Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserEr vannmann. Samboer med Tyr

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

helen

Er vannmann. Samboer med Tyr

Innlegg av helen »

Heisann.
Sist redigert av helen på 09 Sep 2005 23:22, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Hei:-)
Jeg vet ikke hvordan Tyr og vannmann passer sammen.. Men jeg vet at alle par går igjennom slike perioder i livet.. Man kan ikke sitte og vente på spenning i samholdet, det må¨man lage selv.. Så hvorfor prøver du ikke og forføre tyren din, så kanskje det slår gnist igjen..
Det er verdt et forsøk.. Tvillinger har også sære sider.. Det har vi alle :-)
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Tror du ikke at det kanskje er meningen at det skulle være dere to, på godt og vondt med de utfordringene stjernene gir?

Har det litt på samme måte, selv jeg.
Mannen min og jeg er helt forskjellige...ingen dans på roser bestandig, men jeg er trygg på at det er vi som er ment for hverandre. Kall det gjerne karma :wink:

Tror det er ganske normalt å drømme om eks'er og lure på hva som kunne ha vært, lure på om gresset virkelig er grønnere på den andre siden o.s.v. (Jeg lurer også på det innimellom) Men poenget er jo, om en får det til å fungere, å være takknemlig for det en tross alt har, og så spiller de andre ingen rolle. (Noen av dem egner seg kanskje best som drømmerpartnere?)
Antall ord: 140
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tanja3434

Innlegg av tanja3434 »

Hei helen :)

Etter det du forteller så har ikke dette noe med deres stjernetegn å gjøre, og problemet ligger heller ikke i forholdet, men deg selv. Ang forhold som mister gnisten er helt vanlig, dette er noe dere begge må gjøre noe med for å få den tilbake. Prat med han om dette. I et forhold er det så viktig med god kommunikasjon. Din samboer er mer enn bare en samboer, han er far til dine barn, han er din elsker, han er din beste venn etc
Det inntrykket jeg får er at du kanskje ble sammen med han på feil grunnlag og du tenker fortsatt på denne tvillingen som du ble stormforelsket i for noen år siden. Du sier at dere har det godt og ikke vil gå fra han pga barna, men at du føler en tristhet som du har følt siden du var en jentunge.

Du bør finne ut om hvorfor du får denne tristheten.Det kan være noe i barndommen som du har fortrengt. For at man skal ha det godt med andre må man ha det godt med seg selv.
Hvis du fortsatt er glad i din samboer og ønsker å fortsatt være hos han, bør du gå videre og glemme denne tvillingen. Du plager bare deg selv ved å gå rundt og lure på om hvordan det kunne ha blitt.

Ta gjerne kontakt på PM hvis du føler for det.
Antall ord: 243

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helen

Innlegg av helen »

Hei og takk for svar.
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links