Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøkelsenes/gjenferdenes opplevelse av vår tid.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
CottonEyeJoe.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 33
Startet: 13 Mai 2005 21:21
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer

Spøkelsenes/gjenferdenes opplevelse av vår tid.

Innlegg av CottonEyeJoe. »

Hvis vi kan se og oppleve spøkelser, så vil jo spøkelsene også kunne oppleve oss, og vår tid og våre omgivelser. Hvis de åndene som går igjen, døde for mange år siden. Vil ikke de da se ting, som for de er totalt uforståelige. Tv, radio, pipende mobiltlf. datamaskiner osv. Kan det være med på å gjøre åndene/spøkelsene forvirret.
Antall ord: 69
Let the good spirits follow your way. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Kan vi se og oppleve spøkelser?
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Re: Spøkelsenes/gjenferdenes opplevelse av vår tid.

Innlegg av Atmi »

CottonEyeJoe. skrev:Hvis vi kan se og oppleve spøkelser, så vil jo spøkelsene også kunne oppleve oss, og vår tid og våre omgivelser. Hvis de åndene som går igjen, døde for mange år siden. Vil ikke de da se ting, som for de er totalt uforståelige. Tv, radio, pipende mobiltlf. datamaskiner osv. Kan det være med på å gjøre åndene/spøkelsene forvirret.
Hvis det nå er slik at de kan se og får med seg det jeg gjør. Da regner jeg ikke med at de døde for 2000 år siden og plutselig kommer her nå og ser en masse med datamaskiner. Da er det i tilfelle sannsynlig at de har sett det hele tiden og at de derfor vet mer om datamaskiner og tv og annen utvikling enn vi gjør.

Atmi
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Hmmm....nå spørs det da om de "sfærene" som de vanker i er like fysiske og materielle som vår? Jeg vet ikke, men jeg innbiller meg at de ikke er i vår dimensjon vanligvis, men at vi kan få et glimt av deres innimellom. Hva om tiden "stopper" for de som ikke forlater jordplanet? Det er mange som hører at ting blir flyttet på uten at det er skjedd noe ved nærmere ettersyn, kanskje de er stuck i sin egen lille verden som er helt uforandret?
Antall ord: 92
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sashaian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 126
Startet: 28 Jan 2005 16:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Sashaian »

Heia skrev:Hmmm....nå spørs det da om de "sfærene" som de vanker i er like fysiske og materielle som vår? Jeg vet ikke, men jeg innbiller meg at de ikke er i vår dimensjon vanligvis, men at vi kan få et glimt av deres innimellom. Hva om tiden "stopper" for de som ikke forlater jordplanet? Det er mange som hører at ting blir flyttet på uten at det er skjedd noe ved nærmere ettersyn, kanskje de er stuck i sin egen lille verden som er helt uforandret?
Enig, sånn har jeg også fått for meg at det er.......
Antall ord: 107
Du er et spirituelt vesen som har valgt å ha en menneskelig erfaring.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 345
Startet: 04 Mai 2005 13:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

Det er nok noen som kan bli forvirret,men enkelte synes det er festlig også.Så et program der en jente som levde for ca hundre år siden,synes det var så festlig å leke seg med familiens dampstrykejern.Hun kunne ikke skjønne hvordan det kunne gå an at det kom damp ut av det..Familien var derimot ikke like begeistret siden de stadig fant strykejernet på full guffe,er jo en smule brannfarlig da. :)
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links