligheten til å oppleve dere flere ganger.

Jeg vil si takk for en herlig helg til alle som var der.. jeg har hatt det kjeeeempe koselig..

Jeg er akkurat kommet hjem omtrent, og ville bare få dette ut av systemet.. Kanskje jeg kommer på flere detaljer siden som jeg skriver ned.. Bilder er det blitt tatt masse av.. regner med det blir lagt ut etterhvert...

Ann Iren.
Sist redigert av anniren på 13 Jun 2005 00:43, redigert 4 ganger totalt. Antall ord: 681

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Monica_J
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 99
Startet: 25 Apr 2004 17:59
20
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trøndelag
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Monica_J »

Hei Ann Iren :D
Så spennende dette virket da... Skulle gjerne ha vært med selv jeg :D
Så et dumt sp.m. Hva er en trommereise??? Har det noe med sjamanisme å gjøre? :oops:
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Monica_J skrev:Hei Ann Iren :D
Så spennende dette virket da... Skulle gjerne ha vært med selv jeg :D
Så et dumt sp.m. Hva er en trommereise??? Har det noe med sjamanisme å gjøre? :oops:
En trommereiser er når vi sitter i en sirkel og de ja trommer på trommene sine.. det var helt utrolig.. folk reiser da ut og møter bl.a kraftdyrene sine osv..
Ja det har med sjamanismen å gjøre.. Dette er noe du burde oppleve.. helt utrolig følelse.. herlig å høre på og se på.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

heiser litt i tråden så jeg er sikker på at den holder seg oppe til alle står opp etter turen.. *gjespe* Håper tråden blir full av spennende historier..
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Åhhh dæven det var bra godt å ligge i senga si igjen.. *gjesper*
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maya
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 169
Startet: 22 Nov 2003 08:22
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Aabenraa

Innlegg av Maya »

vvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhh
Ann Iren kjempeflott jeg er glad på dine vegne, og de andre.

Masse klemmer fra meg :lol:
Antall ord: 17
Perfeksjonisme findes ej...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Du skulle vært med vet du.. var en godt og blandet gjeng.. men dæven så moro jeg har hatt det.. :lol:
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
T-move ppv
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 04 Sep 2004 15:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vanvikan

Innlegg av T-move ppv »

Hørtes helt supert ut. Neste gang, hvis d blir nå, ska æ prøv å få t å vær me.. Har har har så lyst. Gla for aill som har vært med.. :) Sikkert kjæmpespennende tur.. ;)
Antall ord: 36
Lev en dag av gangen.. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Jeg regner med at vi etterhvert får flere referater (dyptgående studier :D ) etterhvert som folk får våknet og summet seg.

I alle fall så er det startet med utlegging av bilder på adressen:
http://rollteck.net/
Her mangler det billedtekster - så bare kom igjen :lol:

Samtidig vil jeg takke alle som var der for en utrolig hyggelig og både normalt og paranormalt treff.

Der var morsomt å møte dere alle sammen og å få treffe slike flotte mennesker som dere, samlet på en plass, er ikke alle forunt. :P

Skillingmark er en plass med masse energier. Noen gode, andre skumle men ingen onde. Det var mye sorg i de følelsene jeg fikk inn der, og jeg vet flere som hadde tunge stunder med disse følelsene.

Det tok to dager før jeg våget meg inn i "likrommet". Jeg prøvde flere ganger men kroppen min ville ikke inn.
Til slutt fikk jeg presset meg inn, og i overmot la jeg meg ned på sengen i rommet.
Først skjedde det ingenting og jeg var på vei til å reise meg opp.
Da la det seg en tyngde over brystet mitt og jeg fikk en utrolig sorgfølelse. Jeg husker at jeg utbrøt "fan her går det ikke an å være" og reiste meg fort opp.
Det rommet gikk jeg ikke inn i flere ganger.

Jeg var også en feiging og beveget meg heller ikke inn i kjelleren på huset. Der stoppet også kroppen meg. :shock:

På den gamle låven, som tilhørte huset, skulle det ikke spøke.
Imidlertid så var det noen som gikk inn der og påsto at det var spesielle energier på en plass.
Vi testet disse energiene - tre personer - og, uten å ha konferert med hverandre på forhånd om dem - så følte vi energiene på eksakt samme plass og med samme følelsesmønster.
En veldig interresant opplevelse som bekreftet en god del.

