Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkillingmark Paran-treffet REFERAT

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Ok

Innlegg av Ok »

Bearchild skrev:Selvsagt er det lov å spørre, skulle gjerne fortalt hvis jeg hadde hatt noe å fortelle enda.. :)

Men som mange sier gjennom tråden er det enda mye å sortere og fordøye, derfor tenkte jeg kanskje folk ville fortelle etterhvert.. litt senere, liksom..
Kan ikke du spørre de som fikk det til om de har lyst til å skrive om det siden du vet hvem det er liksom ?
Det var denne jeg refererte til, mente bare å be dere være litt tålmodige med oss..
Jepp, den var min den.
Så klart forstår jeg det at noen vil ha tid til å fordøye det dere har opplevd, og respekterer det. Jeg skrev jo ikke akkurat "FORTELL!!" men om noen hadde lyst :)

Det jeg er nysgjerrig på er hovedsaklig fremgangsmåten og hvor mangen som fikk det til av så så mangen deltakere 8)
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sissa.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 22 Des 2004 18:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sørlandet

Innlegg av sissa. »

Hei og takk for sist...

Må bare føye meg til i rekken av folk som takker Knut og Gullvald for en helt fantastisk opplevelse. Den trommingen deres er dypt savnet... :(

Ellers vil jeg også takke dere andre for turen. En kjempe flott gjeng med humor og glede. Kjempemessig å treffe dere.

Ekstra stor klem til de som føler seg truffet. :wink:
Ingen nevnt, ingen glemt!

Klem fra Sissa
Antall ord: 68
Livet er sjelens jordreise.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Når jeg blir storere skal jeg joine dere!

Lars: så søøøøt du var på bildet! Gleder meg til å treffe deg!

Tom: Dud, what happend to your hair?
Antall ord: 29
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 578
Startet: 20 Jan 2005 12:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: one bedroom apartment

Innlegg av Spirou »

tussi skrev:Tom: Dud, what happend to your hair?
yeaahhh ??!
Antall ord: 10
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Jørgen skrev:
tussi skrev:Tom: Dud, what happend to your hair?
yeaahhh ??!
haha! trorù n he jemt sæ?
Antall ord: 19
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 578
Startet: 20 Jan 2005 12:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: one bedroom apartment

Innlegg av Spirou »

har skjønt det så at han er borte ellerno...
Antall ord: 10
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

Ruth skrev:
Bearchild skrev:Selvsagt er det lov å spørre, skulle gjerne fortalt hvis jeg hadde hatt noe å fortelle enda.. :)

Men som mange sier gjennom tråden er det enda mye å sortere og fordøye, derfor tenkte jeg kanskje folk ville fortelle etterhvert.. litt senere, liksom..
Kan ikke du spørre de som fikk det til om de har lyst til å skrive om det siden du vet hvem det er liksom ?
Det var denne jeg refererte til, mente bare å be dere være litt tålmodige med oss..
Jepp, den var min den.
Så klart forstår jeg det at noen vil ha tid til å fordøye det dere har opplevd, og respekterer det. Jeg skrev jo ikke akkurat "FORTELL!!" men om noen hadde lyst :)

Det jeg er nysgjerrig på er hovedsaklig fremgangsmåten og hvor mangen som fikk det til av så så mangen deltakere 8)
Hei igjen, jeg vil overhode ikke gjengi noen form for regresjons teknik her, for det er nok av wannabes ute å går.

Jeg snakket med 4-5 stk som fikk en del ut av regresjonen. Nå gjorde vi jo dette i en regresjons reise, ikke slik jeg jobber når jeg skal ta noen inn i en skikkelig regresjon, For da klarer alle det.

Noen fikk sterke opplevelser, og andre mindre eller ingen ting.
Så det er opp til en hver å fortrelle, men setter pris på teknikken ikke blir videre delt på forumet, eller andre steder, for man skal også takle dette, om situasjonen snur seg og vite hva man gjør.

Olav.
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

Da var det min tur til å si at jeg hadde en flott helg da :) Kan ikke la kona ta seg av absolutt alt heller ;)

Synes det var artig å se ansiktene bak div nick fra her inne. Og kosli å treffe så mange trivelige mennesker, med samme interesse som meg selv. Det hadde jeg ikke drømt om at kunne skje :) Jeg er ikke (desverre) den som er mest sensitiv for å føle energier å slikt, men sitter nå igjen med følelsen av at jeg fikk overraskende mye inntrykk av de forskjellige aktivitetene denne helgen. Det være seg å føle på senger og likkleder, til de flotte trommereisene til Knut og Gullvald. Så til alle dere som var der, takk for en kjempekosli helg!!!

