Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkillingmark Paran-treffet REFERAT

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
heiwa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 22 Des 2004 17:08
19

Innlegg av heiwa »

larsrolle PPV skrev:
Bearchild skrev:BlomsterFinn??! Jaja, kjært barn har mange navn..

DJ Lars, Kokke- Lars, Lars Rulle, Telt- Knurrer`n.. Gode, gode Lars! :wink: :D
Blomsterfinn - okei da - men uten sammenligning forøvrig. Til det er jeg altfor glad i motparten :oops:

Skjønner ikke hvor du har det med telt-knurrern fra - kan ikke minnes at noe slikt er forbundet med undertegnede... :lol:
hehe, husker du ikke (du sov jo) at vi hadde trommereise etter at du hadde lagt deg?? da var jo du den tredje lydkilden :lol: hehe, en levende didirido :lol: hehe, kjært barn mange navn!


heiwa :P
Antall ord: 97
den som skryter av gårsdagens seiere, får ikke mye å skryte av i morra!

(kinesisk ordtak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

heiwa skrev:hehe, husker du ikke (du sov jo) at vi hadde trommereise etter at du hadde lagt deg?? da var jo du den tredje lydkilden :lol: hehe, en levende didirido :lol: hehe, kjært barn mange navn!
Er det--- påstår du -- er det noen som insinuerer at jeg lager lyder i min dype meditasjonstilstand.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Antall ord: 55
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det både ser og høres ut som om dere hadde det veldig hyggelig!! :D
Antall ord: 15
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ok

Innlegg av Ok »

Er det noen som har lyst til å forteller mere om da Olav ledet dere in i regresjon?

Kjekt at dere hadde en koselig tur forresten :D
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Anette
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 139
Startet: 18 Apr 2005 18:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Anette »

Kan bare snakke for meg selv, jeg fikk det ikke til. Er ikke så bra på å meditere heller jeg da. Det er det der med å slappe av.. Hadde vært spennende om jeg hadde fått det til :)

Kanskje andre har noe å bidra med?
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Samma her, sier det samme som Anette.. Men blir spennende den dagen vi fikser det da.. :)
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Anette
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 139
Startet: 18 Apr 2005 18:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Anette »

Jupp! Er bare å øve seg.. eller?
Må vel jobbe litt med seg sjøl først :D
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ok

Innlegg av Ok »

Ok, vet dere om det var noen som fikk det til?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Ruth skrev:Ok, vet dere om det var noen som fikk det til?
Jepp..
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ok

Innlegg av Ok »

anniren skrev:
Ruth skrev:Ok, vet dere om det var noen som fikk det til?
Jepp..
Jepp...jepp.. bare jepp liksom.. :(

Kan ikke du spørre de som fikk det til om de har lyst til å skrive om det siden du vet hvem det er liksom ? :D

Åssen gikk Olav frem da, hvordan ledet han dere inn i regresjon(sforsøket) ?
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Det var da fryktelig til nyskjerrighet :lol:

Første gangen Olav ledet oss inn i regresjonen var det for å møte våre kjære på "den andre siden" og våre hjelpere.
Jeg har kjent til metoden til Olav og har praktisert den flere ganger men tidligere har det mislykkes.
Denne gangen gikk det faktisk litt bedre og jeg fikk se mine kjære som bilder på en TV skjerm.
Imidlertid var regresjonen noe for kort (i alle fall for meg) til at man fikk gå videre.

Andre gangen Olav ledet oss inn i regresjonen var det for å gå til tidligere liv, og vi var godt på vei, men så var det en av oss som fikk en sterk reaksjon som Olav måtte ta seg av. Dette avbrøt forsøket og vi kom ikke videre.

Denne regresjonsteknikken er meget lett og lære men jeg tror det er viktig at det er flere tilstede.
Grunnen til dette er at det kan komme slike reaksjoner som den vi fikk på treffet.

Jeg må imidlertid berømme Olav for en profesjonell takling av det som skjedde og det hele gikk veldig bra.

Hvordan dette utføres overlater jeg til Olav å forklare - om han vil det da. Som tidligere nevnt så er ikke dette noe å leke med alene.
Antall ord: 217
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Innlegg av Bearchild »

Jepp...jepp.. bare jepp liksom..

Kan ikke du spørre de som fikk det til om de har lyst til å skrive om det siden du vet hvem det er liksom ?

Åssen gikk Olav frem da, hvordan ledet han dere inn i regresjon(sforsøket) ?
Det er ikke bare lett å fortelle hva man har opplevd.. noen har hatt veldig sterke opplevelser som kanskje er for tøffe å dele (?), mens andre igjen har sett/ opplevd ting som er vanskelig å vite om er reelle.. (sistnevnte gjelder i hvertfall for min del).



Skjønner godt at du er nysgjerrig, det var jeg også! Men tror hver og èn får snakke for seg selv, historiene kommer nok etterhvert! :)
Antall ord: 114
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Bearchild skrev:
Jepp...jepp.. bare jepp liksom..

Kan ikke du spørre de som fikk det til om de har lyst til å skrive om det siden du vet hvem det er liksom ?

Åssen gikk Olav frem da, hvordan ledet han dere inn i regresjon(sforsøket) ?
Det er ikke bare lett å fortelle hva man har opplevd.. noen har hatt veldig sterke opplevelser som kanskje er for tøffe å dele (?), mens andre igjen har sett/ opplevd ting som er vanskelig å vite om er reelle.. (sistnevnte gjelder i hvertfall for min del).



Skjønner godt at du er nysgjerrig, det var jeg også! Men tror hver og èn får snakke for seg selv, historiene kommer nok etterhvert! :)




Vi skjønner da det og vi krever ikke det heller, men i og med at det er lagt ut en tråd for å fortelle om treffet må det da være lov til å spørre.
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
heiwa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 22 Des 2004 17:08
19

Innlegg av heiwa »

Leah skrev:
Bearchild skrev:
Jepp...jepp.. bare jepp liksom..

Kan ikke du spørre de som fikk det til om de har lyst til å skrive om det siden du vet hvem det er liksom ?

Åssen gikk Olav frem da, hvordan ledet han dere inn i regresjon(sforsøket) ?
Det er ikke bare lett å fortelle hva man har opplevd.. noen har hatt veldig sterke opplevelser som kanskje er for tøffe å dele (?), mens andre igjen har sett/ opplevd ting som er vanskelig å vite om er reelle.. (sistnevnte gjelder i hvertfall for min del).



Skjønner godt at du er nysgjerrig, det var jeg også! Men tror hver og èn får snakke for seg selv, historiene kommer nok etterhvert! :)
Vi skjønner da det og vi krever ikke det heller, men i og med at det er lagt ut en tråd for å fortelle om treffet må det da være lov til å spørre.

jeg skal, når jeg får samlet meg litt og tenkt over alt sammen, fortelle om mine opplevelser derfra... trenger bare litt tid til å fordøye....

heiwa :P
Antall ord: 182
den som skryter av gårsdagens seiere, får ikke mye å skryte av i morra!

(kinesisk ordtak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Innlegg av Bearchild »

Selvsagt er det lov å spørre, skulle gjerne fortalt hvis jeg hadde hatt noe å fortelle enda.. :)

Men som mange sier gjennom tråden er det enda mye å sortere og fordøye, derfor tenkte jeg kanskje folk ville fortelle etterhvert.. litt senere, liksom..
Kan ikke du spørre de som fikk det til om de har lyst til å skrive om det siden du vet hvem det er liksom ?
Det var denne jeg refererte til, mente bare å be dere være litt tålmodige med oss..
Antall ord: 84
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links