Ellers må jeg rette en spesiell takk til Gullvald og Knut som gav oss noen flotte opplevelser.
Personlig så har ikke trommereiser gitt meg noe tidligere. Imidlertid så var den nest siste trommereisen til Gullvald og Knut helt fantastisk.

Det var to sjaman-trommer men det lød som mange flere - det var plystring og visling i lydene - totalt en lydopplevelse av de skjeldne.

På denne spesielle trommereisen begynte Knut å synge - eller chante om du vil, og han var fullstendig overtatt av andre krefter.
Ikke bare sang han men han snakket også en eller annen indiansk dialekt innimellom.
Vi som fulgte med var nødt til å bli grepet av lydene, trommene, fløytene, og stemmene.

I slike kretser som dette var det masse gode følelser mellom medmennesker.
Flere av dere har så fantastiske gode vibrasjoner som omgir dere at man bare er nødt til å bli glad i dere.
Det er sterkt, på så kort tid, å få så god kontakt - med så mange.
Det var mange gode diskusjoner og det var mange som ble hjulpet med mangt og hjalp med mangt.

Og for all del - det var jævli morsomt og mye latter.
Jeg tror ikke en eneste av deltakerne hadde noen kjedelige stunder. Følelsesmessige, ja, men ingen kjedelige.

Fisket var en stoor skuffelse - et par napp - men ikke en eneste fisk ble dratt opp. Til tross for at det ble prøvd med både mark, sluk og andre lurifakser får å få han til å bite - men ikke f..... :D
Men så er det jo heller ikke fisken, men det å fiske som er kosen da (trøster jeg meg med). :?

Takk til dere alle som var med - dere er noen flotte mennesker.
Sist redigert av larsrolle på 13 Jun 2005 14:14, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 608
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Innlegg av Bearchild »

Larsrolle sier:
Jeg regner med at vi etterhvert får flere referater (dyptgående studier ) etterhvert som folk får våknet og summet seg.
Tror det kan ta litt tid å hente seg inn igjen ja, utrolig med inntrykk og tanker som skal sorteres..! :)

Vil i første omgang få takke dere for en minnesrik og herlig helg, det er en fantastisk gjeng som var samlet i sverige. Var kjempetrist å reise derifra..

Og jeg også takker spesielt Knut og Gullvald for de fantastiske trommereisene.. ubeskrivelig, rett og slett!!

Håper det ikke blir lenge til neste treff, tror jeg skal forhåndsbestille plass! :D
Antall ord: 103
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Takker for en trivelig helg (selvom lørdagen ble litt kort for min del *kremter*).

Selv om jeg som vanlig ikke opplever noe direkte, utenom inne på "likrommet" som var guffent (særlig første dagen) og i den gamle jordkjelleren under ene uthuset, så hadde jeg en kjempeflott helg sammen med et koppel med utrolig trivelige "gærninger". ;-)

Jeg hadde også nytte av trommereisingen selv om jeg egentlig ikke har insett dette før i ettertid. *s*

Takker ALLE for en koselig helg med trivelig selskap, god mat og godt drikke...dog litt lite fisk som Lars jo nevnte.
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Melder meg herved på neste tur!!! Utrolig gøy å se bildene deres folkens, og å høre historiene... :lol:
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
amora.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 03 Feb 2005 14:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansand

Innlegg av amora. »

kjempe gøy å se bildene.

gleder meg til resten... :D

jeg er med neste gang, melder meg på nå jeg. hehehe

så dere noe uavanelig da? noen som kom i kontakt med noe???

klem
Antall ord: 33
THE TRUTH IS WITHIN!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

amora PPV skrev:så dere noe uavanelig da?
Hørte rykter om at noen så ting skje ja.. og det var action om natten.. men regner med de forteller selv når de får rotet seg på nett igjen.. :)

Veldig fasinerende i hvertfall.. men dæven jeg er glad jeg ikke lå inne i huset uansett.. Hadde ikke fått sove jeg i hvertfall om jeg hadde våknet av folk tassende rundt meg..

*grøsse nedover ryggen*
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 578
Startet: 20 Jan 2005 12:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: one bedroom apartment

Innlegg av Spirou »

hmm....farsken... hørtes fettkult ut AI...

er så synd at jeg bor på andre siden av kloden...sånn nesten...

,,....*sukk.... må få meg bil...*

så nettopp på bildene jeg... så koselig det ser ut da..
jjaaa...må få bildetekst! også kem som er kem å sånn...
slikt er litt stas syns...

:mrgreen:
Antall ord: 53
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links