Klemmer fra Jan-Olav
Antall ord: 127
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

synes knut gjorde en fabelaktiv kanalisert trommereise, aldri sett noe så bra, selv om jeg holdt på og skulle sove måtte jeg sette hodet opp og se :)

men jeg vil takke dere alle som blei med, neste treff blir mye bedre organiser og jeg og knut kommer til å dele mye mere med dere som blir med :)
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Jan-Olav PPV skrev:Da var det min tur til å si at jeg hadde en flott helg da :) Kan ikke la kona ta seg av absolutt alt heller ;)

Synes det var artig å se ansiktene bak div nick fra her inne. Og kosli å treffe så mange trivelige mennesker, med samme interesse som meg selv. Det hadde jeg ikke drømt om at kunne skje :) Jeg er ikke (desverre) den som er mest sensitiv for å føle energier å slikt, men sitter nå igjen med følelsen av at jeg fikk overraskende mye inntrykk av de forskjellige aktivitetene denne helgen. Det være seg å føle på senger og likkleder, til de flotte trommereisene til Knut og Gullvald. Så til alle dere som var der, takk for en kjempekosli helg!!!

Klemmer fra Jan-Olav

Klemme masse tilbake på Jan-Olav..

Nåååå først seg jeg at det er ett egg og ikke godis.. hih.. :lol: 8)
Antall ord: 151

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

Hei

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

Blir dere med på neste treff dere som var med sist gang?
7-9 oktober? Har spurt jovian om å få lov til å poste ut neste treffs planlegging, så jeg regner med at det kommer etter hvert.

Olav.
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sissa.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 22 Des 2004 18:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sørlandet

Re: Hei

Innlegg av sissa. »

Olav Moldestad PPV skrev:Blir dere med på neste treff dere som var med sist gang?
7-9 oktober? Har spurt jovian om å få lov til å poste ut neste treffs planlegging, så jeg regner med at det kommer etter hvert.

Olav.

jau... hvis ikke det dukker noe annet opp... høstferie, vettu! :D
Antall ord: 52
Livet er sjelens jordreise.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ok

Innlegg av Ok »

Olav Moldestad PPV skrev:
Ruth skrev:
Bearchild skrev:Selvsagt er det lov å spørre, skulle gjerne fortalt hvis jeg hadde hatt noe å fortelle enda.. :)

Men som mange sier gjennom tråden er det enda mye å sortere og fordøye, derfor tenkte jeg kanskje folk ville fortelle etterhvert.. litt senere, liksom..
Kan ikke du spørre de som fikk det til om de har lyst til å skrive om det siden du vet hvem det er liksom ?
Det var denne jeg refererte til, mente bare å be dere være litt tålmodige med oss..
Jepp, den var min den.
Så klart forstår jeg det at noen vil ha tid til å fordøye det dere har opplevd, og respekterer det. Jeg skrev jo ikke akkurat "FORTELL!!" men om noen hadde lyst :)

Det jeg er nysgjerrig på er hovedsaklig fremgangsmåten og hvor mangen som fikk det til av så så mangen deltakere 8)
Hei igjen, jeg vil overhode ikke gjengi noen form for regresjons teknik her, for det er nok av wannabes ute å går.

Jeg snakket med 4-5 stk som fikk en del ut av regresjonen. Nå gjorde vi jo dette i en regresjons reise, ikke slik jeg jobber når jeg skal ta noen inn i en skikkelig regresjon, For da klarer alle det.

Noen fikk sterke opplevelser, og andre mindre eller ingen ting.
Så det er opp til en hver å fortrelle, men setter pris på teknikken ikke blir videre delt på forumet, eller andre steder, for man skal også takle dette, om situasjonen snur seg og vite hva man gjør.

Olav.
Wannabes ja..
Jeg var bare nysgjerrig på hvilken metode du brukte siden det var så få som fikk det til .
Jeg driver med regresjon selv når jeg er alene, jeg har funnet ut at det er det som er det beste for meg rett og slett fordi jeg stoler kun på meg selv :wink: Jeg har faktiskt kjennskap til flere metoder selv også. Og jeg mener at det ikke er farlig å drive med dette alene bla fordi jeg har forståelse for at det jeg opplever er fortid/ evt fantasi, det skjer liksom ikke i nuet dermed kan det ikke skade meg på noen som helst måte!!
Antall ord: 371

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

tussi skrev:
Jørgen skrev:
tussi skrev:Tom: Dud, what happend to your hair?
yeaahhh ??!
haha! trorù n he jemt sæ?
'

Gjemt...hvem...hvor?? :wink:

Er innom innimellom, bare ikke så ofte akkurat nå, men jeg kommer nok knallsterkt tilbake!! :lol:

Olav: Jeg kan godt tenke meg å være med neste gang også... *s*
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thyrin
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 306
Startet: 12 Mai 2005 07:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thyrin »

Heisann...
Høres ut som dere hadde en kjempespennende og fin tur....
Har veldig lyst til å dra dit selv jeg, men får litt følelse av at disse turene er kun for "spesielt invidde"?

En liten ting til.... Er det veldig mange fra trøndelag her? Virker litt sånn...
(trønder selv)
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links