Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserÅpne chakraen

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
linaj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 30 Mai 2005 08:46
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordnorge

Innlegg av linaj »

Hvordan kan man finne ut om man har evner? Har lest at en som klarsynt kan se hvordan evner man har eller kan utvikle. DANNi skreiv "Du burde spørre en klarsynt om dette. Kanskje han/henne vil kunne snakke med hjelperne dine og få svar om dette og evt. evnene du vil få i seinere tid.

Hvis du har god tid så ring meg om 5 år, da er jeg 23 og skal ha kommet i god gang med klarsyn . Det har jeg ihvertfall fått vite av Olav Moldestad:D Kan ikke vente Har ikke sett så mye til det ennå da, annet enn at jeg har kommet borti healing. Reconnective Healing."
Er det noen her som kan finne det ut? Er litt nysgjerrig på om jeg har noen evner :)
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Alle har evner. Men hvor god du blir kommer ann på hvor mye du dedikerer deg til oppgaven og hvor mye du øver samt samarbeider med spirits. Men for å komme noen vei så må du jobbe med egen selvtillitt. Nytter ikke å tro på at ting skal skje om du ikke tror på det som skjer *you see?* :wink:
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links