Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserEr dette et slags tegn på at jeg er klarsynt?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Elvira
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 43
Startet: 26 Mai 2005 10:52
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Er dette et slags tegn på at jeg er klarsynt?

Innlegg av Elvira »

I går da jeg skulle legge meg, tok jeg frem tegneboka mi, og begynte å tegne det jeg så (på en måte under øynene). Jeg så følgende: nøkkelhull, ørn, et hjul i en firkant med elektriske strømninger rundt, et kleopatraformet ansikt, en gammel dame med stokk, dame med stor hatt, en dame og barn som blir skutt(uhell), romskip, en liten hytte, en kvinne som bøyer hodet ned(mørkt hår), en sommerfugl, og aller sist en trekant(et veiskilt?) bak veiskiltet var en skog, og tre trær som sto for deg selv. Og mener jeg så en vei i siden.

I dag har disse tingene forfulgt meg, for å si det mildt. I avisa sto det på framsida: Nær drept av tømmer"stokk", Havørnreir plyndret, og hytten og disse småbildene dukket opp her og der. Jeg har aldri gjort dette før, og vet ikke om det er tilfeldig. Men i uansett, kansje dette er begynnelsen for meg å utvikle klarsynet? Håper jeg klarer det. Er det noen andre er ute som har opplevd lignende? Håper på flere bilder i løpet av dagen, skal informere dere! koz
Antall ord: 200
Verden er en evighet, jeg lever av å gi den energi.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Det er ikke godt og si om du blir klarsynt eller ikke.. Hmmm tiden vil vise;-)
En tanke som slo meg.. Prøv og lukk opp den døren med nøkkelhullet..
Mulig det går:-) Mye spennende kan skjule seg bak den døren..
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Bare fortsett å legge merke til detaljer du, så skal du se at du kan utvikle dette mer.

Jeg var ute og gikk tur med kjæresten min og jeg ville absolutt innom en bruktbutikk. Der hang det et selvprotrett av Munch som jeg gikk frem og tilbake ved. Jeg var som limt fast ved bilde. Visste det var noe. Vurderte å kjøpe det for 50 kr, men orket ikke bære det med meg på søndagsturen.

Prøvde å kjøpe det i uka, men da var det solgt. Og til min store forskrekkelse ble det stjålet Munch malerier i på hotellet i Moss helgen etter dette skjedde.
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links