Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserÅpne chakraen

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
linaj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 30 Mai 2005 08:46
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordnorge

Åpne chakraen

Innlegg av linaj »

Har lest om det at man kan åpne panne chakraen. Hvordan gjør man det og hvor kan man få hjelp til det? Noen som vet. Er litt nysgjerrig på det :D
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shikaru~
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 169
Startet: 01 Mai 2005 20:19
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rælingen en plass

Innlegg av Shikaru~ »

det kan være veldig vondt ( tro meg )
det var noe hurtig måte å gjøre det på forumet her en gang. men jeg veit ikke helt om det er så lurt.
Og jeg trur midt er på vei til å åpne seg litt, men jeg veit ikke.
Antall ord: 47
Parkour for life!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Re: Åpne chakraen

Innlegg av >wiz »

linaj skrev:Har lest om det at man kan åpne panne chakraen. Hvordan gjør man det og hvor kan man få hjelp til det? Noen som vet. Er litt nysgjerrig på det :D
Man kan åpne pannechakraet lett kun ved å fokusere på at man åpner det. Se det for deg på hvilken måte man vil, bare du ser at det åpner og tror på det så holder det. Pannachakraet har jeg lett for å åpne, men vanskelig for å bruke for å si den sånn. Det finnes flere gode teknikker for dette og alle er riktige bare de funker.

Kan jeg spørre hvorfor akkurat pannechakraet og ikke solarplexus?
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Re: Åpne chakraen

Innlegg av Biejjie »

linaj skrev:Har lest om det at man kan åpne panne chakraen. Hvordan gjør man det og hvor kan man få hjelp til det? Noen som vet. Er litt nysgjerrig på det :D
Flotte øvelser for åpning av chakraene finner du her. Råder deg til å begynne med å få rot-chakraet i balanse først og at du jobber deg opp derfra. Det finnes "hurtig-metoder" for akkurat panne-chakraet, men de har ingen effekt (annet enn å gi deg en forskrekkelig hodepine) så lenge de underliggende chakraene ikke fungerer som de bør.
Antall ord: 93
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
linaj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 30 Mai 2005 08:46
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordnorge

Re: Åpne chakraen

Innlegg av linaj »

>Wiz skrev:
linaj skrev:Har lest om det at man kan åpne panne chakraen. Hvordan gjør man det og hvor kan man få hjelp til det? Noen som vet. Er litt nysgjerrig på det :D
Man kan åpne pannechakraet lett kun ved å fokusere på at man åpner det. Se det for deg på hvilken måte man vil, bare du ser at det åpner og tror på det så holder det. Pannachakraet har jeg lett for å åpne, men vanskelig for å bruke for å si den sånn. Det finnes flere gode teknikker for dette og alle er riktige bare de funker.

Kan jeg spørre hvorfor akkurat pannechakraet og ikke solarplexus?
For å være helt ærlig så vet jeg ikke så mye om det har bare lest om panne og hjerte chakra og fikk lyst til å finne ut litt mer om det. :)
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
linaj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 30 Mai 2005 08:46
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordnorge

Re: Åpne chakraen

Innlegg av linaj »

Biejjie skrev:
linaj skrev:Har lest om det at man kan åpne panne chakraen. Hvordan gjør man det og hvor kan man få hjelp til det? Noen som vet. Er litt nysgjerrig på det :D
Flotte øvelser for åpning av chakraene finner du her. Råder deg til å begynne med å få rot-chakraet i balanse først og at du jobber deg opp derfra. Det finnes "hurtig-metoder" for akkurat panne-chakraet, men de har ingen effekt (annet enn å gi deg en forskrekkelig hodepine) så lenge de underliggende chakraene ikke fungerer som de bør.
Takk for tipset! Ser at jeg har utrolig mye å lære :oops:
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Re: Åpne chakraen

Innlegg av Biejjie »

linaj skrev:
Biejjie skrev:
linaj skrev:Har lest om det at man kan åpne panne chakraen. Hvordan gjør man det og hvor kan man få hjelp til det? Noen som vet. Er litt nysgjerrig på det :D
Flotte øvelser for åpning av chakraene finner du her. Råder deg til å begynne med å få rot-chakraet i balanse først og at du jobber deg opp derfra. Det finnes "hurtig-metoder" for akkurat panne-chakraet, men de har ingen effekt (annet enn å gi deg en forskrekkelig hodepine) så lenge de underliggende chakraene ikke fungerer som de bør.
Takk for tipset! Ser at jeg har utrolig mye å lære :oops:
Ikke no' å rødme for det, vel! Vi har alle utrolig mye å lære! :D
Mange finner det tungt å lese om ting som er nye og ukjente for dem på engelsk, så jeg holder på og oversetter de øvelsene til norsk (eller rettere sagt skriver en norsk noe utvidet versjon), om du skulle være interessert i det. :)
Antall ord: 165
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
linaj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 30 Mai 2005 08:46
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordnorge

Re: Åpne chakraen

Innlegg av linaj »

