Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserholde oss til sak og ikke person

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
maie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 22 Mai 2005 20:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

holde oss til sak og ikke person

Innlegg av maie »

Det er utrolig mye uenigheter og hakking på hverandre her inne på forumet... kan vi ikke alle holde oss til sak og ikke person???
Jeg mener bestemt at om vi skal være gode healere og hjelpende åndelige mennesker må vi kunne se det gode i ethvert menneske og akseptere andres syn på ting og kunne se helheten i å dele tanker og ord med hverandre... selvfølgelig kan vi ikke alle være enige i alt og det er også meningen... hva som er min sannhet og riktig for meg behøver ikke være din sannhet... vi må alle finne egne svar her i livet basert på egne erfaringer og flere puslespillbrikker vil falle på plass etterhvert som vi lever våre liv...
så pliiiis slutt å krangle og hold dere til saken!!!
og om dere vil kommentere noe dere er uenige om så går det faktisk an uten å bli frekk eller gripe an på personen som har skrevet det du vil kommentere!!!!
Måtte bare ut med dette for jeg syns det er uhyre viktig at alle får respekt for sine synspunkter i et forum som dette uten hakking...
vi skal være veldig forsiktig med å rakke ned på andre eller si noe negativt om andres evner....
Prøv nå heller å overse upassende og krasse innlegg så vi ikke spinner videre på tråden og lager negative energier her inne... for det er noen av dem allerede...
Antall ord: 240

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 578
Startet: 20 Jan 2005 12:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: one bedroom apartment

Innlegg av Spirou »

hvor mange sånne her tråder finnes det nå egentlig..

er det virkelig så mye krangling og erting og mobbing
og slike ting.. ??
Antall ord: 24
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Så fillene fyker

Innlegg av Octopuzzy »

Vel det er mange meninger her, og ingen liker at noen av debattdeltagerene serverer "den ene sannhet".

Bakgrunnen for mange heftige diskusjoner ligger mye i det sarrum surium av litteratur som er utgitt der det lages nye ord, og fortelles om dommedag og alt man skal passe seg for.

Vi søker også forskjellig opplysning, og vi har forskjellige mål, så alle svar er egentlig individuelle. Så dette forum er ikke et sted hvor vi kan sette 2 røde streker under svaret.

Og til tider har debatter sklidd veldig ut ja. Kan ikke gjøre noe med andre, men får feie for egen dør. *feier*
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Jørgen skrev:hvor mange sånne her tråder finnes det nå egentlig..

er det virkelig så mye krangling og erting og mobbing
og slike ting.. ??
Nei egentlig ikke...men Jørgen er en dumming!!! :lol:
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 578
Startet: 20 Jan 2005 12:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: one bedroom apartment

Innlegg av Spirou »

Tom_33 skrev:
Jørgen skrev:hvor mange sånne her tråder finnes det nå egentlig..

er det virkelig så mye krangling og erting og mobbing
og slike ting.. ??
Nei egentlig ikke...men Jørgen er en dumming!!! :lol:
ØYYH!!! æ ska si det !!! æ ska fær å sladder !!

thom ypper til bråk og kvalme !! IGJEN!

gå`kke ann lage ÈN tråd uten at thom skal komme å
kalle folk for dimling og dumming og hva annet
han sier...

*fyre seg opp over ingenting*
Antall ord: 83
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ok

Innlegg av Ok »

[quote="Jørgen"][quote="Tom_33"][quote="Jørgen"]hvor mange sånne her tråder finnes det nå egentlig..

er det virkelig så mye krangling og erting og mobbing
og slike ting.. ??[/quote]

Nei egentlig ikke...men Jørgen er en dumming!!! :lol:[/quote]

ØYYH!!! æ ska si det !!! æ ska fær å sladder !!

thom ypper til bråk og kvalme !! IGJEN!

gå`kke ann lage ÈN tråd uten at thom skal komme å
kalle folk for dimling og dumming og hva annet
han sier...

*fyre seg opp over ingenting*[/quote]

Ja, Tom baaaaaaare lager trøbbel *S*

Men seriøst så må jeg si at jeg selv oppfatter det slik at folk her inne tar seg selv aaaalt for høytidlig, dette er er tross alt et diskusjonsforum med over to tusen medlemmer og like mangen meninger. Det største problemet her inne er at det er mangel på ydmykhet og aksept for andre. Altså en trenger ikke å være enig om noen ting som helst, men en skal akseptere at andre har en egen mening om ting og la dem få utrykke det uten å bli trampet over av andre som kommer og sier at deres mening/tro o.l er bedre en den andres.. Det skal da være mulig å dele hverandres syn på ting uten å skjelle ut den som er uenig, det holder faktisk å si sin mening og kanskje også grunnlaget for den :P

Vil også nevne at jeg for min del synes det skaper dårlig stemning her inne når folk i tide og utide lager tråder som denne, hvorfor ikke bruke de som allerede er? Hva er vitsen med å fylle opp forumet med en haug med forskjellige klagetråder liksom?
Dessuten så har det en tendens til å dukke opp mere krangling når slike tråder blir startet.... meeeeerkelig nok...
Humøret til klagerene smitter over akkurat som humøret til kranglerene og gledessprederne, så jeg ber dere vææææære sååå snille å kutte ut sytinga for det er faen meg ikke kjekt å stikke innom forumet etter et par dagers fravær og finne forsiden nedpælma med drittpreik!!
Beklager på forhånd til dem som tar seg nær av det jeg har skrevet, men er det noen så gjør det så vil jeg si at problemet ditt ikke hva jeg har skrevet men det at du ikke klarer å akseptere det, ergo problemet ligger i deg selv :wink:
Antall ord: 402

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
maie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 22 Mai 2005 20:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av maie »

enig med amariel...
var ikke meningen å starte noen ny diskusjon her nå men bare en tankevekker til oss alle på hvordan vi svarer andre på innlegg...
litt ydmykhet ovenfor hverandre skader ikke! :D
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Oppfattet ikke dette som en klagetråd.

Men ser at flere av de andre trådene er sporet helt av, ja langt ut på jordet og endog i galaktiske diskusjoner for kjøttetere.
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Enkelte meninger er så på trynet at det fortjener en kommentar. Sorry, men det er ekstremt lite krangling. Å rakke ned på andre meninger betyr ikke at man ikke respekterer den personen som har meningen. Det er lov å være uenig. Jeg er nesten aldri enig med atmi men vi krangler aldri.
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links