Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHodepine ved aktivt pannechakra

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Eivind
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 02 Jun 2005 14:52
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg

Hodepine ved aktivt pannechakra

Innlegg av Eivind »

Jeg driver med healing og personlig utvikling, i den forbindelse aktiviserer jeg pannechakra, jeg har også et åpent krone chakra. problemet mitt er når jeg bruker dette mye blir jeg ømfintlig for tv og data skjermer og får en sviende hodepine i pannen. Er det noen som har erfaring med det samme? setter pris på deres erfaringer.
Antall ord: 59
Eivind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Ubalansert tredje øye: hodepine utkjørt,utslitt, blindhet mareritt, diaré egosentrisk, manipulativ, uforklarlige smerter religiøs fanatisk, autoritær, schizofren, oversensitiv, redd for suksess
Bare til orientering :D

Kan du, på en måte, få dette i ubalanse mens du driver med din personlige utvikling?
At du på en måte fokuserer alt for sterkt - at det blir overaktivisert?
Det er vel lite sannsynlig at dette skjer under healingen - men..... ?
Antall ord: 69
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jeg hadde det sånn. Åpne hjertechakra. Øv på det. Den smerten og trykkingen skal ned i magen. Den sitter ikke hodet, men i magen.
Sist redigert av >wiz på 02 Jun 2005 17:44, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: Hodepine ved aktivt pannechakra

Innlegg av Eireen »

Healer Eivind skrev:Jeg driver med healing og personlig utvikling, i den forbindelse aktiviserer jeg pannechakra, jeg har også et åpent krone chakra. problemet mitt er når jeg bruker dette mye blir jeg ømfintlig for tv og data skjermer og får en sviende hodepine i pannen. Er det noen som har erfaring med det samme? setter pris på deres erfaringer.
Aktivering/åpning av pannechakra kan gi lett hodepine, kribling eller trykk i pannen. Dette går vanligvis over etter en tid, etterhvert som man blir vant til å ta ibruk det tredje øyet. Hodepine av tv eller dataskjerm kan skyldes at du blir ekstra sensitiv for stråling når chakraet er aktivert, noe en rosenkvarts kan dempe.

Det kan også være til stor hjelp at du lukker igjen chakraene (spesielt det tredje øye) når du ikke bruker dem.
Antall ord: 142
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Eivind
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 02 Jun 2005 14:52
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg

Innlegg av Eivind »

Takk for svar, jeg har fått de svarene jeg trengte. og det er tydeligvis en eller annen som har sendt meg healing for det har blitt mye bedre. jeg kjente energien!
Antall ord: 32
Eivind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Gjest

Innlegg av Gjest »

Her har dere en fin åpne/lukke teknikk, sakset fra Marions siste bok.
Håper den er til hjelp for noen, for den er helt super, synes jeg.

Find dig et roligt sted og sæt dig ned, tænk på at det som er skønt!

Forstil dig nu, at der er et gyldent lys lige over dit hoved. Når du har visualiseret det gyldne lys over dit hoved, så lad det flyde blidt over hovedet ned langs nakken, ned langs rygraden og forestil dig så, at lyset strømmer ned i en kop for enden af rygraden. Det er der rodcentret ligger. Mens lyset strømmer ned i koppen, så forstil dig at du ser en dør, som kan åbne dit rodcenter ud til omverden, og det gyldne lys presser på for at blive lukket ud. Åbn døren, og skyd det gyldne lys ud bag dig og ud i det rum hvor du sidder i.

Nu går du videre til Hara/Miltcentret harachakraet er placeret lige under navlen og er forbundet med Miltchakraet der er placeret over milten. Dette center er meget vigtigt fordi det fungere som et filter der filtrere alt, der ikke er godt og ændre det til noget bedre. hvis disse centre ikke fungere ordentligt vil du få følelsen af at være ude af din krop. Dette center er også centret for astral-rejser, så vær forsigtig når du åbner det, og rens det omhyggeligt!

Gå så tilbage til den nederste del af ryggen til rodcentret. Tag lidt af det gyldne lys fra koppen, og før det op til hara/milt centret og læg det bag en lukket dør. Åbn døren, og skyd lyset ud i midten af rummet. Føl kærlighed og medfølelse!