Biejjie skrev:
linaj skrev:
Biejjie skrev:
linaj skrev:Har lest om det at man kan åpne panne chakraen. Hvordan gjør man det og hvor kan man få hjelp til det? Noen som vet. Er litt nysgjerrig på det :D
Flotte øvelser for åpning av chakraene finner du her. Råder deg til å begynne med å få rot-chakraet i balanse først og at du jobber deg opp derfra. Det finnes "hurtig-metoder" for akkurat panne-chakraet, men de har ingen effekt (annet enn å gi deg en forskrekkelig hodepine) så lenge de underliggende chakraene ikke fungerer som de bør.
Takk for tipset! Ser at jeg har utrolig mye å lære :oops:
Ikke no' å rødme for det, vel! Vi har alle utrolig mye å lære! :D
Mange finner det tungt å lese om ting som er nye og ukjente for dem på engelsk, så jeg holder på og oversetter de øvelsene til norsk (eller rettere sagt skriver en norsk noe utvidet versjon), om du skulle være interessert i det. :)
Ja jeg er interessert! Kan litt engelsk, men som du sier så er det vanskelig å lese om nye ting på et annet språk. Jo mer jeg leser på Paronormal, jo flere nye ting oppdager jeg som jeg har lyst til å finne mer om. Jeg ser nå at jeg er egentlig er helt grønn og må nok starte helt fra begynnelsen. Noen tips om hva man bør starte med. Det er så utrolig mye og det er lett å rote seg bort. :roll: Hilsen Lina
Antall ord: 252

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

noe av det jeg har gjort for å åpne opp og ivareta er å fokusere på punktet og se for et gyldent aktivt lys og varme der og si inni meg: "
åpne deg opp"
"balanser deg"

og be om hjelp til det og takke for hjelpen jeg får:)

PS: det enkle er ofte det beste hi hi :wink:

lykketil!
Antall ord: 57
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
linaj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 30 Mai 2005 08:46
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordnorge

Innlegg av linaj »

snuppedilla skrev:noe av det jeg har gjort for å åpne opp og ivareta er å fokusere på punktet og se for et gyldent aktivt lys og varme der og si inni meg: "
åpne deg opp"
"balanser deg"

og be om hjelp til det og takke for hjelpen jeg får:)

PS: det enkle er ofte det beste hi hi :wink:

lykketil!
Skal prøve det! Takk for tipset, ja det enkle er ofte det beste, det har du helt rett i! Hilsen Lina
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Re: Åpne chakraen

Innlegg av larsrolle »

Biejjie skrev:
linaj skrev:
Biejjie skrev:
linaj skrev:Har lest om det at man kan åpne panne chakraen. Hvordan gjør man det og hvor kan man få hjelp til det? Noen som vet. Er litt nysgjerrig på det :D
Flotte øvelser for åpning av chakraene finner du her. Råder deg til å begynne med å få rot-chakraet i balanse først og at du jobber deg opp derfra. Det finnes "hurtig-metoder" for akkurat panne-chakraet, men de har ingen effekt (annet enn å gi deg en forskrekkelig hodepine) så lenge de underliggende chakraene ikke fungerer som de bør.
Takk for tipset! Ser at jeg har utrolig mye å lære :oops:
Ikke no' å rødme for det, vel! Vi har alle utrolig mye å lære! :D
Mange finner det tungt å lese om ting som er nye og ukjente for dem på engelsk, så jeg holder på og oversetter de øvelsene til norsk (eller rettere sagt skriver en norsk noe utvidet versjon), om du skulle være interessert i det. :)
Alt dette og mere til om chakraene er oversatt og sammenstilt på nettstedet mitt.
Mere kommer. Jeg samler så mye stoff jeg kan om chakraene fordi dette evnet interesserer meg - mer og mer.
Det er mulig at ikke alle linkene er på plass og at ikke alt er som det skal ennå - men følg med :D
Antall ord: 223
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Re: Åpne chakraen

Innlegg av Biejjie »

larsrolle PPV skrev:Alt dette og mere til om chakraene er oversatt og sammenstilt på nettstedet mitt.
Mere kommer. Jeg samler så mye stoff jeg kan om chakraene fordi dette evnet interesserer meg - mer og mer.
Det er mulig at ikke alle linkene er på plass og at ikke alt er som det skal ennå - men følg med :D
Flotte saker, larsrolle! :D Men nå har jeg kommet såpass langt i jobben at jeg ikke gir meg, så det kommer sider fra meg også! ;)
Antall ord: 84
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Re: Åpne chakraen

Innlegg av larsrolle »

Biejjie skrev:
larsrolle PPV skrev:Alt dette og mere til om chakraene er oversatt og sammenstilt på nettstedet mitt.
Mere kommer. Jeg samler så mye stoff jeg kan om chakraene fordi dette evnet interesserer meg - mer og mer.
Det er mulig at ikke alle linkene er på plass og at ikke alt er som det skal ennå - men følg med :D
Flotte saker, larsrolle! :D Men nå har jeg kommet såpass langt i jobben at jeg ikke gir meg, så det kommer sider fra meg også! ;)
Ingenting er bedre enn det :D
Antall ord: 91
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
linaj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 30 Mai 2005 08:46
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordnorge

Innlegg av linaj »

Utrolig bra side larsrolle PPV!!! Alt er så oversiktelig og lett å finne fram. Genialt! Nå har til å jeg og sjansen til å skjønne noe :D
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

linaj skrev:Utrolig bra side larsrolle PPV!!! Alt er så oversiktelig og lett å finne fram. Genialt! Nå har til å jeg og sjansen til å skjønne noe :D
Så fint atte..... :D
Hyggelig å høre slikt 8)
Antall ord: 33
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links