Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser0880-0880

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Elvira
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 43
Startet: 26 Mai 2005 10:52
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

0880-0880

Innlegg av Elvira »

Er det noen som vet hva tallet 8 betyr i drømmer? Drømte at jeg og en venninne hadde hatt et "klarsyn" og at vi dro opp mitt på natten for å lete. Da vi hadde gått inn en vei, så vi at hele veien var dekket av 8 tall og 0 tall etter hverandre, I drømmen visste vi at dette hadde noe og si, og jeg tror det var en som hadde dødd like før ved siden av. Creeepy! Noen som vet? koz
Antall ord: 88
Verden er en evighet, jeg lever av å gi den energi.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Drømte du om tallet null kaster du bort tid og energi på noe eller noen.
Åtte vet jeg ikke hva betyr, men begge tall er jo evighetstall, tall uten ende.

Klem fra
Kirstin.
Sist redigert av Gjest på 02 Jun 2005 11:15, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 28 Mai 2005 21:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Piawatha »

hei på deg!
Jeg vet ikke hva det kan bety,men har selv hatt drømmer der noen tall har hatt en stor rolle.Og det i drømmer om "klarsyn"....
Hadde vart gøy å vite hva det betyr.-Flere ganger har jeg husket tallene når jeg har våknet..........
klemz :D
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Dere får bare følge med og se om tallene dukker opp i andre sammenhenger i de påfølgende dager, om samme tallet kommer i flere drømmer, kan det være tall som er viktige for dere innen numerologi?
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: 0880-0880

Innlegg av Eireen »

Elvira skrev:Er det noen som vet hva tallet 8 betyr i drømmer? Drømte at jeg og en venninne hadde hatt et "klarsyn" og at vi dro opp mitt på natten for å lete. Da vi hadde gått inn en vei, så vi at hele veien var dekket av 8 tall og 0 tall etter hverandre, I drømmen visste vi at dette hadde noe og si, og jeg tror det var en som hadde dødd like før ved siden av. Creeepy! Noen som vet? koz
Har desverre ikke tid til å gi en fordypet tolkning da jeg leser til eksamen, men sånn overfladisk kan disse drømmesymbolene bety følgende:

0 = kaster du bort tid eller energi på noe/noen?

0 = helhet, begynnelse, altet. Åndelig prinsipp.

8 = liggende er dette er symbolet på evighet. Mysterieinnvielse.

8 kan også symbolisere innledning til den nye tidsalder.

0 og 8 er tall som ikke har begynnelse eller en slutt. Går du i ring?

0 og 8 i tarotstokken er vanligvis Narren og Styrke:

Narren
Kortet Narren representerer både slutten og begynnelsen på den store Arcana. Tallsymbolet for dette koret er 0, som står for den evig pågående livssyklusen med liv og død.

Humor, glede, impulsivitet. Kortet symboliserer alle lette, enkle løsninger og oppfordrer til å tenke ukomplisert om man står ovenfor et problem eller en utfordring. Narren lover at ting går lett om du legger på et konkret problem., og også at det er viktig å bruk humor for å løse situasjoner. Ny begynnelse er også ett stikkord for dette kortet. Narren symboliserer starten på en ny vei - være seg fysisk, spirituell eller mental. Narren som person er ofte et ungt menneske - en som ikke enda har opparbeidet seg livserfaring, og derfor kan fremstå som litt uskyldig og naiv. Men selvfølgelig, eldre mennesker kan også fremstå i Narrens skikkelse - disse har da vanligvis en del barnlige trekk, og/eller fremtrer som veldig impulsive og noen ganger flyktige personer.

Narren står for uskyld, frihetsfølelse, nytelse, kjærlighet. ny begynnelse, starten på en ny vei, naivitet, optimisme, har ikke erfaring/kunnskap, nyfødt, uberegnelig, gjør mange dumme ting, men lander på beina fordi han er uskyldig/naiv, impulsiv og spontan, nekter å ta ansvar, lever i øyeblikket, dømmer ikke, vurderer ikke, bare er der og opplever. "Av barn og fulle folk får du høre sannheten" (men mye tull også). Ærlig og direkte, arroganse, likegyldighet og uansvarlighet er negative aspekter knyttet til kortet.

Styrke
Styrke betyr selvfølgelig styrke, men har ikke noe med fysisk kraft å gjøre. Ett bedre ord for å forklare kortet vil være "sjelsstyrke" - og denne formen for kraft/styrke oppstår gjennom sann kjærlighet og medfølelse. Gjennom kjærlighet og medfølelse vil man kunne vinne over hat og gjerrige holdninger - Styrke viser at man har kraft nok til å "stå i tingene sine" - uten å la seg vippe av pinnen.
Når Styrke virker gjennom en person er dette gjerne en mann/kvinne som er generøs og rettferdig. En person som ikke er villig til å stå og se på urettferdigheter uten å gjøre noe med tingene.

Styrke står for sjelsstyrke, indre visdom, mot, lidenskap, utholdenhet, kunnskap, selvtillit, entusiasme, tålmodighet og stahet.
Motet til å være seg selv. Forbundet med frihet. Sjelelig energi som er venn med instinktene. Motet til å ikke bry seg om hva andre synes. Utadvendt energi. Besluttsomhet, handlekraft og å nå mål en har satt seg. Seier over primitive impulser. Kortet dukker også opp i legg når det gjelder forsoning med en "fiende" - en ytre sådan eller uregjerlige indre krefter

Negativ kan Styrke symbolisere at motet svikter - frykt og svakhet blir hindre for videre suksess. Resignasjon. I så fall er det viktig å råde til å prøve å finne dine indre krefter - det er gjerne frykt som skaper redselen - men Styrke i ett legg lover at du vil lykkes bare du klarer å overvinne denne frykten. Trass og at mangel på mot kan føre til tap av muligheter.


0 og 8 er partall, som gjerne er et symbol på femininitet

Død = noe er gått tap og/eller noe ved deg er lagt død.

Død = Forandring, en ny begynnelse (en dør lukkes, en ny åpnes).

Hva forbinder du selv med tallet 0 og 8?
Antall ord: 733
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Elvira
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 43
Startet: 26 Mai 2005 10:52
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Elvira »

Hmm.. Talet 8 og 0 sier meg egentlig ikke så veldig mye.. Hmm... Tenke tenke. Kan det være noe med 80? Kansje en 80 åring dør der vi drømte? Hmm.. Jeg aner rett og slett ikke. Men jeg er jo på en måte fanget i en sirkel av evighet. Slik jeg føler det.
Men det var rart at dethadde slik et inntrykk på oss begge. Spesielt på bestevenniinna mi. Jeg må spørre henne! Ja! Det er sikkert hun som vet noe om tallene!!! takk for tyding, og alt. koz
Antall ord: 95
Verden er en evighet, jeg lever av å gi den energi.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Taru
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 96
Startet: 02 Jan 2005 23:12
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Taru »

Veldig ofte så dukker det opp svar etter en stund bare vær åpen og se tilfeldigheter...
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links