Nu går du videre til solarplexus, dette center er placeret lige over maven ved solarplexus. Solarplexus har en stærk vibration og energi. Det er her, ånderne går ind og ud. Centret er indgangen til den spirituelle verden, det er herfra arbejdet som fysisk medium begynder. Det er også det venter, som kan blive skadet, hvis du bliver udsat for chok eller lignende.

Gå nu igen tilbage til den nederste del af ryggen til rodcentret. Tag på ny lidt af det gyldne lys fra koppen, og lade det flyde gennem hara/milt centret og op til solarplexus centret. Åbn døren, og skyd lyset ud i rummet.

Nu går vi vider til Hjertecentret. Alle healere skal bruge dette center, når de arbejder og viser medfølelse og forståelse. Hjertecentret er følelsernes center. For det første føler du gennem centret, så lad være med at tænke med dit hjerte, føl med det i stedet for! For det andet er det centret for healing, så lad medfølelsen strømme fra dig til klienten. Det er nødvendigt at have åbnet centret korrekt for at kunne sende kærlighed, tolerance og medfølelse. Centret arbejder i et harmonisk samarbejde med de andre chakras. hvis du er i tvivl, om du har åbnet centret korrekt, kan du altid gå tilbage til hara/milt centret for at rense energien.

Gå nu igen tilbage til rodcentret, tag lidt af det gyldne lys i koppen og før det gennem hara/milt, og slarplexus og op til hjertet. Når du når op bag døren til hjertecentret, så åbn døren og lad det gyldne lys strømme ud i rummet.

Nu er vi nået til Halscentret, dette chakra åbner den mentale side af den spirituelle udvikling. Alle medier bruger halscentret, da det er herfra medierne ser og hører ånderne. Dette center samarbejder med hara/milt centret, og miltcentret vil rense det dårlige til noget godt, det negative til positivt. Der skal være en perfekt balance mellem de to centre!

Nu går du tilbage til rodcentret, tag lidt af det gyldne lys i koppen, før det op til hara/milt, solarplexus, og videre igennem hjertecentret. Når du når op bag døren til halscentret så åbn døren, og lad det gyldne lys strømme ud i rummet.

Så er vi kommet til Pandecentret også kaldet det 3. øje. Dette center er det bedst kendte center af dem alle. Når dette center arbejder optimalt så vil du kunne se ånderne klart. Pandecentret skal altid arbejde i harmoni med halscentret. Mange medier lukker deres øjne for at se og lytte til ånderne.

Nu tager du det gyldne lys fra koppen ved rodcentret, før det op til hara/milt og videre til solarplexus, hjerte, halsen, til du når det 3. øje. Læg lyset bag den lukkede dør, skub døren op, og skyd lyset ud i rummet.

Nu mangler vi kun Kronecentret, dette center sidder lidt over dit hoved som en krone. Når du åbner dette center, vil du løfte din bevidsthed til det højeste niveau, som er muligt for at nå ånderne.

Gå igen tilbage til rodcentret, Tag lidt af det gyldne lys fra koppen, og før lyset op til hara/milt og videre til gennem solarplexus, hjertet, halsen, panden og læg det bag døren til kronecentret. Åbn døren, og skyd lyset op til åndeverden og til himlen over dig.

Nu er alle dine energicentre åbne. Husk, at alle centrene blev åbnet ved at gå tilbage og begynde fra rodcentret.

LUKNING

Hvad der er åbent skal altid lukkes. Når du skal lukke dig ned, skal du blot følge den omvendte procedure, om end det er nemmere, for du skal ikke hele tiden gå tilbage til kronecentret.

Begynd med kronecentret - Luk døren.

Gå derpå videre til pandecentret - Luk døren.

Halscentret - Luk døren.

Hjertecentret - Luk døren.

Solarplexus - Luk døren.

Hara/miltcentret - Luk døren.

Og til sidst - Luk døren til rodcentret!

Hvis du har problemer med at lukke dørene til energicentrene, så forestil dig, at du bruger en stor nøgle til at låse med, eller brug hængelåse til at lukke dørene med. Du kan visualisere, hvad du vil, så længe dørene bliver forsvarligt lukket - du skal jo nødigt have uventet besøg fra åndeverdenen.

Når du har lukket alle dørene, så forestil dig, at det gyldne lys over dit hoved er som et brusebad. Stå under det, og lad det gyldne lys løbe ned over dig og over hele kroppen. Når du er færdig med dit brusebad, så glem ikke at takke ånderne.

Klem fra
Kirstin.
Antall ord: 1115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !