Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEn vennlig klapp på skulderen

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

En vennlig klapp på skulderen

Innlegg av karina »

Etter at jeg har prøvd å få litt kontakt med hjelperne mine, har jeg de siste dagene av og til når jeg sitter stille, fått følelsen av et lite trykk her og der på kroppen, som om noen for eksempel legger hånden støttende på armen min. Ganske hyggelig egentlig :)
Noen som opplever lignende kontakt med sine hjelpere?
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Aerius skrev:Tror min hjelper prøver å holde minst en armlengde avstand fra meg, og ikke ville tatt i meg med en ildtang engang.
Skjønner han godt jeg, er litt lei av meg selv.

Føles det ut som en hånd?
Som om et menneske skulle tatt på deg ?

*spennende:D*
Hmm, hvorfor vil han ikke være i fysisk(eller hva det nå blir for en hjelper) kontakt med deg?

Det føles igrunn ganske likt som det gjør når et menneske gjør det, bare at jeg ikke ser noen liksom.
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

Cluet er å spille litt "hard to get" hehe..... 8) (funker på damer iallefall)
Antall ord: 12
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thomas

Re: En vennlig klapp på skulderen

Innlegg av Thomas »

karina skrev:Etter at jeg har prøvd å få litt kontakt med hjelperne mine, har jeg de siste dagene av og til når jeg sitter stille, fått følelsen av et lite trykk her og der på kroppen, som om noen for eksempel legger hånden støttende på armen min. Ganske hyggelig egentlig :)
Noen som opplever lignende kontakt med sine hjelpere?
Der har vi nok mye til felles alså.. hehe!

Mine er utrolig kosete av seg.. :D

Spesiellt når jeg ligger i sengen, og utenat jeg tenker over det kommer min lille jente å holder rundt meg.. Føles utrolig godt..

Min farmor som passer på meg er også sånn, bare at hun er fastklemt i en soffa alltid igrunn.. Setter man seg ved siden av hun kan hun fort smile og stryke deg på ryggen.. Flere venner av meg har følt hun lett og ikke vist at hun er der.... Ganske morsomt at de kan føle hun når de egentlig ikke er så oppmerksom på det.. *Fnis*

Har du prøvd å spørre etter en klem? Gjør det ;) Ellers kan jeg sende jenta mi til å gi deg en SKIKKERLIG en.. hun gjør det på sparket.. *smile*
Antall ord: 205

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Jeg har opplevd å bli berørt av ting som ikke er der.. Navnet mitt kan det hende jeg hører også...
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Re: En vennlig klapp på skulderen

Innlegg av karina »

TeeKay skrev:
karina skrev:Etter at jeg har prøvd å få litt kontakt med hjelperne mine, har jeg de siste dagene av og til når jeg sitter stille, fått følelsen av et lite trykk her og der på kroppen, som om noen for eksempel legger hånden støttende på armen min. Ganske hyggelig egentlig :)
Noen som opplever lignende kontakt med sine hjelpere?
Der har vi nok mye til felles alså.. hehe!

Mine er utrolig kosete av seg.. :D

Spesiellt når jeg ligger i sengen, og utenat jeg tenker over det kommer min lille jente å holder rundt meg.. Føles utrolig godt..

Min farmor som passer på meg er også sånn, bare at hun er fastklemt i en soffa alltid igrunn.. Setter man seg ved siden av hun kan hun fort smile og stryke deg på ryggen.. Flere venner av meg har følt hun lett og ikke vist at hun er der.... Ganske morsomt at de kan føle hun når de egentlig ikke er så oppmerksom på det.. *Fnis*

Har du prøvd å spørre etter en klem? Gjør det ;) Ellers kan jeg sende jenta mi til å gi deg en SKIKKERLIG en.. hun gjør det på sparket.. *smile*
Det med klemmen må jeg prøve på :D
Tror de er litt sjenerte ennå ettersom de nettopp har begynt, men det høres ut som hjelperne våre er av samme art ;)
Antall ord: 239

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Kan godt hende det er du som ikke ser? Kanskje tegnene er der hele tiden, men at du tolker tingene som rene tilfeldigheter?
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Creepy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 21 Apr 2005 18:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Horten

Innlegg av Creepy »

Hei, prøvde nettopp å spørre om en klem fra hjelperen / hjelperene mine.

( telepatisk samtale)

det skjedde ingen ting, men så "sa" jeg : uansett om jeg ikke fikk noen klem nå, så er jeg veldig glad for at du / dere er her. takk for hjelpen, hjelpere tre tilbake.

og akkurat når jeg var ferdig kom det en slags dunke lyd fra veggen ! sånn lyd som kommer hvis du ``knippser til veggen``..var ganske høy også !

jeg er ganske sikker på at det var hjelperen / hjelperene mine.. hva trur dere ?? noen som har opplevd noe sånt ?? :roll:
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Patsy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 20 Apr 2005 14:04
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Patsy »

så spennende! :) *vil også merke hjelperne mine* har prøvd å spørre dem om de kan vise seg for meg i en drøm.. leste noe om det her på forumet, at det kunne være enklere.. men neida, null, nada, nix..:p
men jeg har ikke gitt opp da, prøver hele tiden å få kontakt med dem...
Antall ord: 57
..:: Ikke prøv å vær noen du ikke er ::..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Husk at du ikke får kontakt før du virkelig er klar for det selv :)
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Patsy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 20 Apr 2005 14:04
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Patsy »

hvordan vet man at man er klar da?
føler meg ganske klar jeg men..
Antall ord: 15
..:: Ikke prøv å vær noen du ikke er ::..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Patsy skrev:hvordan vet man at man er klar da?
føler meg ganske klar jeg men..
Nei si det :P

Selv om du føler deg klar, så kan det jo godt hende du hadde blitt dritredd om de for eksempel hadde vist seg for deg, og de vil jo bare det beste for deg :)

Når du ber om å få se dem i en drøm, husk å be dem om å hjelpe deg å huske drømmen, og tenkt på det med en gang du våkner; drømmer forsvinner lett ut av hukommelsen.

Det kan godt hende du har fått tegn fra dem allerede, men at du ikke har sett dem, at du har tolket dem som andre ting. Vær åpen for alt :)

Hittil er det det beste rådet jeg kan gi deg, har ikke så altfor god kontakt selv heller akkurat, bortsett fra den kontakten jeg har med dem når de er nær meg fysisk(eller hva det nå blir). De gjør det ofte mens jeg sover også merker jeg :P Prikker meg på ryggen og klyper meg vennskapelig i kneet. Tror de er noen små rampehjelpere jeg ;) Er så hyggelig å ha dem der asso :D
Antall ord: 201

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links