Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserPrøvde han å si meg noe?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Juvelina
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 121
Startet: 08 Jun 2005 14:35
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Prøvde han å si meg noe?

Innlegg av Juvelina »

Kjæresten min har aldri møtt faren sin, han rakk det ikke før det ble for sent... For noen år tilbake hadde jeg en drøm der jeg TROR faren hans prøvde å kontakte meg eller si meg noe.

Drømmen begynte med at jeg var på kirkegården der han var gravlagt, sammen med kjæresten min. Det var sol og en veldig fin dag. I øyekroken ser jeg en mann et stykke borte, og plutselig bare skjønner jeg at det er faren til kjæresten min. Da jeg snur meg for å si det til kjæresten min, er han borte og mannen begynner å komme mot meg. Han gikk ikke, han "fløt" bortover... Jeg syntes det begynte å bli litt ubehagelig og prøvde å gå derfra, men plutselig hadde han tatt meg igjen. Da han var helt borte ved meg begynte han å si: "Du må si til Martin at..." Og da våknet jeg!

Det mest interessante med det hele er at før jeg hadde denne drømmen hadde jeg aldri sett et bilde av faren hans. Men da jeg fikk se et bilde, var det samme mannen, med samme skinnjakka som han hadde i drømmen min.

Er det noen som har noen meninger om hva dette kan ha betydd? Kanskje er det noen som har noen tips om hvordan jeg evt. kan få mer kontakt?
Antall ord: 232

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

asså,å drømme om de døde er direkte kontakt med de døde :)

klem
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Helt seriøst. Dette sier jeg ikke for å være frekk. Men INGEN her inne har svarene på sånne spørsmål. Og det er vel bedre å høre på sin indre stemme enn å høre på hva andre tror.

Dette TROR jeg;

I enkelte drømmer kan man få besøk. Man må bare stole på magefølelsen. Du vil ikke få noen beviser som sier det ene eller andre. At avdøde tar kontakt gjennom drømmer er noe mange tror på, men det er ikke bevist.

Kontakt kan du kanskje få hvis går til et medium.
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

shocola skrev:asså,å drømme om de døde er direkte kontakt med de døde :)

klem
Ok hør nå her. ÅSSEN vet du det?
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

åssen jg vet det,har en helt annen sammenheng.
vær litt blid da :P

klem
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

shocola skrev:åssen jg vet det,har en helt annen sammenheng.
vær litt blid da :P

klem
Ikke sinna :D Men åssen vet du det????
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

det har en anna sammenheng som jg ikke legger ut på nettet...


klem
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Juvelina
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 121
Startet: 08 Jun 2005 14:35
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Juvelina »

Wiz:
Beklager, men formuleringa ble nok litt dårlig... Jeg skjønner jo at ingen har svarene, men jeg er veldig nysgjerrig på hva andre TROR. Det er jo tross alt mange her som har mye mer peiling enn meg, og sikkert også lignende erfaringer.

Takk for svar!
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ja, jeg skjønner det. Vi prøver å lære av hverandre. Ofte så husker jeg bedre møter med avdøde enn vanlige drømmer så jeg tror det er det du opplevde.
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
maie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 22 Mai 2005 20:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av maie »

Hei...
Jeg anbefaler deg å gå inn i meditasjon å prøve å spørre om du kan få kontakt med faren hans... spør ham hva det var han ville du skulle si... å husk å stol på deg selv når du føler du får svar... det første som faller deg inn er ofte det rette svaret...
Jeg tror du vil få det til...
Jeg har selv ofte hatt kontakt med døde, både i våken og sovende tilstand... og både døde jeg har kjent og ikke som vil bringe forskjellige budskap... det gjelder å stole på seg selv og bringe videre de budskap du får og deretter gi slipp. stol på at du har gjort ditt...
et tips kan være å gi budskapet videre telepatisk (det passer ikke alltid inn å komme med beskjeder til folk fra døde)... stol på at den du sender til faktisk mottar beskjeden og det vil skje, tviler du kommer den ikke fram (det vet jeg alt om)... men uansett håper jeg du tar kontakt og bringer hans beskjed til kjæresten din...

og til Wiz... du skal ikke være så sikker på at ingen her inne forstår hva hun snakker om eller vet svar... bare hver enkelt kan føle i seg selv hva man har svar på... men selv om vi sitter inne med info om forskjellige ting så har du fullstendig rett i at hun bør finne svaret inne i seg selv... det er jo det hun lærer av...
Så kjære Juvelina... prøv og du vil forstå, tror nå jeg :wink: å lykke til!!!
Antall ord: 272

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Jeg tror du kan møte døde i drømme. Men jeg tror også at dersom han hadde hatt noe spesielt han forsøkte å fortelle deg, så hadde du ikke våknet.

Jeg tror at det faktum at du våknet kan være på grunn av at der ikke var noe beskjed til deg. Hvordan han så ut kan ha kommet av en logisk vurdering fra din side, eller at du hadde delvis kontakt med ham. Men jeg tror faktisk ikke du ville våknet hvis der var noe spesielt. Kanskje du fikk en kontakt fordi du var opptatt av det (da søker du jo automatisk, og når du sover vil hjernen automatisk bearbeide det fokus som har vært i våken tilstand), men at der ikke var noe mer enn det?

Atmi
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Juvelina
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 121
Startet: 08 Jun 2005 14:35
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Juvelina »

Atmi:

Dette er kanskje et dumt/rart spørsmål, men jeg spør likevel: Det kan ikke være at jeg våknet fordi jeg ikke var "klar" eller mottagelig for det han ville si meg?
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Juvelina skrev:Atmi:

Dette er kanskje et dumt/rart spørsmål, men jeg spør likevel: Det kan ikke være at jeg våknet fordi jeg ikke var "klar" eller mottagelig for det han ville si meg?
kanskje.

Men jeg er av den tro at dersom du ikke hadde vært klar til å motta beskjed så hadde han ikke prøvd å gi deg en beskjed. Derfor tror jeg der ikke var noen beskjed :) Jeg tror gjerne du kan falle ut av meditasjon gr prestasjonsangst osv, men ikke søvn.

Men jeg tror bare det er slik. Jeg er litt sånn som har mine overbevisninger. Men jeg prater ikke med ånder, så der er nok andre som har mer grunnlag til å uttale seg enn jeg har
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
maie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 22 Mai 2005 20:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av maie »

jo kjære Juvelina jeg tror nok det kan være noe i det du sier at du våknet fordi du innerst inne ikke var klar for å motta budskapet... men du er på rett vei og det er en årsak i at han tok kontakt med akkurat deg... så om du bare gir deg selv tid og jobber med det å centrere deg selv så vil du ikke bli skremt som jeg har forsøkt å beskrive til deg før... alt kommer til akkurat riktig tid for enten deg eller den som skal motta budskapet... kanskje trenger du mer tid til å fordøye det at du blir medium og kanskje trenger vedkommende/altså kjæresten din mer tid før tiden er rett for ham å motta budskapet du skal gi ham.. hvem vet men jeg er sikker på at du får vite det hele når tiden er inne :wink: og lykke til. klem
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Jeg TROR at det kan være en hilsen, at du er medium til din kjærestes far.. :D Håper du finner mer ut av det.. :D
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links