Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserPsiball, jeg ttrenger hjelp.

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bartao_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 09 Jun 2005 18:11
18

Psiball, jeg ttrenger hjelp.

Innlegg av Bartao_ »

Hei,

Prøvde meg på å lage en sånn Psiball her istad.. De første 5 minuttene kjente jeg lite, tenkte at det var bare tull, Så tok jeg meg sammen og begynnte å bli varm i henda, fikk prikking og motstand i lufta når jeg bevegde henda mot hverandre...

Men så lurer jeg på hvordan jeg vet jeg har klart det ? skal man kunne se den ? Føle den ?

Hva med dere som kaster dem ?????

Skjønner nesten ikke no jeg..
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Du har kjent energien ihvertfall. Jeg driver ikke med psi noe særlig, men det som er cluet er jo at du fokuserer energien og visualiserer den for ditt indre. Rett og slett late som om du lager en ball, kaster den o.s.v. da vil du merke at du "styrer" energien med tankene dine.
Tror ikke det er så vanlig å se psiballer dersom en ikke har evne til å se energier og aura etc. Men etterhvert blir en flinkere til å kjenne energien og å visualisere...

En annen ting du kan prøve er å bruke en pendel. Du holder den rolig i den ene hånden og så holder du den andre hånden 2-3 cm. under pendelspissen (håndflaten opp). Da vil pendelen begynne å svinge når den kommer inn i energifeltet. Da ser du at du har energien "i fingrene".
Antall ord: 142
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links